Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
20201/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Veah ihan täysillä käyvä? Raahaa exänsä toiselle puolelle maapalloa kun ei uskalla mennä yksin ja yrittää maksaa jossain rupuisessa katukojussa Apple Pay:llä. Aivan nollataulu.

Miten tähän ensitapaamisen kauteen on saatu kaks, anteeks vaan, mutta täys palikkaa? Ketkä ei tod. anna naisista kauheen fiksua kuvaa.

😂😂😂

Veah yrittää katukojusta ananasta Apple Pay:llä ja TigerLilly yrittää zoomata sormillaan elintarvikepaketin käyttöohjetta kuin se olisi kännykkä? 

Vierailija
20202/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas lähti yksi kommentti kun siinä kyseenalaistettiin jatkuva naisten haukkuminen täällä ketjussa. Olin aikeissa vastata siihen, mutta enpäs sitten vastaa. Sanon vaan oman mielipiteeni, että jos nää sarjan ihmiset (käsikirjoitettuna tai ei) kohtelee muita nätisti mä en saa heistä mitään ärsytyksiä tai muitakaan tunteita. Tämä Tigerlily ei ole meille näytetyissä jaksoissa tehnyt kenellekään mitään pahaa, eli mulle ihan yhdentekevä neutraali tyyppi. Joku puhetapa, mahd. operaatiot kiinnostaa mua kuin kilo kiviä! Eli EVVK.  Toiset katsoo tätä kuin noilla tyypeillä olis jotain merkitystä. Mulle ei. Tää on viihdeohjelma ja sellaisena se mulle pyörii. Mä vertaan tuohon kaunareihin, joka täällä jo pari kertaa mainittiin. Joku juoni naurattaa, joku saa pyörittelemään silmiä, mutta yksikään Ridge tai Brooke ei mun mielessä pysy sen jälkeen kun töllö menee kiinni! Ihan sama tän sarjan kanssa. Tunti tai kaksi ohjelmaa ja se oli sit siinä. Sen jälkeen oma elämä johon ei kuulu sekuntiakaan noiden hahmojen miettimistä ellen sit tule sanomaan jotain jaksoista tänne ketjuun. Muuten ei heilauta pätkääkään mitä ne hahmot tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20203/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas lähti yksi kommentti kun siinä kyseenalaistettiin jatkuva naisten haukkuminen täällä ketjussa. Olin aikeissa vastata siihen, mutta enpäs sitten vastaa. Sanon vaan oman mielipiteeni, että jos nää sarjan ihmiset (käsikirjoitettuna tai ei) kohtelee muita nätisti mä en saa heistä mitään ärsytyksiä tai muitakaan tunteita. Tämä Tigerlily ei ole meille näytetyissä jaksoissa tehnyt kenellekään mitään pahaa, eli mulle ihan yhdentekevä neutraali tyyppi. Joku puhetapa, mahd. operaatiot kiinnostaa mua kuin kilo kiviä! Eli EVVK.  Toiset katsoo tätä kuin noilla tyypeillä olis jotain merkitystä. Mulle ei. Tää on viihdeohjelma ja sellaisena se mulle pyörii. Mä vertaan tuohon kaunareihin, joka täällä jo pari kertaa mainittiin. Joku juoni naurattaa, joku saa pyörittelemään silmiä, mutta yksikään Ridge tai Brooke ei mun mielessä pysy sen jälkeen kun töllö menee kiinni! Ihan sama tän sarjan kanssa. Tunti tai kaksi ohjelmaa ja se oli sit siin

Piti lisätä, että mä katson noita tallennukselta, eli saatan kommentoida ihan eri aikaan kuin jotain on tullut telkkarista ulos.

Vierailija
20204/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taithan ja Raynen käyttäytymisessä on samaa. Rayne vesitti asiallisen keskustelun rupemalla mekastamaan.

Kun James yrittää keskustella heidän taloudellisesta tilanteesta ja tulevaisuudesta Taithan naama alkaa vääntyä ja sekunneissa rupeaa rääkymään ja juoksee äidin luo, joka varmaan manipuloi häntä jäämään kotiin, koska nuorimman lapsen tehtävä on huolehtia vanhemmistaan. Ei tuommoista rääkymistä kilpirauhasen liikatoiminta selitä. Kuinka lähes 30 v. on noin kakara. 

