90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri jakson, jossa Tigerlily ja Adnan riitelivät siitä Adnanin ilman paitaa -kuvasta somessa. Asiaahan tuo Tigerlily narisee, mutta vaikka puhuu asiasta, mikä on häntä loukannut, ilmekään ei värähdä. Vieno hymy tuntuu olevat naamalla. Sanat ja ilmeet ei kohtaa. Onko niin täytetty, ettei naama liiku enää minnekään? Piilari-silmätkään ei näy raskaiden ripsien ja poskien takia
Sehän vetää hiijabbeja päähänsä nykyään ja kulkee peittävissä kaavuissa, muttemme tiedä johtuuko syystä että tukkansa lähti lopullisesti päästä peroksiidivalkaisujen ja raskaiden hiusjatkeiden takia, vai roolileikkiikö kuuliaista arabivaimoa.
Mun vanhin sisko kertoi että Madonnasta uutisoitiin joskus 90 luvulla että siltä meinas lähteä tukka päästä, kun valkaistiin juuria joka viikko. Omat hiukset alkoivat katketa juuria myöten ja tolloin epäiltiin että sillä olis ollu peruukki pitkän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Rory on komea. Vaikea uskoa miksi Veah vaihtoi hänet tuohon muslimipoikaan. En vain käsitä.
Pitää olla tollo siis aivoton jos lähtee saattelemaan kumppaniaan uuteen onneen. Eikä Veah mikään herkkupala ole🤢Kaikkea sitä kuvataan ja täydestä menee🤮
Eikä tuo kuvio toimis niinkään että Rory olis muslimiliittoon saattajana, kun tuskin exämies saisi mitään morsianta uudelle muslimimiehelle saatella sitä avioliittolupakirjoitusta varten. Pitää olla isä, veli, setä, eno, serkku tai muu miespuolinen joka morsiamen luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri jakson, jossa Tigerlily ja Adnan riitelivät siitä Adnanin ilman paitaa -kuvasta somessa. Asiaahan tuo Tigerlily narisee, mutta vaikka puhuu asiasta, mikä on häntä loukannut, ilmekään ei värähdä. Vieno hymy tuntuu olevat naamalla. Sanat ja ilmeet ei kohtaa. Onko niin täytetty, ettei naama liiku enää minnekään? Piilari-silmätkään ei näy raskaiden ripsien ja poskien takia
Aasialaisten 90 day fiance palstalla yks japanilainen nainen oli kauhistellut ja monet muut aasialaiset kompanneet, että miksi japanilainen Tigerlilly häpeää heidän maalaisten piirteitä kun on tehnyt kaikkensa ettei enää näyttäisi heiltä. Kasvo- ja huulitäytteet, kasvojen leikkelyt, väripiilarit, hiukset. Nimi pitänyt vaihtaa kauniista japanilaisesta Mariko-nimestä. Että tuollaisesta tulee surullinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Rory on komea. Vaikea uskoa miksi Veah vaihtoi hänet tuohon muslimipoikaan. En vain käsitä.
Pitää olla tollo siis aivoton jos lähtee saattelemaan kumppaniaan uuteen onneen. Eikä Veah mikään herkkupala ole🤢Kaikkea sitä kuvataan ja täydestä menee🤮
No sanoinkin vaan, että on komea mun mielestä. Jos ulkonäköä ajatellaan, Veah ja kulmakarvapoika sopii paremmin toisilleen. Ehkä myös älykkyyden suhteen? Rory on varmaan epätoivoinen, kun tuonne lähti, eikä älykäs ollenkaan, mut ulkoisesti on komea, mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän vetää hiijabbeja päähänsä nykyään ja kulkee peittävissä kaavuissa, muttemme tiedä johtuuko syystä että tukkansa lähti lopullisesti päästä peroksiidivalkaisujen ja raskaiden hiusjatkeiden takia, vai roolileikkiikö kuuliaista arabivaimoa.
