Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
23201/27900 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää yksi vastailee itse itselleen saadakseen pidettyä Tigerlily-Adnan keskustelun käynnissä 🤣😂😂🤣

Miksi käytät Tigerlillyä tekosyynä raivokohtauksillesi ja trollaamisellesi?

Vierailija
23202/27900 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tuo Tigerlilyn kultainen kaulakoru maksaa? Minkä merkkinen? Se mikä sillä on mustan poolopaidan kaa ja siinä lukee jotain arabikielellä, olisiko sen oma nimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23203/27900 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä noi Tiggerlilyn turkissaappaat millä kävelee hotellihuoneessa kynttilöiden seassa, varmaan todella kalliit?

Varmaan niitä "Turkin Markkinoiden Aitoja Piraatti Vuittoneita" 😆😆😆 Tosi kalliita.

Uskotaan koska sinä wt tietenkin tunnistat Turkin markkinat. Muualle ei rahat riitä matkustaa? Montakos laukkua oot sieltä ostanut?

Pyydän Sarperin tuomaan mulle Turkista samanlaiset, pus 😘

Vierailija
23204/27900 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun Triggerlilun poski-implantit, varmaan ihanan kalliit?

Vierailija
23205/27900 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mekin naureskellaan tolle Röllylle. Luen miehelle näitä Röllyn aivopieruja ääneen ja nauretaan kippurassa. Ihan parasta viihdettä. 

Hullulla on halvat huvit🥱

-eri

Vierailija
23206/27900 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, jos täällä on joku joskus osannut kertoa sarjan biiseistä! Ällistyttävää kyllä, sarjassa on hyvä musiikki. Välillä tulee järjettömän hyviä biisejä jonkun kohtauksen taustalla. Mä en itse tiedä, miten niitä voisi jäljittää.

Vierailija
23207/27900 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, jos täällä on joku joskus osannut kertoa sarjan biiseistä! Ällistyttävää kyllä, sarjassa on hyvä musiikki. Välillä tulee järjettömän hyviä biisejä jonkun kohtauksen taustalla. Mä en itse tiedä, miten niitä voisi jäljittää.

Mä yritin etsiä googlesta laulun sanoilla mutta se oli toivoton homma. Se kiltti ihminen joka mulle sen biisin etsi kertoi, että siihen on olemassa joku kännykkä sovellus, niin kai se oli. Tarkemmin en kyllä osaa asiaa avata, mä kun käytän itse puhelinta vain soittamiseen, kaikkea muuta varten on tietsikka.

Vierailija
23208/27900 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sivukaupalla typerää leukojen louskuttelua. Miten ihmeessä joku/jotkut jaksavat kuukausikaupalla riidellä yhdestä ja samasta aiheesta? 

Menkää ulos, siellä on mahtava keli ulkoiluun.

Vierailija
23209/27900 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin romanttisten kohtausten taustalla oleva imelä musiikki ällöttää. Mutta en kuuntelekaan nyky-poppia.

Vierailija
23210/27900 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessä se Jessican kaveri Megin alkoi heti tenttaamaan Juania jostain vanhasta syrjähypystä!

Niinpä, ei pariskunnan seksiasiat kuulu muille, mutta nainen tenttasi kuin häntä olisi Juan pettänyt. Omituista. Onko Jessica niin saamaton lapanen, että ei osaa puolustaa itseään??

Eikä Jessica myöskään laittanut stoppia kaverinsa toisen asteen kuulustelulle vaan myhäili vieressä.

Vierailija
23211/27900 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sivukaupalla typerää leukojen louskuttelua. Miten ihmeessä joku/jotkut jaksavat kuukausikaupalla riidellä yhdestä ja samasta aiheesta? 

No ei, haluun haastaa tiggylällystä ja pikkumällystä😂

Vierailija
23212/27900 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin romanttisten kohtausten taustalla oleva imelä musiikki ällöttää. Mutta en kuuntelekaan nyky-poppia.

Joo, en mäkään 😄 ja olen tuo, joka kehui sarjan musiikkia, mutta kuten varmasti ymmärsit, en kaikkia biisejä 😉

Vierailija
23213/27900 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut vähän mutta asiaa! Tuo yksi kuukausia jankuttanut kirjoittaja selvästi ihailee tätä harvinaisen vastenmielistä paria, on fanittanut jo kuukausia, kun haluaa samoilla sanoilla heistä kirjoittaa aina vaan. Ehkä hänelle maksetaan siitä, että ei päästä vahingossakaan unohtumaan sitä ällöparia, tai sitten on vaan niin harras fani, joka sallittakoon hänelle. Mitäs se meille kuuluu, skipataan vaan ne tekstit ja annetaan toisen fanittaa.