Eihän tolle Tathalle pysty sanoon yhtään mitään, se alkaa rääkyyn ku hullu! James alkanut myös myötärääkymään, kun ei muuhun enää pysty.

Lapsellista ajatella että isi ja äiti elättää, banaanilastujen kera, ja asutaan niiden nurkissa eikä mies ole mennut kielikurssillekaan missään vaiheessa. Tuskin ovat aikoneet tuonne jäädä, menivät vaan kuvaamaan draamaa ja häitä.

Nyt vaatii että sisko/käsikirjoitettu sisko saa myös viisumin Jenkkeihin ja että James joutuu hoitaa ja maksaa lystin. Eikö tolla Tathalla ole Green cardia kun ehtivät olla siellä naimisissa korona-ajoista saakka, ja kehui olleensa Jenkeissä 3,5 vuotta. Miksi ei itse mene töihin, valittanut vaan terveysongelmistaan kun ei muuta tekemistä, ja nyt kun se saatu hoidettua ja lääkkeet, niin mikä estää aikuista naista menemästä töihin, rääkymisen sijasta?

Vierailija
20205/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas lähti yksi kommentti kun siinä kyseenalaistettiin jatkuva naisten haukkuminen täällä ketjussa. Olin aikeissa vastata siihen, mutta enpäs sitten vastaa. Sanon vaan oman mielipiteeni, että jos nää sarjan ihmiset (käsikirjoitettuna tai ei) kohtelee muita nätisti mä en saa heistä mitään ärsytyksiä tai muitakaan tunteita. Tämä Tigerlily ei ole meille näytetyissä jaksoissa tehnyt kenellekään mitään pahaa, eli mulle ihan yhdentekevä neutraali tyyppi. Joku puhetapa, mahd. operaatiot kiinnostaa mua kuin kilo kiviä! Eli EVVK.  Toiset katsoo tätä kuin noilla tyypeillä olis jotain merkitystä. Mulle ei. Tää on viihdeohjelma ja sellaisena se mulle pyörii. Mä vertaan tuohon kaunareihin, joka täällä jo pari kertaa mainittiin. Joku juoni naurattaa, joku saa pyörittelemään silmiä, mutta yksikään Ridge tai Brooke ei mun mielessä pysy sen jälkeen kun töllö menee kiinni! Ihan sama tän sarjan kanssa. Tunti tai kaksi ohjelmaa ja se oli sit siinä. Sen jälkeen oma elämä johon ei kuulu sekuntiakaan noiden hahmojen miettimistä ellen sit tule sanomaan jotain jaksoista tänne ketjuun. Muuten ei heilauta pätkääkään mitä ne hahmot tekee.

Tuolla se sun vihavihavihaviha kommenttis on edellisellä sivulla, ja joku on siihen hyvin vastannut.

Meinasin itsekin vastata mutta joku pätevämpi vastas paremmin kuin minä, ja olen hänen kanssaan 100% samaa mieltä kuten varmaan useimmat täällä keskustelussa.

Vierailija
20206/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tekopyhä olio kehtaa valittaa miten täällä vihataan sarjan naisia ja itse maalitti täältä naispuolisen keskustelijan pois, haukkumalla kakaraksi, keskenkasvuiseksi, vihaajaksi, lastentarhalaiseksi, Miss Texas:ksi.

Ihan tiedoks vaan, enemmän täällä parin vuoden sisään haukuttu sarjan miehiä kuin naisia, niin ulkonäöt kuin luonteet. Big Ed, Colt, Paul, Geoffrey, Jorge, Spermis, Pissapussi-pyörätuolinen, Asuelu, Jovi, John, Patrick, Andrei, Pedro, Lanaa hokenut nykyisin kuollut mies, Jesse, Tom, Sumit, Daniellen Mohamed, Yven Mohamed, Nicolen Mahmoud, Brandon, Florian, Georgi, Miss Debbien poika ja Miss Debbien marokkolainen vuohipaimen ainakin.