Mun vanhin sisko kertoi että Madonnasta uutisoitiin joskus 90 luvulla että siltä meinas lähteä tukka päästä, kun valkaistiin juuria joka viikko. Omat hiukset alkoivat katketa juuria myöten ja tolloin epäiltiin että sillä olis ollu
Eka minuuteilla Adnan näytti kurkkuliikkeen, kuinka hän toimii jos Tigerlily ei toimi määrätyllä tavalla.
Totuus siin tullut eteen ja Tigerlily kaavussa.
Vierailija kirjoitti:
Että minua kuvottaa katsella rähjäisiä takapihoja, katuja joiden varsilla tehdään kuvottavia toriostoksia. Köyhyys ei ole syy pelkkään saastaan ja likaisuuteen. Kaiken saastan keskellä tipsuttelee aina yksi Gold-kortin kanssa.
Mua ei kuvota yhtään. Olen sen verran matkustellut myös kehitysmaissa ja nähnyt yhtä sun toista. Eikä tämä ohjelma ole ollenkaan pahimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että minua kuvottaa katsella rähjäisiä takapihoja, katuja joiden varsilla tehdään kuvottavia toriostoksia. Köyhyys ei ole syy pelkkään saastaan ja likaisuuteen. Kaiken saastan keskellä tipsuttelee aina yksi Gold-kortin kanssa.
Mua ei kuvota yhtään. Olen sen verran matkustellut myös kehitysmaissa ja nähnyt yhtä sun toista. Eikä tämä ohjelma ole ollenkaan pahimmasta päästä.
Intiasta palattuani pesin kaikki varusteet, lompakkoa lukuunottamatta koska kaikki haisi ulosteelle. Toki meilläkin on kaduilla ja ostareilla aina joku käsi ojossa, mutta ei niin pahasti ja pelottavasti. Vielä.
Nyt tulee vanhoja jaksoja uusintana, tuo tarkoittaa varmaan Tariqia ja sen veljeä Deania.
Eivät ole tosiaan naimisissa keskenään, vaan ovat veljeksiä.
Niinpäs näkyy tulevan. Mutta ei noi veljekset mitään sylkijöitä ollut kumpikaan. Dean taisi kyllä pyyhkiä aina hikeä johonkin pyyhkeeseen. Ainoa sylkijä mikä tulee mieleen oli vanha kunnon Angela, jolla noissa ihan vikoissa jaksoissa tosiaan sylki lensi ja valui pitkin leukaa huutamisen lomassa.
Ei kiinnosta tämä Igni ja Corona, eikä se itkijä nainen. Jotkut jaksot pitää katsoa alusta loppuun, mutta nämä ei ole kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marokossa myyntitiskeillä oli jauhelihaa ulkona auringonpaisteessa. Kärpäset pörräsivät siinä iloisina. Ruokaillessamme vältin lihan syömistä.
Mulle on tullut fiilis että Rory tuntisi jollain tasolla syyllisyyttä tms. Ehkä Veahista on tullut hänelle riippa ja ajattelee että paras keino päästä tästä eroon olisi saada hälle uusi mies ja kun tietää että toinen on aika reppana niin lähti auttamaan. Ehkä Roryllakin on jo uusi kumppani katsottuna ja ajattelee että näin kumpikin pääsisi elämässä eteenpäin. Sitä en sitten tiedä kuka Roryn lennot kustansi. Ehkä hän ehti itsekin nauttia paikan nähtävyyksistä ja rentoutua niin ettei lennot menneet ihan hukkaan.
Katsooko kukaan muu kuin minä koskaan kartasta missä nämä morsiot ja sulhaset asuvat? Tästä on mulle ihan tullut tapa jos osuu kohdille joku tuntemattomampi paikkakunta. Opinpahan vähän maantietoa jos ei mitään muuta. Voisin vaikka osallistua På spåret-ohjelmaan ja laittaa "nuppineulan" maailmankarttaan Hazelhurstin kohdalle. 😀 Valitettavasti suomalaisesta Hengaillaan-versiosta tuo osio on jäänyt pois.
