90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Florianilla on kyllä ihan parhaat ilmeet ja reaktiot asioihin, saa aina ihan kunnolla nauraa 😆
Floridan on kyllä parasta. Ei yhtään peittele kyllästymistään, mikä on varsin viihdyttävää seurattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Sarperia! Tän kauden Tell All on nostanut sen mun yhdestä inhokista ehkä koko sarjan hauskimmaksi hahmoksi! 😁 Todella oivaltavia kommentteja ja hyvää pelisilmää, eli ei ihme, että sitä on ehdotettu jopa uudeksi juontajaksi Shaunin tilalle. Hyvä Sarper! 👍
Mustakin Sarper muuttunut parempaan suuntaan, hauskaa huumoria, Shekinah taas huonompaan suuntaan. Ei osaa keskustellakaan.
Sarper sentään on mitä on, avoimin kortein Esim maailman mukavin mies Loren Alex on pintaa raaputtamalla karmean mustasukkainen sovinisti.
Alex on Venäjän juutalainen.
Eli perusryssä pohjimmiltaan.
Muuttaneet Israeliin kun siellä on kivempaa kuin Venäjällä. Ja kas, bongasi jenkkitytön. Ja Floridassa se vasta hauskaa on. Samaa sarjaa kun muutkin Amerikkaan haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nillitänkö minä nyt turhasta, mutta mun mielestä Gabe ei ottanut yhtään huomioon sitä Trix-koiransa kokemusmaailmaa, vaan tempaisi sen kuin lelun syliinsä tai puhui lässyttämällä sille ohjelmaan liittyviä asioita. Koira näytti siltä, että yritti päästä jyvälle, mitä Gabe halusi, mutta ei päässyt. Jotenkin Gabe kohteli sitä koiraa kuin esinettä.
Gabe on vastenmielinen, itsekeskeinen ällötys. Hyvin sen huomasi jo silloin kun seurusteli sen eteläamerikkalaisen mukavan ja fiksun naisen kanssa. Onneksi nainen pääsi eroon tuosta teeskentelijästä.
Sen sisko on oikein panokelpoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas Matilda kallis! 400 dollaria, Kobe maksoi Emilystä pari taalaa ja vuohen, taisi olla jotain muutakin tavaraa, mutta ei Emily ollut noin kallis.
Emilyllä olikin usalaiset vanhemmat, eivät pyytäneet paljoa.
Heillä ei ollutkaan tarkoitus hyötyä Koben perheestä. Kaikesta näki, että dollarinkuvat silmissä koko Matildan suku sedän kummin kaimaa myöten listasi mitä ikinä mieleen tuli haluta. Rikas jenkki, rahat tänne. Hyi mitä touhua! 😡
Ja vielä kun olivat pankkiautomaatilla, Matilda totesi, että olisi voinut kosiorahaa alentaa. Ei osaa Nilesin eduksi toimia. Niles olisi voinut "isälle" kertoa että hankala saada Jenkeistä rahaa nopeasti.
Monille juutalaisille etninen identiteetti eli juutalaisuus merkitsee enemmän kuin kansallinen identiteetti, eli tässä tapauksessa venäläisyys. Onhan Israelissakin monista eri maista muuttaneita juutalaisia kansalaisina, hylänneet entiset kansalliset identiteettinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Sarperia! Tän kauden Tell All on nostanut sen mun yhdestä inhokista ehkä koko sarjan hauskimmaksi hahmoksi! 😁 Todella oivaltavia kommentteja ja hyvää pelisilmää, eli ei ihme, että sitä on ehdotettu jopa uudeksi juontajaksi Shaunin tilalle. Hyvä Sarper! 👍
Mustakin Sarper muuttunut parempaan suuntaan, hauskaa huumoria, Shekinah taas huonompaan suuntaan. Ei osaa keskustellakaan.
Sarper sentään on mitä on, avoimin kortein Esim maailman mukavin mies Loren Alex on pintaa raaputtamalla karmean mustasukkainen sovinisti.
Muuttaneet Israeliin kun siellä on kivempaa kuin Venäjällä. Ja kas, bongasi jenkkitytön. Ja Floridas
Laitetaanpa faktat kohdilleen. Alexei on Ukrainasta muuttanut Israeliin. On siis ukrainalainen alkujaan, EI venäläinen! Kun venäjä hyökkäsi Ukrainaan Alexei olis halunnut lähteä taistelemaan venäjää vastaan entiseen kotimaahansa. Tuo on törkeä loukkaus nykyään ukrainalaiselle jos sitä edes verrataan venäläiseen, saati että luultaisi venäläiseksi. Nykyään Alexei on statukseltaan jenkki, on saanut kansalaisuuden.