Vierailija
20207/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taithan ja Raynen käyttäytymisessä on samaa. Rayne vesitti asiallisen keskustelun rupemalla mekastamaan.

Kun James yrittää keskustella heidän taloudellisesta tilanteesta ja tulevaisuudesta Taithan naama alkaa vääntyä ja sekunneissa rupeaa rääkymään ja juoksee äidin luo, joka varmaan manipuloi häntä jäämään kotiin, koska nuorimman lapsen tehtävä on huolehtia vanhemmistaan. Ei tuommoista rääkymistä kilpirauhasen liikatoiminta selitä. Kuinka lähes 30 v. on noin kakara. 

Minunkaan mielestä ei JATKUVAA itkemistä voi selittää kilpirauhasen liikatoiminnalla. Tuo ihminen ei ole sarjassa tehnyt mitään muuta kuin itkee, joka ikisessä jaksossa ja minkä tahansa asian yhteydessä. Ei ole normaali. Vaikuttaa muutenkin enemmän 15-vuotiaalta kuin kolmeakymppiä lähestyvältä. 

Itseasiassa ei aina; oliko toissajakso vai sitä edellinen, kun ilahduin miten ei märissytkään.. seuraavassa jaksossa sitten kyllä senkin edestä, että ei kauaa kestänyt sitä iloa. 😂

Vierailija
20208/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tuo mainittu Tigerlily, kun kertoo asioita ristiin rastiin, sarjassa ja sarjan ulkopuolella kun vastaillut joskus sarjan katsojille livesessioissa.

Ensin kertonut että ollut kotona lasten kanssa ex-miehen aikaan. Lapset ovat 11 ja 8 vuotiaat. Eronnut toissa vuonna. Vaikkei kuitenkaan ollut vielä.

Naisella ikää 41v sarjan kuvaamisen aikaan, oletettavasti 42v nyt, ellei valehtele ikäänsäkin. ; )

Joka tapauksessa. Kertoo että tehnyt opetustyötä korkeakoulussa 8 vuotta, käsiala-analyysien parissa.

Kertoo että hankkinut 5-vuotisen kanditutkinnon käsiala-analyysien tekemiseen.

Aiemmin kertonut että 5-vuotinen kanditutkinto on kauneudenhoitoalalta, meikkitaiteilija televisiossa ja esityksissä ja että tehnyt kyseistä työtä vuosikausia.

Jossain käynyt ilmi ettei naisella olisi koskaan ollut koulutusta eikä työkokemusta, ja että ex-miehiä joiden siivellä on elänyt, on 2 kpl joista tokan kanssa 2 lasta.

Väitti että vaarilta jota ei tuntenut, tuli perintöä, minkä äitinsä yritti varastaa häneltä. Aiemmin kertoi että äiti oli ainoa sukulainen kenen kanssa tekemisissä, lastensa lisäksi.

Väitti että lapset allergisia kaikelle ruualle, ja etteivät voi olla koulussa. Silti on käynyt ilmi että lapset ovat isällään, käyvät koulua ja ettei Tigerlily ole koskaan käynyt lasten vanhempainilloissa.

Naimisiinmeno sarjassa outoa, kun ei sitä teidän mainitsemaa saattajaa paikalla. Siitä epäilys että olisivat menneet naimisiin aiemmin, mutta kaikki tehtiin uusiksi sarjaa varten. Siksi lapsi olisi saanut alkunsa myös aiemmin. Myös ne havainnot että USAn alkukuvaukset olisi tehty jälkikäteen esmerkiks Lifecoachin luona, juuri ennen Turkkia.

Kysymys mikä tästä kaikesta herää

- Onko Tigerlily mytomaanikko, patologinen valehtelija, vai onko ainoastaan niin yksinkertainen tapaus että puhuu itsensä pussiin???

Koska noiden mainitsemiensa koulutusten ja työkokemusten perusteella pitäisi oikeasti olla yli viisikymppinen, eikö?

PS. Vielä kun nähdään ruudussa lisää sarjaan myöhemmin tullutta Veahia, ja hänestä saadaan lisäselvittelyä, niin nähdään onko hänen osuuksissaan kuinka paljon keksittyä draamaa, uraa ja mitä on itse selitellyt tekemisiään ja olemisiaan somekanavallaan.