Olisi hassua jos tyttäremme entinen aviomies tulisi esittelemään meille tyttäremme uutta miestä. Tyyliin sain tästä jo tarpeekseni🤣
Vierailija kirjoitti:
Olisi hassua jos tyttäremme entinen aviomies tulisi esittelemään meille tyttäremme uutta miestä. Tyyliin sain tästä jo tarpeekseni🤣
Niin se olisikin hassua jos tulisi esittelemään mutta eihän tuo kenenkään kotiin asti tullut eikä esittelyä edes kaivannut kun olivat pitkään jutelleet puhelimessa. Tai ehkä olisi tarvinnutkin esittelyn koska näytti kuvissa niin erilaiselta kuin IRL.🤭
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee vanhoja jaksoja uusintana, tuo tarkoittaa varmaan Tariqia ja sen veljeä Deania.
Eivät ole tosiaan naimisissa keskenään, vaan ovat veljeksiä.
Niinpäs näkyy tulevan. Mutta ei noi veljekset mitään sylkijöitä ollut kumpikaan. Dean taisi kyllä pyyhkiä aina hikeä johonkin pyyhkeeseen. Ainoa sylkijä mikä tulee mieleen oli vanha kunnon Angela, jolla noissa ihan vikoissa jaksoissa tosiaan sylki lensi ja valui pitkin leukaa huutamisen lomassa.
Unohdit Indonesian kestorääkyjänaisen, sillä meni sylkiräkävanat nenästä suuhun ati viime jaksossa ja ne räkäriippeet roikkui ylähampaiden rivistöstä alahampaisiin asti kun rääkyi suu auki, iljetti katsoa tuollaista lähikuvaa. Kaiken päälle kun nuo myy elintarviketeollisuuden tuotteita eli banaanilastuja niin ei kovin mahtavaa mainosta niille! :D :D
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tullut fiilis että Rory tuntisi jollain tasolla syyllisyyttä tms. Ehkä Veahista on tullut hänelle riippa ja ajattelee että paras keino päästä tästä eroon olisi saada hälle uusi mies ja kun tietää että toinen on aika reppana niin lähti auttamaan. Ehkä Roryllakin on jo uusi kumppani katsottuna ja ajattelee että näin kumpikin pääsisi elämässä eteenpäin. Sitä en sitten tiedä kuka Roryn lennot kustansi. Ehkä hän ehti itsekin nauttia paikan nähtävyyksistä ja rentoutua niin ettei lennot menneet ihan hukkaan.
Juuri noin, se on joutunut katsoa Veahin perään sen jälkeen kun nainen ollut hakoteillä eron jälkeen, ollut raskaana, ja aiemmin nuorempana joutunut sijaisperheeseen jostain syystä, ja veljensä kuollut. Vaikuttaa päihdeperheen kasvattamalta naiselta, ja löytänyt tukea Rorystä aikoinaan joka nähnyt tuon kaiken perhedraaman läheltä ja kokee suojeluhalua ja jonkinlaista "isoveli"-roolia kaiken tapahtuneen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hei pitkästä aikaa, joko luitte että sarjassa juuri menneen kauden Tigerlily, oikealta nimeltään Mariko, lasten isä ja ex-mies on avautunut heidän tilanteesta?
"Ex husband spoke up about the $$$ he gives her and how her "self-made lifestyle" is FAKE!"
Mies lakitiimeineen todenneet että ex-vaimo Tigerlily-Mariko on antanut harhaanjohtavia lausuntoja, että lapset ovat muka vain hänellä, vaikka mies maksaa lapsilleen 4 tuhatta dollaria kuussa kun heidän lapset käyvät Tigerlily-Marikon luona ja että hänen antama AmericanExpress luottokortti oli sitä varten, kattaakseen lasten kulut nykyään eikä muuta. Avioeron vireille pistettäessä vuonna 2021 joutui maksaa tilapäisesti Tigerlily-Marikolle 7 tuhatta dollaria kuussa, lasten ja puolison avustusten nimissä, ja kun ollut ainoa suhteen tienaava osapuoli. Ex-vaimo Tigerlily-Mariko on julkisesti väittänyt yksin rahoittaneensa lasten elämää, tulottomana naisena ei ole ollut mahdollista vaan ex-mies on maksanut.
