90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Shekinahin amissiperheen tyttäristä kaikilla huulitäytteet ja muuta keinotekoista? Aikamoinen vastareaktio!
Off topic: säilyykö huulien tuntoherkkyys muovin laiton jälkeen? Huulethan on tosi herkkiä, mulla meinasi pää räjähtää eka suudelmassa 13-vuotiaana naapurin pojan kanssa. :) Senkin jälkeen on tullut suudeltua, mutta sen ekan intensiivisyys yllätti.
Mutta miten tuntoaistimus pääsee geelin läpi?
Vierailija kirjoitti:
Off topic: säilyykö huulien tuntoherkkyys muovin laiton jälkeen? Huulethan on tosi herkkiä, mulla meinasi pää räjähtää eka suudelmassa 13-vuotiaana naapurin pojan kanssa. :) Senkin jälkeen on tullut suudeltua, mutta sen ekan intensiivisyys yllätti.
Kouluissa opetetaan jo suihinotto, turbohuulilla se on varmasti mageempaa :D
Kuinka sitten mummona, kun suihin ei enää oteta?
Vierailija kirjoitti:
Shekinahin amissiperheen tyttäristä kaikilla huulitäytteet ja muuta keinotekoista? Aikamoinen vastareaktio!
Ei ne olleet oikeita amisseja. Se on kertonut aikasemmin, että ne eli samantyylisesti ilman kaikkia nykyajan mukavuuksia, mutta ne ei olleet oikeasti amisseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne olleet oikeita amisseja. Se on kertonut aikasemmin, että ne eli samantyylisesti ilman kaikkia nykyajan mukavuuksia, mutta ne ei olleet oikeasti amisseja.
Tämän päivän jaksossa kertoi, että aluksi oli amisseja, sitten siirtyivät kaupunkiin ja olivat vähemmän amisseja mutta edelleen ilman suurempia mukavuuksia. Vanehmmat epäonnistui totaalisti oman elämäntapansa siirtämisesseä joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luota Mahdiin pätkän vertaa. Hän haluaa Amerikkaan, eikä tuollainen vaalea seksikäs nainen ole sekään haitaksi. Katselee välillä kumppaniaan arvioivasti, että ei kai se aio karata. Siksi kosikin, koska "uutta tilaisuutta ei ehkä tule", sanoi. Uutta tilaisuutta saada pokattua amerikkalainen nainen?
Todennäköisesti bi tai gay pohjimiiltaan.
Haluaisin uskoa että rakastaa Steviä aidosti. Eikös Stevillä ollut lapsetkin aiemmasta liitosta, olisi kiva tietää miten mies tulee toimeen niiden kanssa.
Vaikuttaa vaan jotenkin estyneeltä ja kun omassa maassa ollut kiellettyä näyttää tunteita, kulkea käsikkäin julkisilla mestoilla ja niin poispäin.
Aivan kun ei tietäisi miten pitää olla ulkonäön, tyylin ja muun suhteen kun uudella mantereella missä liberaalimpaa. Siksi vaikuttaa jäykkikseltä.
Olen tuo jota kommentoit, ja voi tosiaan olla noinkin. Kyllä se aika lailla pallo hukassa tuntuu olevan. Mutta englannin kieli on erinomainen. Valmistautunut pitkään muuttamaan, eli suunnitelma oli olemassa? Sori epäluuloisuuteni. Kuka tietää, onko ne vielä yhdessä?
Kara on ihan kyllästynyt mieheensä. Ja mitä tää on, että torppaa Guillermon "unelman"?? Eikös amerikkalaiseen kulttuuriin kuulu juuri idea, että pitää saada toteuttaa ne?
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Entä tekotissit? Onko mitään tuntoa? En haluaisi missään nimessä olla tunnoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluissa opetetaan jo suihinotto, turbohuulilla se on varmasti mageempaa :D Kuinka sitten mummona, kun suihin ei enää oteta?
Ööh. Olet mies. Mut mieti naisen osaa? Ei mitään tuntoa? Olisko se kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Entä tekotissit? Onko mitään tuntoa? En haluaisi missään nimessä olla tunnoton.
Eihän muovipallukoissa tuntoa ole, oikeassa kudoksessa on, jos hermot ei ole vaurioituneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän muovipallukoissa tuntoa ole, oikeassa kudoksessa on, jos hermot ei ole vaurioituneet.
Mutta ihon ja aidon rintakudoksen välillä on muovia, joten siirtyykö vaikka huulten kevyt kosketus sen muovigeelin ohi siihen kudokseen yhtä hyvin kuin ilman muovia?
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä mitenkään kauniin näköisiä.
Onkohan multa mennyt joku jakso ohi, muistan kun 3-kimppa jäi kohtaan kun pariskunta tervehti tyttöystävää, hei Brenda, enkä siitä eteenpäin ole nähnyt mitä vastasi ?
Kiva kun tulee tell all pariterapiaa, Jasmine raskaana. Rob oli oikeassa kuten aiemmin arvelinkin, Jasminen ja Mattin juoni avoin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säilyyhän ihossa toki tuntoaisti vaikka alle jotain laitetaan. Eri asia jos tuntohermot vaurioituu laittovaiheessa mutta näin ei pitäisi onnistuneessa prosessissa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluissa opetetaan jo suihinotto, turbohuulilla se on varmasti mageempaa :D Kuinka sitten mummona, kun suihin ei enää oteta?
Ööh. Olet mies. Mut mieti naisen osaa? Ei mitään tuntoa? Olisko se kivaa?
En ole mies ja onneksi tyttöni on jo aikuinen. Minua vaan riepoo hitosti tämä nykyajan touhu, siis todella!
Voi noita Silvan kaksosia.
Tell allissa oli Staceyn huulet ihan poksahtamispisteessä.
Darcey pukeutuu todella niukasti ja ikäisekseen liian nuorekkaasti.
Mielenkiinnolla odotan kakkososaa parisuhdeterapian tell allista.
Jasmine suuttuu siitä kun Rob kertoo mikä tuo naikkonen oikeasti on. Hyvä Rob!
Kengät lentelee. Jasmine ei hoitanut omiaan lapsiaan ja nyt raskaana. On muija kyllä sekaisin.
Niinpä! Esim lapsia hoitavat naiset yhdessä, siinä ei ole yksi nainen kökkimässä kaksiossa lapsiensa kanssa kun mies on töissä. Teollistuneissa maissa tapa hoitaa lapsia on aika epälajityypillinen.