PSS. Vanjasta sama, jotain epäselvää näyttää olevan hänessäkin. Selvitellään ;D

Vierailija
20209/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja myös Angela muistuttaa Raynea siinä, että molemmat uhkailevat don't mess with me -tyylisesti. Se tuntuu amerikkalaisuudelta minusta, elokuvista opittua kovanaamaisuutta. Ja onko arempaa ja kiltimpää miestä nähty tässä sarjassa kuin Chidi. Rayne kohteli sitä todella kovakouraisesti henkisesti, viittasi jossain kohtaa Chidin masturbaatioonkin.

Miksi haukut kaikkia Tigerlilystä ja Vanjasta keskustelevia, mutta jankutat jatkuvasti Raynestä ja Angelasta jotka eivät enää ole missään näissä sarjoissa?

Näitä eri 90D-versioita  tulee pitkin päivää TLC-kanavalla. Eri ihmiset katsovat eri versioita, osa katsoo maksukanavilta USAn tahtiin, osa vanhoja uusintoja, Tubelta löytyy myös katsottavaa. Turkimpa me inhokeista ihan heti eroon päästä. 

Ihmisten käyttäytymisestä keskusteleminen on paljon mielenkiintoisempaa kuin poski- ja huulitäytteet.

Mun mielestä täyteaineet on paljon mielenkiintosempia siltä osin ku haluun nähdä kuka noista sarjan narsistisista ja omia peilikuviaan palvovista ääliöistä käy pruutauttamassa itteensä niin paljon poski-,huuli- tai leukatäytettä jollain pyöränpumpun kokosella ruiskeella, että ne kaikki räjähtää Tell All-lähetyksessä! 😂

Mut oikeesti jos monet noista jatkaa täyttelyä tohon tahtiin, niin huulista ei ole kuolio kaukana ja putoaa ne omatkin huulten riippeet maahan sen seurauksena! Jasmine ja Shekinah taitaa olla ne pahimmat näissä viimesimmissä sarjoissa. Aiemmista Larissa ja Nikki, ja tietysti kaiken pahan alut Darcey ja Stacey. Sophie menossa sille tielle, ja äitinsä MaireClaire on jo.

Vierailija
20210/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigerlilyllä mennyt todellisuuden taju kun kuvittelee voivansa veloittaa ihmisiltä rahaa käsialakurssien muodossa ja väittää että taustalla olisi oikea yliopisto ja tutkinto, ja että alalla voi tienata satoja tuhansia VUODESSA.

Alkaa tulla Real Housewives-sarjan Jen Shah vibat tosta. Sekin oli muka menestyvä bisnesnainen, matkusteli ja törsäili luksukseen josta osa oli tuoteväärennöksiä, ja nousi tositv-julkisuus pissinä päähän ja yritti syyttää miesassistenttiaan kaikesta mitä oli ihmisiltä väärin perustein veloittanut, mutta joutui itse huijauksen toteutuksen takia vankilaan kuudeksi vuodeksi. Nainen ei edes ajatellut lapsiaan, sillä on kaksi poikaa. Itse asiassa kyseinen miesassistentti taisi vuotaa tuon pomonsa huijauksen, ja pääsi FBI:lle töihin.

Kunhan Tigerlily ei sekaantuisi mihinkään kyseenalaiseen, eikä kenenkään painostuksesta, oli sitten miehensä tai joku bisnespartneri. Veikkaan että eksämies ei enää rahoita ketään muita kuin lapsiaan, eikä välitä mitä eksävaimo tekee.

Vierailija
20211/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tekopyhä olio kehtaa valittaa miten täällä vihataan sarjan naisia ja itse maalitti täältä naispuolisen keskustelijan pois, haukkumalla kakaraksi, keskenkasvuiseksi, vihaajaksi, lastentarhalaiseksi, Miss Texas:ksi.

