90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vanja niin pettynyt niihin miehiin niin paasas tuolla liikaakin minusta. Jotain on ettei nämä miehet syttyneet hänestä, turha syytellä.
Niles on onneksi opetettu herrasmieheksi naisia kohtaan, ehkä kotikasvatus ollut sellainen, ja piti hyvin Faithin puolta, ja olen samaa mieltä siitä Lorenin veitsellä leikkimisestä (kaikkea ei vissiin näytetty lopullisessa tv-versiossa?) vaikka näki että Faithilla oli epämukava olo niin tietynlaista laskelmoivaa käytöstä Lorenilta tuollainen että on Faithin yläpuolella ja määrää kaikesta, valtapelimäisesti.
Hyvä että joku on samaa mieltä kuin minä, olin ihan ymmälläni tuon veitsiepisodin jälkeen, piti oikein kelata (digiboxilta) taaksepäin ja katsoa uudestaan mitä oikein tapahtui. Itse en olisi tuosta hermostunut. Yksi ystäväni, ex-tupakoitsija sanoi kerran että hänellä on tapana että käsillä pitää koko ajan tehdä jotain, jäänyt ilmeisesti siitä kun aiemmin näpräsi aina tupakan ja tikkujen/stendarin kanssa. Kädet ei osaa olla paikoillaan. Enkä tuosta tölkin litistämisestäkään häkeltynyt kun olen sellaistakin nähnyt ennenkin. Eli Faihthin ylireagointia itsekin siinä ajattelin mutta onhan tietysti voinut tapahtua enemmänkin jotain mitä meille ei ole näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Niles oli jossakin vaiheessa muka erityisihminen?
Sujuvasanainen tyyppi, ei mikään autistinen päinvastoin.
Olin todella yllättynyt miten nokkela Niles oli Tell Allissa. Hänellä leikkasi ja pystyi hyvin käyttämään sanan säilää Lorenia ja Adnania röykyttääkseen. Ei autismi sitä tarkoita, etteikö älyä olisi, sujuvasanaisuus sen sijaan yllätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin todella yllättynyt miten nokkela Niles oli Tell Allissa. Hänellä leikkasi ja pystyi hyvin käyttämään sanan säilää Lorenia ja Adnania röykyttääkseen. Ei autismi sitä tarkoita, etteikö älyä olisi, sujuvasanaisuus sen sijaan yllätti.
Miksi pitää röykyttää? Onko hän itse niin paljon parempi heitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nilesin käytös oli kaukana sujuvasanaisuudesta tai älykkyydestä. Huonosti olisi käynyt ilman turvamiehiä. Miten lie käyttäytyy suuttuessaan kameroiden ulkopuolella, kun on autismia niin puuttuu suodatin näköjään myös sanojen lisäksi käytöksessä. Oli aika pelottavan oloinen.
Voisin noista peuhata Magdan kanssa, peuhata ja elää Veronican kanssa. Aika tylyä että muut ovat non-peuhable.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanja uskalsi avata suunsa ja sanoi mitä ajattelee. Tuo Adnan ei näköjään ole tottunut siihen , että nainen sanoo kunnolla ja korottaa ääntä. Vaimonsa vieressä istui suunnilleen paskt housussa. Tuollainenko sitten ihanaa elämää. Toiseksi A ei ole minkään näköinen ja tuskin riittää edes yksi nainen hänelle.
Minusta hän jankkasi liikaa sen Bozon kanssa. Eikö kaikki ollut jo sanottu? Anteeksipyyntöäkö Vanja odotti? Sori, että en sittenkään halunnut sinua?
Lisäksi joku TellAlleissa toi esiin senkin näkökohdan, että Vanjan liiallinen itsensä tyrkyttäminen ja kiirehtiminen sammutti suhteen. Miksi Vanja rupesi tivaamaan eka päivän iltana, mitä merkitsee Bozolle? Mitä hemmettiä?? Jos Vanja olisi malttanut odottaa pitempään kuin sen eka päivän, Bozo olisi saattanyt "tot
Bozo oli kertonut rakastavansa Vanjaa videopuheluiden aikana, jo pitkään ennen tapaamista, joten tottakai naisella oli vähän normiystävyyttä korkeammat odotukset
Amerikkalaisethan sanoo kaverille "I love you", kun eroaa siitä hetkeksi mennäkseen vessaan. Luulisi, että Vanja olisi tottunut jo tuon ilmaisun kliseisyyteen amerikkalaisessa kielenkäytössä.
