90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vähän epäilyttää tuleeko tuo Joanin ja Gregin homma toimimaan. Aika usein nämä äitien nurkissa asuvat tyypit on lapsentasolle jäänyt, ne ei osaa pyykätä, ei maksa laskuja, ei ole hajuakaan miten paljon ruoka maksaa ja kaikki tälläiset normaalit aikuisten asiat on niille ihan tuntemattomia.
Jos ne muuttaa yhteen niin sitten tyttöystävä/vaimo joutuu opettamaan isoa miestä ihan perussiivouksesta alkaen kun äiti on aina ennen tehnyt kaiken, kuka haluaa tuollaisen tyypin vaimoksi. Ei ne varmaan ikinä mietti miten kädettömiä nämä mammanpojat on. Tulee aikasempien kausien Colt mieleen.
Eikö tuo afrikkalaisnainen tajua, että sillä on käsissään ilmielävä peräkammarinpoika? Mies ei ottanut tarjottua työtä vastaan kun halusi viettää aikaa tän Joanin kanssa! Ihan teiniä! Sen takia joutuu viereksimään äitinsä nurkissa, jossa ei voi edes seksiä harj
Mies on jotenkin tutun näköinen hömelö, oliko jossain aiemmassa keississä?? Nainen tuntee rahan arvon, mies on aivan tollo? Ei töitä, ei asuntoa ja tuo naisen äitinsä himaan?
Hassu pari tämäkin ja lisäksi taas äitisuhde joka on tosi outo. Kakkos Colt!
Mua on alkanut ärsyttää tuon Lorenin käytös sohvaperunoissa. Nauraa ja arvostelee turhan kärkkäästi näitä uusia pareja. Halveksunta paista läpi hänen muka huumoriin verhotuista kommenteista. Onko hänellä jostain syystä noussut kusi päähän ja kuvittelee olevansa muita parempi?
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanut ärsyttää tuon Lorenin käytös sohvaperunoissa. Nauraa ja arvostelee turhan kärkkäästi näitä uusia pareja. Halveksunta paista läpi hänen muka huumoriin verhotuista kommenteista. Onko hänellä jostain syystä noussut kusi päähän ja kuvittelee olevansa muita parempi?
Samaa katsoin. Lorenin olisi kannattanut mennä toisenlaisiin hoitoihin, kuten pari läheistään antoi ymmärtääkin ettei moiset "hoidot" ole hänelle hyväksi. Aukoo nyt päätään ja silmiään hurjaan malliin, näyttää tosi pahalta. Koskahan akka vie lapsensa korjuttamaan silmäluomia?
Teeskenteleekö tuo naisloren noita naama ilmeitä vai miten on noin paljon muuttunut? Tämä Jessikan "ystävä" on selkeästi ihastunut hänen mieheen ja yrittää pilata näiden välejä, ihan läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Teeskenteleekö tuo naisloren noita naama ilmeitä vai miten on noin paljon muuttunut? Tämä Jessikan "ystävä" on selkeästi ihastunut hänen mieheen ja yrittää pilata näiden välejä, ihan läpinäkyvää.
Ei kai kukaan normaali ihminen, edes rahast teeskentele sairasta? Lorenin pään ja silmien aukominen näytää nyt ihan hurjalta. Minua häiritsee, en edes halua katsoa enää. Säälin aviomies reppanaa.
Lorenin silmien ilme nyt todella outo? No pääasia kai, että on timmin näköinen kuten halusikin?
Karmeaa, Darcey ja Stasey. Toisen aviomies muka lipoo toista siskoa ja toinen nainen mustasukkainen. Pian jo sisko marssii kaameissa vermeissä päytään, hurmaamaan, Yöks miten inhottavaksi tämä sarja on mennyt. Kiitti riitti!