Ihan tiedoks vaan, enemmän täällä parin vuoden sisään haukuttu sarjan miehiä kuin naisia, niin ulkonäöt kuin luonteet. Big Ed, Colt, Paul, Geoffrey, Jorge, Spermis, Pissapussi-pyörätuolinen, Asuelu, Jovi, John, Patrick, Andrei, Pedro, Lanaa hokenut nykyisin kuollut mies, Jesse, Tom, Sumit, Daniellen Mohamed, Yven Mohamed, Nicolen Mahmoud, Brandon, Florian, Georgi, Miss Debbien poika ja Miss Debbien marokkolainen vuohipaimen ainakin.

Hassua, Amazing race ketjussa yksi fanaatikko käytti jatkuvasti sanaa maalittaa. Mutta se ei ollu mun pointti. Miten voit sanoa anonyymistä kirjoittajasta, että se on "maalitettu" pois? Ellet ole itse ko. keskustelija, tai se on joku tuttusi jonka kanssa kirjoitatte tänne yhdessä? Koska muutenhan ko. henkilö voi hyvinkin olla täällä ja kirjoittaa eri aiheista. Otin myös duunipaikalla kahvihuoneessa puheeksi eri keskustelupalstoille kirjoittelun. Yleinen tulos: Moni kielsi koskaan edes käyneensä moisilla, muutama kertoi lukevansa ja muutama sanoi kirjoittavansa itsekin. Eli voihan tämä mainitsemasi pois ajettu olla täällä vain lukemassa. 

Näistä nimettömänä kirjoittelu paikoista ei voi ikinä tietää mitään. Joku varmaan taas ärsyyntyy tästä, mutta mainitsenpa facebookin. Niissä ryhmissä on tosi hyvä se, että kaikki esiintyy omalla nimellä ja naamalla ja koskaan ei keskustelut ns. karkaa käsistä. Törkeistä kommenteista lentää ryhmästä pihalle, eli hyvässä hengessä jutellaan eri sarjoista ja niiden tapahtumista. Ketään ei haukuta. Olis kiva saada tännekin vaikka pakollinen pankkitunnistus.

Vierailija
20212/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kuvaillaan melestäni hyvin epämääräiseen tahtiin eikä aikajanat täsmää. Eräässä kohtauksessa huomasin Shekinahilla tietynlaiset kynnet, seuraavassa kohtauksessa oli eri kynnet, kunnes sitä seuraavassa jälleen ne aiemmat, muka edellisestä seuraavana päivänä kuvattu. Katsoin instagramistaan, niin noiden eri kynsiensä välillä oli ollut noin 3 viikkoa kun esitteli niitä kuvassa, ja ne meni kuin menivätkin eri järjestyksessä eikä kuten sarjassa yritettiin esittää.

Kun mainittiin esimerkkinä TigerLilyn vaatteet mitkä Jenkeissä päällä terapiasessiossa juuri kun oli lähdössä Jordanian Ammaniin 1. krt miestä tapaamaan, vaikka sama asu oli päällä kun lähtikin Turkin Istanbuliin tapaamaan miestä 2. krt. Hyvin mahdollista että ovat oikeasti tavanneet aiemmin, mutta kaikki näytelty Jordaniaan saavuttua uudestaan ja kun saatu mainossopimukset kuntoon juhlamestan kanssa.

Joskus muuten huomaa kun realitysarjojen porukkaa istuu pöydässä syömässä ja juomassa. Istuvat pöytään ja saavat värikkään alkudrinkin martinilasissa, kun jotain henkilöä kuvataan niin hänellä on lautanen edessään missä ruuan jämiä ja puoliksi juotu punaviinilasi edessä, ja hetken päästä juttu jatkuu ja hänellä on jälleen se alkudrinkki koskematta eikä lautasia edessään.

Minulle jää vaan tunne että katsojia aliarvioidaan kun tehdään moisia mokia, uudelleen kuvaamisia useampaan kertaan repliikkeineen ja riitoineen ja niin poispäin.

Sekin muuten kun kellään ei koskaan ole tilillä ylimääräistä rahaa, mutta silti pystytään ostamaan monella tonnilla lentoliput ja hotellit, takaisin kotiin ja jälleen takaisin vieraaseen maihin ja maksella hääjuhlia ja muuta. Tuntuu minun mielestä epärealistiselta, että lähdetään maahan ilman rahaa, ja jopa ilman käteistä.