Ja vaikka olisi odotukset pettyneet, ei todellakaan ole paras tapa saada mies ihastumaan itseensä tivaamalla sen tunteita ja vaatimalla niitä. Vähän enemmän itsekunnioitusta pitäisi naisella olla tuollaisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tell all:ssa moni paljastuu ihan päinvastaiseksi luonteeltaan kuin sarjassa.
Hyvä esimerkki Gabe, joka aluksi uhriutui ja keräsi säälipisteitä, mutta TellAlleissa paljasti raatelevaisen luonteensa.
Kyllä minusta Nilesissäkin on aistittavissa kaunaa, ei kaikki johdu autismista. Hyökkää miesten kimppuun, koska itse ei ole mikään alfa-uros.
Niles on onneksi opetettu herrasmieheksi naisia kohtaan, ehkä kotikasvatus ollut sellainen, ja piti hyvin Faithin puolta, ja olen samaa mieltä siitä Lorenin veitsellä leikkimisestä (kaikkea ei vissiin näytetty lopullisessa tv-versiossa?) vaikka näki että Faithilla oli epämukava olo niin tietynlaista laskelmoivaa käytöstä Lorenilta tuollainen että on Faithin yläpuolella ja määrää kaikesta, valtapelimäisesti.
Mulla on mennyt nyt ohi tämä, että Loren "määräisi" kaikesta. Missä se on tullut ilmi?
Tai että olisi Faithin yläpuolella, en ole huomannut sellaistakaan. Jatkuvaa hymyilyään Loren itse sanoi puolustusmekanismiksi, joten siihen ei kannata vedota. Todisteet pöytään, please!
Mulla on itsellä sama kun Lorenilla, että alan hymyilemään kun on joku paha juttu päällä. Niinkun kertoi tippurista Faithille ja hymyili niin täällä huudettiin että ihme virnuilija, mutta itse kans näin siinä tollasen tahdottoman puolustusreaktion. Ei sillä että Loren mikään ihana mies olisi, senkun vaan harrastaa vapaata rakkautta, mutta sehän ei mikään vapaa suhde oo jos toinen ei tiedä siitä.
Mikä TippuriLorenin hurmosfani tänne on pesiytynyt puolustamaan virnuilevaa ääliötä?!?!?!?!
Ja haukkumaan Nilesia?!?!
Vegasin Loren jätti omat lapsensa seksimielihalujensa perässä juoksemisen vuoksi !
Vierailija kirjoitti:
Mikä TippuriLorenin hurmosfani tänne on pesiytynyt puolustamaan virnuilevaa ääliötä?!?!?!?!
En puolusta Lorenia vaan länsimaista moniarvoista kulttuuria. :) Jos joku haluaa hulluna sekstailla puolituntemattomien kanssa ja saada tippurin, eikö se ole hänen asiansa. Hänhän oli sanonut Faithille, että "sleep with friends", mitä Faith ei tajunnut oikein.
Minua ällöttää Lorenin elämäntyyli kuten useimpien transienkin (tai transvestiittien) elämäntyyli tässä ohjelmassa, ei tosin Faithin. Mutta en silti lähde tuohon kirkkovaltuusto-moodiin ja kukkahattutäti-kauhisteluihin. Niin kauan kun ei muita vahingoita, voi sukuelimillään tehdä mitä haluaa. t. nainen 68v, yksiavioinen ja uskollinen heteronainen
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä sitten Nilesin hurmosfani?
Mua on alkanut tökkimaan se Magda. Ilmeisesti kaikki entisen itäblokin naiset ovat tuollaisia mutruhuulia heti kun homma ei mene niin kuin hän haluaa. Natalia samanlainen. Kiukutellaan ja ollaan alahuuli töröllään joka käänteessä, kuka tuollaista jaksaa?
Luultavasti Lorenin käytös muuttui kokonaan muutenkin sen jälkeen kun kuuli ettei Filippiineille pesiytyminen onnistukaan. Faith sanoikin että hänestä tuli toinen ihminen. Tölkin rutistelu ja veitsen räpläys oli varmaan vain pieni osa sitä päivää.