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa sitten tuli telkkarista sarja Baylen nimisestä Tourettea sairastavasta tytöstä. Hänellä ainakin tic-liikkeet moninkertaistui aina stressistä. Lorenilla voi olla samaa, mutta tuossa oli parikin kommenttia Lorenin muuttuneesta käytöksestä. Tässä on yksi linkki juttuun jossa kerrotaan, että jenkeissä Loren on nopeasti kivunnut inhokiksi omien huonojen valintojen, Israel kantansa ja muutaman muun jutun takia.
https://screenrant.com/90-day-fiance-loren-brovarnik-worse-franchise-vi…
Alkaa saavuttaa jo Angelaa sarjan pahis-joukossa. Mä oon katsonut ihan sarjan ekasta jaksosta lähtien ja pakko todeta itsekin, että on Loren muuttunut vuosien varrella mentaliteetiltaan, eikä ikävä kyllä sinne parempaan suuntaan 😕
Miehensä ja oliko anoppinsa vai äitinsä joka yritti kauniisti saada naisen raiteilleen. Halusi toimia omin päin ja miehensä hoiti lapsia pitkien hoitojen ajan. Nyt huomaa kuinka moinen hoito "onnistui". Sääli lapsia ja aviomiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, jos täällä on joku joskus osannut kertoa sarjan biiseistä! Ällistyttävää kyllä, sarjassa on hyvä musiikki. Välillä tulee järjettömän hyviä biisejä jonkun kohtauksen taustalla. Mä en itse tiedä, miten niitä voisi jäljittää.
Mä yritin etsiä googlesta laulun sanoilla mutta se oli toivoton homma. Se kiltti ihminen joka mulle sen biisin etsi kertoi, että siihen on olemassa joku kännykkä sovellus, niin kai se oli. Tarkemmin en kyllä osaa asiaa avata, mä kun käytän itse puhelinta vain soittamiseen, kaikkea muuta varten on tietsikka.
Sovelluksen nimi on Shazam. Sillä kuunnellaan telkkarissa, ostoskeskuksessa, baarissa tai muualla tulevaa biisiä, ja se hakee valtavasta tietokannasta oikean, tai joskus käy niin ettei tunne kyseistä biisiä, mutta jos viikkojen päästä kuunnellaan uudestaan niin on saattanut Shazamin äly oppia uutta :)
Minullakin on nykyään tuo sovellus, kun se biisi-ihminen siitä täällä mainitsi. Kertokaa minulle kohtaus missä biisi tulee, niin koitan hakea sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, jos täällä on joku joskus osannut kertoa sarjan biiseistä! Ällistyttävää kyllä, sarjassa on hyvä musiikki. Välillä tulee järjettömän hyviä biisejä jonkun kohtauksen taustalla. Mä en itse tiedä, miten niitä voisi jäljittää.
Mä yritin etsiä googlesta laulun sanoilla mutta se oli toivoton homma. Se kiltti ihminen joka mulle sen biisin etsi kertoi, että siihen on olemassa joku kännykkä sovellus, niin kai se oli. Tarkemmin en kyllä osaa asiaa avata, mä kun käytän itse puhelinta vain soittamiseen, kaikkea muuta varten on tietsikka.
Sovelluksen nimi on Shazam. Sillä kuunnellaan telkkarissa, ostoskeskuksessa, baarissa tai muualla tulevaa biisiä, ja se hakee valtavasta tietokannasta oikean, tai joskus käy niin ettei tunne kyseistä biisiä, mutta jos viikkojen päästä kuunnellaan uudestaan niin on
Kiitos tästä!! En muistanut sovelluksen nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovelluksen nimi on Shazam. Sillä kuunnellaan telkkarissa, ostoskeskuksessa, baarissa tai muualla tulevaa biisiä, ja se hakee valtavasta tietokannasta oikean, tai joskus käy niin ettei tunne kyseistä biisiä, mutta jos viikkojen päästä kuunnellaan uudestaan niin on
Vierailija kirjoitti:
Lorenille sanottiin tuosta sohvaperunajaksojensa piikittelystä Happily Ever Afterissa, Sophie ja Thais ottivat puheeksi Tell Allissa, ja tämä teeskenteli viatonta ja aukoi suuta että mitä te oikein meinaatte. Aleksei ei ottanut kantaa vaimonsa touhuun ja riitelyyn, halusi vaan lähteä lentokentälle ja palata lasten luokse.