Joskus vaikuttaa siltä ettei rikkaat olekaan rikkaita, ja että niillä köyhillä on enemmän rahaa mitä ovat katsojille uskotelleet.

Esimerkkejä tuo TigerLilyn tai Sophien saamat perinnöt rikkailta vaareilta, joita ei ollutkaan. Sekin aikaisempi sarjan mies kenen nimeä en nyt muista mutta joka oli brasilialaisen mallin Julianan kanssa ja kenen entinen vaimo vihki heidät. Mies ajeli kalliilla urheilu-Porschella, jollain muulla kalliilla autolla ja oli muuttanut isoon taloon, mutta kävi ilmi että talo ja autot oli vuokrattuja ja mies oli konkurssissa. Ehkä yritti boostata vielä hiipuvia busineksiään sarjan avulla, ken tietää.

Mitä mieltä te olette sarjassa esitettävistä raha-asioista? Realistista vai puutaheinää? =)

Vierailija
20213/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjataan sanaa viha, lienee hiukan liian tuhti sana. Lause josta sen nappasin kuului näin: Social media creates anger and rage. Eli luo kiukkua ja raivoa taitaa olla oikeampi ilmaus. Tänä päivänä some aikaansaa näitä kiukkupurkauksia kirjoitusten muodossa. Ihmiset ärsyyntyy jos joku näyttää somessa pärjäävän hyvin tai muuta vastaavaa. Jonnekin se kiukkuraivo pitää kaataa, siihen tarkoitukseen on keskustelupalsta hyvä ratkaisu.

Vierailija
20214/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä nimettömänä kirjoittelu paikoista ei voi ikinä tietää mitään. Joku varmaan taas ärsyyntyy tästä, mutta mainitsenpa facebookin. Niissä ryhmissä on tosi hyvä se, että kaikki esiintyy omalla nimellä ja naamalla ja koskaan ei keskustelut ns. karkaa käsistä. Törkeistä kommenteista lentää ryhmästä pihalle, eli hyvässä hengessä jutellaan eri sarjoista ja niiden tapahtumista. Ketään ei haukuta. Olis kiva saada tännekin vaikka pakollinen pankkitunnistus.

Ajattelitko vielä jatkaa katkerana monta lisäsivua asiasta jankuttamiseen? Kun muut näyttäis haluavan keskustella sarjan tyypeistä ja touhuistaan.

Tiedoksi sullekin ettei Facebookissa muuten enää ole kauheesti väkeä omilla nimillään, osa käyttää tokaa nimeään ja esimerkiksi äidin tyttösukunimeä, juuri siksi koska eivät halua että työkaverit tai exät löytää ja ala stalkkaamaan tekemisiään ja raportoimaan eteen päin, tai ettei kenenkään lapsia aleta stalkkaamaan.

Kukaan ala työntämään omia pankkitunnuksia keskustelupalstoille hyvänen aika sentään!!!! Rekisteröityminen voisi olla aiheellista, tosin se saattaa karkoittaa täältä valtaosan porukasta ja siirtyvät toisaalle nyymeinä.

Vierailija
20215/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjataan sanaa viha, lienee hiukan liian tuhti sana. Lause josta sen nappasin kuului näin: Social media creates anger and rage. Eli luo kiukkua ja raivoa taitaa olla oikeampi ilmaus. Tänä päivänä some aikaansaa näitä kiukkupurkauksia kirjoitusten muodossa. Ihmiset ärsyyntyy jos joku näyttää somessa pärjäävän hyvin tai muuta vastaavaa. Jonnekin se kiukkuraivo pitää kaataa, siihen tarkoitukseen on keskustelupalsta hyvä ratkaisu.

tolle sosiaalisen median kiukuttelulle vois perustaa oman ketjun, kun ei liity tän sarjan tyrkkyhahmoihin mitenkään.