Kuten olemme nähneet, Usassa kuka tahansa serkun kummin kaima tai ex-vaimo, jolla on osavaltion myöntämä vihkimislupa voi vihkiä parin vaikka laiturin nokassa. Itse seremonia valoineen on tärkeä. Sen vuoksi nämä ulkomailla suoritetut vihkimiset riisuttuine tapoineen voivat vaikuttaa epäilyttäviltä. Ulkomailla solmitut avioliitot ovat varmaan laillisia solmiamismaassa, mutta ulkomailla solmittu avioliitto on rekisteröitävä USAssa, jotta se olisi laillinen siellä. Arvelen, että tämä rekisteröinti tapahtuu viisumiprosessin aikana. Mitä tahansa afrikkalaisessa pikkukaupungissa tapahtunutta vihkimistä ei amer. viranomaiset hyväksy ja sen takia viisumiprosessit kestävät kauan, kun pitää hankkia lisätodistuksia ja todistaa, ettei avioliitto ole paperiliitto. Tähän kuluu aikaa ja ylimääräistä rahaa varsinkin, jos pitää antaa lahjuksia ulkomaisille tahoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kyllä Adnanin äidin käsitystä miehen ja naisen suhteesta, siis että ne olisivat tasa-arvoisia. Kun kyllä minun mielestä kaikkien tähän asti näkemieni muslimien oppeihin kuuluu ajatus, että mies on perheen pää ja johtaa kaikkea. Samoin pukeutumissäännöt ovat yhteisiä muslimeille, mutta ankaruus vaihtelee. Uskossa oleva musliminainen ei kuljeksi minihameessa.
Monissa kristityissä lahkoissa on sama. Nainen vaietkoon jne. On pukeutumis- ja meikkausrajoituksia. Ks. trad.wife myös.
Totta. Nekin haluaa säännöstellä naisten lähettämiä seksuaalisia signaaleja, rajata ne privaatin piiriin parisuhteeseen.
Miehet puolestaan saa lähetellä signaalejaan missä sattuu huvittamaan.
Huomasitteko että Tell All jaksossa ja sen jälkeisessä Pillow Talk jaksossa oli eri sisältöä?
Esimerkiksi se kohtaus kun Loren kertoo vuotavasta peniksestään jossa tippuri kun vetää housuja ylleen, tämä oli Tell Allissa ennen näkemättömänä kohtauksena. Pillow talkissa tuossa kohtaa ennen näkemättömänä kohtauksena näytettiin Lorenia taksissa missä kertoo Faithille että tykkää juoda pissaa.
Molempiin näytettiin se Adnanin kommentti että haluaa lähteä pois studiosta, kun sitä inhotti, mutta inhottiko sitä nyt tuossa kohtaa tippuritauti vai pissan juonti, kun kahta eri kohtausta esitetään eri maissa tai tilanteissa. Eikä selvinnyt että juoko Loren omaansa vai muiden, kuten Kenny ihmetteli Pillow Talkissa.
Jossain oli näytetty kun Loren naputteli veistä ja sen lisäksi hajotti jotain Faithin edessä siinä viimeisessä jaksossa, mutta viikko sitten näytettiin vain veistä eikä minkään esineiden hajottamista.
Adnan selosti iloisella fiiliksellä Bozolle että olisi nyt antanut kaukaa matkustaneelle kauniille Vanjalle edes halauksia, pusuja tai seksiä, siinä kun Adnan itse elehti tuolillaan lantiotaan vispaten Vanjalle esittäen ja nauroivat. Sen jälkeen Adnan tervehti Vanjan serkkua Sanelaa innoissaan silmät loistaen että "tervetuloa, tervetuloa!" kuin olisi omistanut kuvauspaikan, ja sen jälkeen kävi vielä Bozon kuvaruudun edessä polvistuen ihmettelemässä miksi Bozo ei halunnut kosketella Vanjaa että mikä vika miehessä on.
Selkeästi tuon jälkeen jollain tauolla Tigerlily on tylyttänyt Adnania mustasukkaisena, kun kamerat eivät ole olleet läsnä, koska mies ollut positiivinen muita Tigerlilyä seksikkäämpiä ja näyttävämpiä naisia kohtaan kuten Vanjaa ja Sanelaa, sillä Adnan palasi aivan eri mentaliteetilla istumaan kuvausten jatkuessa sillä saman tien alkoi Adnanin harjoittama Vanjan väheksyminen, haukkuminen ja se typerä pään heiluttaminen, ja puheen matkiminen! Koska Tell All kuvausten jälkeen nimen omaan Tigerlily oli tylyttänyt Vanjaa omissa Instastoryissään epätoivoiseksi puolialastomaksi tyrkyksi joka jakaa pesäänsä, eikä silti saa pidettyä miehiä itsellään.
Mun pojan yks kaveri autistinen, tosi kova puhumaan, muisti erittäin hyvä ja reipas.