Lorenista kerrottiin että oli koulukiusaajien seurassa kouluaikoina kun muutti New Yorkista Floridaan. Huomasi miten vielä aikuisena lyöttäytyi kiusaaja-Paolan seuraan heti kun huomasi että Paola oli äänekkäin ja voimakkain persoonaltaan siinä Tell Allissa missä itsekin oli.
Muistan kun Paola ja Loren alkoivat kiusata Anfisaa Tell Allin kulisseissa, että miten ruman näköinen on ja pelkkä postimyyntivaimo ja kaikkea muuta kun nauroivat sille ja sen selän takana. Anfisa oli seksialalla ennen Jorgea, ja siitä oli levinnyt nettivideoita joita Annie oli myös nähnyt koska niitä oli levitetty jonkun sarjassa olevan toimesta kaikille sarjassa mukana oleville. Ikävä Anfisalle että nuo naiset haukkuivat sitä mutta Jorge alkoi myös kiusata että kysykääpä mitä vaimonsa oikesti tehnyt työkseen. Anfisa oli väkivaltainen ja ikäväluonteinen sarjassa, mutta on kertonut miten hänet ajettiin henkisesti tuohon tilaan sarjan takia, ja on pärjännyt hyvin fitness-alalla, mainostanut fitness-vaatteita ja suoritti Kaliforniassa yliopistotutkinnon. Pärjäsi hyvin House of Villains tosi-tv kisassa, taisi tulla kolmanneksi.
En pidä valehtelijoista. En siviilissä, en töissä, en poliitikassa enkä tv-sarjoissa.
Siksi jotkut sarjalaiset tökkivät, ja niiden tarinat ontuvat pahasti ja ovat ristiriidassa, tai niistä näkee miten valehtelevat kaikille. Liioittelevat, valehtelevat, keräävät sympatiaa ja niin poispäin.
Olen pidemmän ja ulkomaan talviloman takia monta viikkoa katseluista jäljessä ja tallennuksessa oli vielä osa Before 90 Days sarjan loppupäästä.
Esimerkki, miksi Tigerlily laittattaa rintakehäänsä valtavat silikonit ja kulkee huojuen korkkareissa pitkin Jordaniaa ja Turkin Istanbulissa. Sen jälkeen valittaa kun miespuolinen kiropraktikko ei saa enää käsitellä selkäänsä, koska mies kieltää. Ensinnäkin, miksi kulkee huonossa maastossa korkkareilla, ja miksi laitattaa valtavat silikonit, ei ihme jos selkä vaatii rankempaa käsittelyä kun nuo vetää ryhdin huonoksi. Kehtasi vielä sanoa tuotantotiimiläiselle joka kysyi haastattelussa valituksensa jälkeen, että miksi ei laita tennareita, että enhän mä nyt ole minnekään kuntosalille menossa. Siitä oli kuvamateriaalia myöhemmin heti kuvausten jälkeen, kun kulki mummomaisissa terveyskengissä ja musliminaisen peitetyt vaatteet päällään.
Brian, tuo toinen valehtelija, liioittelija ja vääristelijä. Valehtelee taustansa, vammansa syntymisen eli ei kertonut että huumekaupoilla saanut osumaa. Valehteli että sinkku, vaikka naimisissa! Valehteli vielä ikänsä, yli 50v, ja että olisi 40-jotain, ja selitti ettei halua 50-vuotiaiden naisten ottavan yhteyttä. Aivan kuin tuolla olisi varaa valita, ja kun muutenkin hakee seuraa köyhemmästä lattarimaasta!
Big Ed valehteli kausillaan ties mitä niille naisille, ja ilmeisesti tuo uuden sarjan tyyppi joka asuu äidin kanssa New Yorkin Long Islandilla, valehtelee työtilanteestaan, ja USA:ssa näytetyn pitemmän intron perusteella oli jättänyt jonkin työn vastaanottamatta koska morsian saapuu Ugandasta USA:aan? Miten noilla on tuosta vaan varaa jättää työt ottamatta, tai lopettaa työnsä kuten Gino, sillä USA ei ole nykyään enää mikään halpa maa asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sivukaupalla typerää leukojen louskuttelua. Miten ihmeessä joku/jotkut jaksavat kuukausikaupalla riidellä yhdestä ja samasta aiheesta?