Vierailija
20216/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tuo mainittu Tigerlily, kun kertoo asioita ristiin rastiin, sarjassa ja sarjan ulkopuolella kun vastaillut joskus sarjan katsojille livesessioissa.Ensin kertonut että ollut kotona lasten kanssa ex-miehen aikaan. Lapset ovat 11 ja 8 vuotiaat. Eronnut toissa vuonna. Vaikkei kuitenkaan ollut vielä.Naisella ikää 41v sarjan kuvaamisen aikaan, oletettavasti 42v nyt, ellei valehtele ikäänsäkin. ; )Joka tapauksessa. Kertoo että tehnyt opetustyötä korkeakoulussa 8 vuotta, käsiala-analyysien parissa.Kertoo että hankkinut 5-vuotisen kanditutkinnon käsiala-analyysien tekemiseen.Aiemmin kertonut että 5-vuotinen kanditutkinto on kauneudenhoitoalalta, meikkitaiteilija televisiossa ja esityksissä ja että tehnyt kyseistä työtä vuosikausia.Jossain käynyt ilmi ettei naisella olisi koskaan ollut koulutusta eikä työkokemusta, ja että ex-miehiä joiden siivellä on elänyt, on 2 kpl joista tokan kanssa 2 lasta.Väitti että vaarilta jota ei tuntenut, tuli perintöä, minkä äitinsä yritti varastaa häneltä. Aiemmin kertoi että äiti oli ainoa sukulainen kenen kanssa tekemisissä, lastensa lisäksi.Väitti että lapset allergisia kaikelle ruualle, ja etteivät voi olla koulussa. Silti on käynyt ilmi että lapset ovat isällään, käyvät koulua ja ettei Tigerlily ole koskaan käynyt lasten vanhempainilloissa.Naimisiinmeno sarjassa outoa, kun ei sitä teidän mainitsemaa saattajaa paikalla. Siitä epäilys että olisivat menneet naimisiin aiemmin, mutta kaikki tehtiin uusiksi sarjaa varten. Siksi lapsi olisi saanut alkunsa myös aiemmin. Myös ne havainnot että USAn alkukuvaukset olisi tehty jälkikäteen esmerkiks Lifecoachin luona, juuri ennen Turkkia.Kysymys mikä tästä kaikesta herää

- Onko Tigerlily mytomaanikko, patologinen valehtelija, vai onko ainoastaan niin yksinkertainen tapaus että puhuu itsensä pussiin???

Uskaltaisin veikata että kun nämä henkilöt tulevat sarjaan, kuvittelevat tulevansa suuriksi teevee-julkkiksiksi ja ovat koskemattomia. Saavat suuret ihailevat fanbaset. Että tuotantoyhtiö tekee heistä tähtiä ja suojelee kaikelta muulta ja tukee heitä kertomuksillaan ja käsikirjoituksilla minkä myötä sarjaan ilmestyvät.Käy niin että katsojat alkavat kyseenalaistamaan kaikkea, löytyy entisiä koulukavereita, naapureita ja muita tuttuja jotka saattavat avautua tapauksista että kaikki ei ole aivan sitä mitä teeveessä näytetään.

Tämän jälkeen alkaa damage control että selitellään kaikkea parhaaksi päin, selitellään lisää, valehdellaan jopa, kompastellaan omiin nokkeluuksiin ja väittäisin että siinä kohtaa tuotantoyhtiö nauttii vaan kun saavat draamaa aikaiseksi.

Vrt. tapaus Sophie. Rikkaasta perheestä, hemmoteltu, tottunut kaikkeen parhaaseen, rikas vaari ja perintöä. Mies kenen kanssa menee naimisiin, on köyhä joka asuu ulkovessakämpässä. Tehdään väkisin mielenkiintoinen asetelma, tai niin vielä tässä vaiheessa ehkä kuvittelevat. Ruutuun ilmestyy sivistymätön pubimuori mamma räyhäämään niin että sylki lentää suupielistä. Vaatteet akryylirättejä suoraan Kiinasta, ovat asustelleet Espanjassa ja Meksikossa miesten kämpissä ja käyneet näiden lompakoilla kunnes tukikohdakseen muodostuu USA. Mikään ei jää epäselväksi kuin vähäinenkin sivistys loistaa poissaolollaan puheistaan, olemuksistaan ja lopulta käy ilmi että ovat olleet huonon lähiön jengiä ja kiertolaisina Brittejä sekä Espanjaa myöten. Tuotantoyhtiö nauttii draamasta ja kun pubimamma joutuu vielä USAssa kaltereiden taakse pidätyskuvineen päivineen uhkailtuaan omaa tytärtään ja tyttären kaveria. Valitettavasti edellä mainittu tapahtui juuri kuvausten ulkopuolella, muuten siitä tosidraamasta olisi saanut mahtavat katsojaluvut aikaiseksi.