Ehdotan, että "haudataan" nämä pitkästyttävät Tigerlily-neuroottiset viestit siten, että ei ensinnäkään vastata niihin, ei alapeukuteta myöskään, mutta sen sijaan laitetaan itse sellaisen jälkeen paljon uusia kommentteja ja kysymyksiä ihan muista aiheista, vaikka pikkuasioistakin, niin neuroviestit jää nopeasti taakse ja unholaan, eikä ne saa edes pahaa aavistamattomien uusien kävijöiden kommentteja tai peukutuksia. :)

Vierailija
23214/27900 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en mäkään 😄 ja olen tuo, joka kehui sarjan musiikkia, mutta kuten varmasti ymmärsit, en kaikkia biisejä 😉

Kiva kun tarkensit, etkä suuttunut, ainakaan paljon. Huomautukseni nyky-popista oli vähän tyhmä.. :)

Pitää kuunnella tarkemmin tuota musamaailmaa nyt kun sanoit.  Mulla on korvaan tökännyt vain se romanttinen musa, ja muu on jäänyt lähes huomiotta. Tosiaan, kun tullaan johonkin uuteen maisemaan, tulee musiikkia, joka liittyy siihen maahan.

Amerikkalaisten kliseinen käsitys "romantiikasta" vähän ärsyttää mua, siksi varmaan olen kiinnittänyt huomiota just tuohon romanttiseen musaan. :)

Vierailija
23215/27900 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Mahdin ääni on samanlainen kuin John Malkovicilla jossain sarjamurhaajaroolissa.

Vierailija
23216/27900 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juanille tuntuu seksi suhteessa olevan tärkeintä, niin kuin se tuossa iässä miehille usein on. Testoa on niin paljon.  Entä vanhempana?

Mutta kyllä näytti kälyiseltä ja ankealta se Jessican pikkukaupunki Kolumbian ylitsevuotavan luonnon jälkeen. Tosin kyllä sielläkin getto varmaan on ankea paikka.

Vierailija
23217/27900 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakilainen ei pidä kissoista ja naisella kissa nyt heidän yhteisessä kodissa, ei tule onnistumaan, kissa ressu, nämä tunnetusti rääkkää kissoja kun kasvatettu siten, että kissat ovat likaisia. 

Vierailija
23218/27900 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun tarkensit, etkä suuttunut, ainakaan paljon. Huomautukseni nyky-popista oli vähän tyhmä.. :)

Pitää kuunnella tarkemmin tuota musamaailmaa nyt kun sanoit.  Mulla on korvaan tökännyt vain se

Enhän mä nyt suuttunut 🙂 Ymmärrän oikein hyvin, jos "romanttisten hetkien" musa ei oikein kolahda. Mulla sama. Ajattelen sen johtuvan siitä, että monta kertaa nää kohtaukset on todella kökköjä ja kiusallisiakin, esim. joku Veronican pehmop*rn*ilu jollain kaudella .

Mietin jopa, että saako tää cast sellaisista kohtauksista extradollareita. En tiedä.

Toinen hassu juttu on se, kun tyyppi menee johonkin kauppaan tai parturille ja avautuu tuntemattomalle henkilökunnalle kumppanistaan, raha-asioistaan ja epäilyistään, onnistuukohan tää suhde vai ei.

Mutta niinpä mä vain katson tätä 😆

Vierailija
23219/27900 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon Mahdin ääni on samanlainen kuin John Malkovicilla jossain sarjamurhaajaroolissa.

Niin muuten onkin 😅 Sama ilmeettömyys ja tasainen rytmi.

Vierailija
23220/27900 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäilyttää tuleeko tuo Joanin ja Gregin homma toimimaan. Aika usein nämä äitien nurkissa asuvat tyypit on lapsentasolle jäänyt, ne ei osaa pyykätä, ei maksa laskuja, ei ole hajuakaan miten paljon ruoka maksaa ja kaikki tälläiset normaalit aikuisten asiat on niille ihan tuntemattomia.

Jos ne muuttaa yhteen niin sitten tyttöystävä/vaimo joutuu opettamaan isoa miestä ihan perussiivouksesta alkaen kun äiti on aina ennen tehnyt kaiken, kuka haluaa tuollaisen tyypin vaimoksi. Ei ne varmaan ikinä mietti miten kädettömiä nämä mammanpojat on. Tulee aikasempien kausien Colt mieleen.

Ketju on lukittu.