Ex-mies oli kommentoinut ex-vaimonsa tv-uraa että "It's disappointing to see fake narrative being pushed, when the truth is readibly available in public records".
Ketkä katsojat yllättyi että Tigerlily-Mariko ollut ikänsä miesten lompakkoloisena, eikä käynyt töissä?
Adnan oli varmaan kuvitellut pääsevänsä ex-miehen luottokortilla myös leikkimään, siksi on niin vihainen noissa TellAlljaksoissa kun ei kaikki mennyt USAssa miten suunnitteli, käyttävänsä hyväksi rikkaaksi teeskennellyttä aasialaista valkoiseksi muuntautunutta naista kellä avioero takana?
En yllättynyt, ja minusta ikävää että entinen mies joutuu vielä alkaa korjailemaan kaikkea vääristeltyä informaatiota ja muuta vääryyttä jälkikäteen, tekemään damage controlia, kun entinen nimensä vaihtanut vaimo alkaa Kardashians-leikkimään jotain toista hahmoa ja hakee lastensa isäpuoleksi vihamielisen arabipoikasen. Ei ihme että entinen mies on huolissaan heidän yhteisistä lapsista ja kaikesta siitä shitistä mitä entinen Mariko nykyinen Tigerlily levittää julkisuuteen.
Selkeesti Adnan ja Tigerlily kuvitelleet että miehen luottokortti mahdollistaa heidän leveän elämän USA:ssa. Toisin kävi ja entinen aviomies ja lasten isä avautui että miten pakottavat tv-kanavan kautta kaikkea valheellista, kuvitteellista elämäänsä liittyvää.
Vierailija kirjoitti: Marokossa myyntitiskeillä oli jauhelihaa ulkona auringonpaisteessa. Kärpäset pörräsivät siinä iloisina. Ruokaillessamme vältin lihan syömistä.
Tosta mainitsemastasi tulee mieleen se kun Dominikaanisessa asuvat Danielle ja Yohan piti lihamyymälää missä kärpäset paritteli ja kakkivat pöydällä oleviin lihapalasiin :D :D :D
Redditissä näin jonkin aikaa sitten keskustelua Puolan Magdasta ja jenkkiläiset kyseli että onko itäeurooppalaiset todellakin noin kylmäkiskosen oloisia, niin joku jenkkimies oli vastannut siihen miten vaimonsa on Suomesta joka ei suinkaan ole itäeurooppaa mutta lähellä, ja hänellä kesti kaksi vuotta tottua siihen "kylmyyteen" että tietää koska vaimonsa "gets crazy" että muuttuu "syön silmät päästäsi"-tyylin hulluksi kun suuttuu, mutta silti tietää siitä huolimatta miten paljon suomalainen vaimo rakastaa häntä. :D
Minua toki ärsyttää kun ulkomaiset pitävät kylmäkiskoisena käytöksenä sellaista ettei mielistele ja kehuskele toisia jatkuvaan tahtiin, ja jos ei teeskentele iloista ja että muka kiinnostaa miten toisella menee, kun kaikkihan me Jenkkilässä olleet ja asuneet tiedetään että ne vaan kyselee "How are you?" vaikkei niitä kiinnostais pätkääkään.
Kun meillä kysytään että miten voidaan, niin saatamme luetella miten alaselkään sattuu, ja että jokin asia masentaa ja muuta todellista, mutta Jenkkilässä pitää vastata että "Thanks I'm fine, how are you?" ihan tekopyhästi niin eikö se olekin turhaa eikä todellista? Ainakin minun mielestä sellaista täyte-small talkia, pakollista mutta teennäistä. Sanon tämän turistikokemuksesta ja kun olen käynyt 3 kk kurssit Jenkkilässä työni takia niin näki tuota toimintaa ihan paikan päällä.