Joku huomautti, että Trix ei ole Gaben koira, eikä olekaan, vaan siskon. Ja koira kyllä tuntuu tykkäävän Gabesta enemmän kuin siskosta, joten vedän takaisin aiemman väitteeni, että Gabe esineellistää sitä. :)
Minun miniäni on sefardijuutalainen. Aikoinaan Espanjasta Marokkoon karkoitettuja. Miniäni, äiti on syntynyt Gasablancassa. Hän oli kuusi vuotias, kun perhe muutti Israeliin.
Alexein perhe taisi muuttaa neukkuaikaan jolloin ukraina oli osa suurta isänmaata. Ukrainalainen kansallismieli pääsi osin sorron alta vasta itsenäistymisen jälkeen ja silloinkin esim koululaitos ja valtion johto toimi neukkunormilla.
Nlles ei ole rahan puutteen vuoksi saanut Matildalle K1 viisumia Amerikkaan. Viisumin hakijan pitää pystyä elättämään puoliso Amerikassa.
ilmeisesti vanhemmat eivät suostu sponsoroimaan.
Se rasvapallo Nicole kiristi vanhempiaan takuuhenkiöiksi ah lam I ukolleen uhkaamalla viedä pienen tyttären arabimaahan jos ei.
Vierailija kirjoitti:
Minun miniäni on sefardijuutalainen. Aikoinaan Espanjasta Marokkoon karkoitettuja. Miniäni, äiti on syntynyt Gasablancassa. Hän oli kuusi vuotias, kun perhe muutti Israeliin.
Vähän sekava teksti, ei oikein saanut selvää että kuka ja mitä. Mutta se kaupunki on Casablanca C:llä.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanpa faktat kohdilleen. Alexei on Ukrainasta muuttanut Israeliin. On siis ukrainalainen alkujaan, EI venäläinen! Kun venäjä hyökkäsi Ukrainaan Alexei olis halunnut lähteä taistelemaan venäjää vastaan entiseen kotimaahansa. Tuo on törkeä loukkaus nykyään ukrainalaiselle jos sitä edes verrataan venäläiseen, saati että luultaisi venäläiseksi. Nykyään Alexei on statukseltaan jenkki, on saanut kansalaisuuden.
Ukrainasta kotoisin, silloin kun Ukraina oli vielä osa Neuvostoliittoa.
Mielestäni Alex puhui ohimennen Israeliin taistelemaan lähdöstä, ei Ukrainaan. Myöhemmin keskittynyt vain sometaisteluun.
Ohhoh en olis ikinä uskonut että Shaun on yli 60v, oon aina ajatellut että joku reilu nelikymppinen. Melkoinen meikki täytyy olla mutta on kyllä myös hyvin säilynyt.
Toi Matilda ja Niles. Matilda muka rahan perässä, mutta mun mielestä ei tunnu siltä. Viime jaksossa sanoi että on raskasta olla miehen kanssa joka ei puhu totta. Koko ajan Niles valehtelee ja jättää asioita kertomatta. Olis sanonut että ei oo rahaa niin bride pricea olis hilattu alaspäin. Eihän kukaan tiennyt että se on peeaa, ei perus länsimaalaiselle 400e/$ ole mikään mahdoton hinta. Muuten oon kyllä ihmeissäni ton paikan hintatasosta, se mekko minkä osti Matildalle yli 100$ ja sormuskin useemman satasen. Käykö ne jossain turistirysäkaupoissa, ei luulis Ghanassa noin kallista normaalisti olevan. Niles käyttäytyy huonosti ja valehtelee ja vetoaa kaikessa vaan autismiinsa, ei se oo mikään vapaudu vankilasta-kortti jonka varjolla saa kusettaa ja jauhaa kaggaa
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh en olis ikinä uskonut että Shaun on yli 60v, oon aina ajatellut että joku reilu nelikymppinen. Melkoinen meikki täytyy olla mutta on kyllä myös hyvin säilynyt.