Vierailija
20217/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko luotettava tieto, että Ingin ja sen kailottajanaisen juttu olisi näytelty, koska miksi sitten tämä nainen haukkuisi näyttelijätoveriaan somessa?

On.

Ingi ja olisiko mukana siskonsa jota ei sarjassa nähty, meni islantilaislehden haastatteluun paljastamaan tämän juonikuvion, mistä kailottajamuija ei tykännyt ja sen jälkeen alkoi Ingin julkinen haukkuminen. Viestikaupalla, videokaupalla mustamaalaamista, Ingin terveystietojen levittelyä ja muuta ällöä.

Kailottajamuija sai Tell Allissa jenkkien kanssatyypit puolelleen, vedätti niitä ja uskotteli olevansa uhri. Sarper taisi olla ainoa joka puolusti Ingiä.

Tuon jälkeen kävi tämä vedätys ilmi, miten kailottajamuija halusi epätoivoisesti vaan tähän sarjaan, tuomaan itseään esiin. Sai katsojien raivot, tottakai, ja etenkin tummaihoiset katsojat olivat sitä mieltä että noin huonosti käyttäytyvä muija pilaa heidän mainetta.

joku avulias linkitti tänne aiemmin Koronan raivovideosta näytteen mutta joku katkera näyttää poistaneen sen, kuten on poistattanut kaiken muun youtubesta ja tiktokista linkitetyn oheismateriaalin. Varmaan sama joka haukkuu joka päivä muita että miten ovat lastentarhalaisia kersoja, ja yrittää päättää kenestä me saadaan keskustella mitäkin. Se joka päätti että täällä saa vain vihata Reyneetä ja Angelaa. Että muita naisia pitää vaan kehua, muuten on järkky vihaaaaajaaa.

Vierailija
20218/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutaheinää koko sarja. Seuraavaksi kyörätään saattohoidossa olevat onnea etsimään, se tästä vielä puuttuu. 

Vierailija
20219/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on alkanut häiritä tuo Kiinan-Lilyn kämppä, kun siitä kirjoitettiin että on pelkkä kulissi ja asuvat todellisuudessa muualla. Kämppä on ihan tyhjä kaikista perustavaroista, ja aina vaan näytetään kun Lily ja Josh ovat lähdössä johonkin tai sitten ajellaan hissillä. Mitään normaalia elämää sieltä ei nähdä.

Josh itkee kuin pieni lapsi, jonka isi ja äiti ovat juuri hylänneet.

Tigerlilyn puoliso osoittaa rakkauttaan nipistämällä sulosesti vaimonsa täytettyjä poskia :D

Josh itkee kuin laps iskän ja äiskän Ämericän kotiin jääneiden kauko-ohjattavien autojen ja Leegojensa perään, ja Adnan kaipailee suurella haikeudella hikisten ja karvaisten poikien keskeisiä kylpyläiltoja, kun nipistelivät toisiaan poskista, pepuista ja nivusalueen herkistä kohdista 😜

Leegoista puheenollen, Jässsmeenin sumutorvimainen raivarihuuto alkoi soimaan korvissa kun marmatti Geeenolle hänen exästään: "Juuu tuuuk hööör tu LIIIIGOLÄÄND!!!!!!!!!!!" 😬

Vierailija
20220/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutaheinää koko sarja. Seuraavaksi kyörätään saattohoidossa olevat onnea etsimään, se tästä vielä puuttuu. 

Sarjan tuottajilla on varmana jokin pissakakkafetissi, kun ottaneet sarjaan 2 henkilöä kellä pissapussit messissä.

Ketju on lukittu.