Menkää ulos, siellä on mahtava keli ulkoiluun.No ei, haluun haastaa tiggylällystä ja pikkumällystä😂
Ketä nuo sitte on ?
Tämä Raphael Lake:n Pulling Away biisi soi kun esiteltiin Juanin sinne Jessican "Lantakaupunkiin" saapumista, hieman countryvivahteinen kuten asiaan kuuluu mutta oikein kiva tunnelmallinen biisi ja vie ajatukset pois lehmänlannan hajusta ; )
Ps. Minusta hauskaa kun täällä käytetään meidän omia "sisäpiirin" nimikkeitä kaikesta, kuten "Kiinan Kulissitalo", "Indonesian Banaanilastumestareiden Kaupungintalo" ja "Lantakaupunki". Pysyy huumorin kukkaset mukana menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sivukaupalla typerää leukojen louskuttelua. Miten ihmeessä joku/jotkut jaksavat kuukausikaupalla riidellä yhdestä ja samasta aiheesta?
Menkää ulos, siellä on mahtava keli ulkoiluun.No ei, haluun haastaa tiggylällystä ja pikkumällystä😂
Ketä nuo sitte on ?
Ne kaks nimeltämainitsematonta teennäistä, rikasta larppaavaa someposeeraajaa jotka tekee mitä tahansa päästäkseen telkkariin kuten tähän sarjaan ja saadakseen rahaa, varmaan myisivät mummonsakin rahasta ja heittäisivät kaverit susille. Siksi niihin ei kannata pistää ajatuksen riipettä kun ovat sarjan negatiivisismpien tyyppien joukossa, ja semmoiset jotka huokuu vaan huonoa, keinotekoista energiaa. Pistää mut oksettamaan jos niitä vielä jossain joskus näkyy. Hei hei ja hyi hyi vaan niille surkimuksille. Karma on bitch, joten meidän ei edes tarvitse olla :)
Sarper pussasi minilehmää nassuun! :))) Eläinrakas mies on aina minun makuun.
Mutta myydäänkö tuollaisia minilehmiä nykyään lemmikeiksi? Aivan kuten niitä minihevosia?
Sarperilla ei saa olla naispuolisia kuntosaliasiakkaita, kun tekee personal trainerin hommia.
Sarperilla ei saa olla naispuolisia vanhoja kavereita eikä tuttuja joiden kanssa ei ole ollut mitään seksisuhdetta, eikä olla tekemisissä exiensä kanssa edes hyvänpäiväntuttuina.
Sarperia kytätään että jos vilkaiseekaan muihin naisiin päin, Shekinah saa mustasukkaisuuskohtauksen ja huonoitsentuntoisena aikansa rypiessään lähtee muokkaamaan ulkonäköään, vaikka Sarper ei halua. Sarper ilmeisesti "painostettiin" suunnittelemaan Shekinahille nenä.
Shekinahilla on miesystäviä, ex-miehiä, ja nyt tuo Dan roikkuu vielä mukana sarjassakin, se jota Sarper kutsuu Baguetteksi :D
Mut ei ole reilua, Jenkeissä Sarper ei saa mennä edes rannalle yksin kun Shekinah mustasukkainen. Mies on kuin vanki :(
Eikö tuo afrikkalaisnainen tajua, että sillä on käsissään ilmielävä peräkammarinpoika? Mies ei ottanut tarjottua työtä vastaan kun halusi viettää aikaa tän Joanin kanssa! Ihan teiniä! Sen takia joutuu viereksimään äitinsä nurkissa, jossa ei voi edes seksiä harjoittaa. Hän ei tainnut ajatella asiaa loppuun asti. Nainen vielä tuollaista itsenäistä sorttia! Ehkä se lukee väärin valkoista miestä, näkee siinä jotain jota siinä ei ole?