Toi Matilda ja Niles. Matilda muka rahan perässä, mutta mun mielestä ei tunnu siltä. Viime jaksossa sanoi että on raskasta olla miehen kanssa joka ei puhu totta. Koko ajan Niles valehtelee ja jättää asioita kertomatta. Olis sanonut että ei oo rahaa niin bride pricea olis hilattu alaspäin. Eihän kukaan tiennyt että se on peeaa, ei perus länsimaalaiselle 400e/$ ole mikään mahdoton hinta. Muuten oon kyllä ihmeissäni ton paikan hintatasosta, se mekko minkä osti Matildalle yli 100$ ja sormuskin useemman satasen. Käykö ne jossain turistirysäkaupoissa, ei luulis Ghanassa noin kallista normaalisti olevan. Niles käyttäytyy huonosti ja valehtelee ja vetoaa kaikessa vaan autismiinsa, ei se oo mikään vapaudu vankilasta-kortti jonka varjolla saa kusettaa ja jauhaa kaggaa
Niles on Matildan unelmien prinssi, rakastaa aidosti siis. Toki siihen kuuluu olennaisesti se, että Niles on amerikkalainen ja Matilda unelmoi sinne pääsemisestä.
Mutta ei vaikuta siltä, että hän ns. feikkaisi tunteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä: Mikä tämä Florian oikein luulee olevansa? Hampaat loistaa niin että silmiin sattuu, käyttäytyy ja kiukuttelee kun pilalle hemmoteltu teinipoika.
Elättääkö Stacey tämän Florianin? Mallin töihin hän on kumara ja huonoryhtinen, vaikka jossakin kävikin itseään kuvauttamassa. Ei tainnut poikia töitä.
Taisi tehdä jotain puusepän töitä, eikö sillä ollut vanhempi ulkomainen kaveri siellä Connecticutin kaupungissa joka teki huonekaluja, ja kävi sen miehen pajalla Darcey & Stacey sarjan jaksossa, mutta kävikö niin että Stacey raahasi miehen Miamiin ja joutui jättää työt? Missä ne asuu nykyään, onko selvinnyt että Miamissa vai kotikaupungissa Connecticutin osavaltiossa minne Florian alun perin tuli?
Jossain vaiheessa Stacey yritti saada Floriania mallimarkkinoille. Oli jotain portfoliokuvauksia? Stacey stailasi miestään.
Vierailija kirjoitti:
Niles ei ehkä koe valehtelevansa. Hän vaikenee ja väistelee, silloin jää kertomatta oleellisia asioita, kuten rahatilanne. Häät maksaa, matkat, eläminen. Ei voi loputtomiin olla totuutta kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Ohhoh en olis ikinä uskonut että Shaun on yli 60v, oon aina ajatellut että joku reilu nelikymppinen. Melkoinen meikki täytyy olla mutta on kyllä myös hyvin säilynyt.
Toi Matilda ja Niles. Matilda muka rahan perässä, mutta mun mielestä ei tunnu siltä. Viime jaksossa sanoi että on raskasta olla miehen kanssa joka ei puhu totta. Koko ajan Niles valehtelee ja jättää asioita kertomatta. Olis sanonut että ei oo rahaa niin bride pricea olis hilattu alaspäin. Eihän kukaan tiennyt että se on peeaa, ei perus länsimaalaiselle 400e/$ ole mikään mahdoton hinta. Muuten oon kyllä ihmeissäni ton paikan hintatasosta, se mekko minkä osti Matildalle yli 100$ ja sormuskin useemman satasen. Käykö ne jossain turistirysäkaupoissa, ei luulis Ghanassa noin kallista normaalisti olevan. Niles käyttäytyy huonosti ja valehtelee ja vetoaa kaikessa vaan autismiinsa, ei se oo mikään vapaudu vankilasta-kortti jonka varjoll
Matilda on hyväksikäyttäjä, Niles käy hitaalla siis helppo nakki naikkoselle.
Tigerlilystä kuoriutui tai pikemminkin peittäytyi kunnon muslimivaimo :D Tuolta stealthgram . comin kautta pääsee katsomaan sen ja muiden ihmisten instagram-tilin sisältöjä, olematta instagramissa ja klikkaamatta niille sitä kautta rahaa.
Instagram-tilillään on vain 4 kuvaa, kaikissa kuvissa huivit päässä ja viimeisimmissä mainostaa muslimivaatefirman kaapuja. Kuinka moni uskoo että nuo sen 771 348 seuraajaa ovat aitoja, eikä ostettuja kiinalaisia ja venäläisiä feikki eli bottiseuraajia? :D :D :D Toki niistä oli kuukausia sitten juttua Redditissä ja muualla että seuraajat ostettuja, koska seuraajien määrä vrt tykkäysten määrä per kuva eivät ihan täsmänneet :D
https://stealthgram.com/profile/tigerlilyabdelfattah
Emily voisi olla ihan viehättävän näköinen, kun sais tota painoa hilattua alaspäin.