90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Ne välispiikit on jälkikäteen studiossa kuvattuja, aina samat vaatteet ja tausta. Lukevat teleprompterista käsikirjoitettuja tekstejä. Eivät ne vähäisesti koulutetut henkilöt osaa eritellä paikoitellen fiksustikin omia tunteitaan.
Riehumiset ym. on totta, eivät nämä ihmiset ole näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja myös Angela muistuttaa Raynea siinä, että molemmat uhkailevat don't mess with me -tyylisesti. Se tuntuu amerikkalaisuudelta minusta, elokuvista opittua kovanaamaisuutta. Ja onko arempaa ja kiltimpää miestä nähty tässä sarjassa kuin Chidi. Rayne kohteli sitä todella kovakouraisesti henkisesti, viittasi jossain kohtaa Chidin masturbaatioonkin.
Miksi haukut kaikkia Tigerlilystä ja Vanjasta keskustelevia, mutta jankutat jatkuvasti Raynestä ja Angelasta jotka eivät enää ole missään näissä sarjoissa?
Näitä eri 90D-versioita tulee pitkin päivää TLC-kanavalla. Eri ihmiset katsovat eri versioita, osa katsoo maksukanavilta USAn tahtiin, osa vanhoja uusintoja, Tubelta löytyy myös katsottavaa. Turkimpa me inhokeista ihan heti eroon päästä.
Ihmisten käyttäytymisestä keskusteleminen on paljon mielenkiintoisempaa kuin poski- ja huulitäytteet.
Itseasiassa noiden käytös on näyteltyä, käsikirjoitusten mukaan. Näkeehän sokeakin, että ne on aivan erilaisia sarjassa kuin omana itsenään Pillowtalkeissa.
Joskus niille annetaan alkoholia ja provosoidaan spontaaniin riitelyyn, kun kuiskitaan korvaan juoruja mitä muut ovat oletettavasti muka sanoneet. Tätä ovat myös Bravo-kanavan tuottajat tehneet Real Housewivesissa, Vanderpump Rulesissa ja muissa vastaavissa "tosi teeveessä".
Sekin on huonoa näyttelyä kun ne seisoo pariskunnittain esikohtauksissa! Ne missä lukee nimiensä lisäksi iät ja maat+kotikaupungit.
Murjotetaan, tuijotetaan ruutuun tai hymyillään rakastuneina.
Vierailija kirjoitti:
Onko luotettava tieto, että Ingin ja sen kailottajanaisen juttu olisi näytelty, koska miksi sitten tämä nainen haukkuisi näyttelijätoveriaan somessa?
On.
Ingi ja olisiko mukana siskonsa jota ei sarjassa nähty, meni islantilaislehden haastatteluun paljastamaan tämän juonikuvion, mistä kailottajamuija ei tykännyt ja sen jälkeen alkoi Ingin julkinen haukkuminen. Viestikaupalla, videokaupalla mustamaalaamista, Ingin terveystietojen levittelyä ja muuta ällöä.
Kailottajamuija sai Tell Allissa jenkkien kanssatyypit puolelleen, vedätti niitä ja uskotteli olevansa uhri. Sarper taisi olla ainoa joka puolusti Ingiä.
Tuon jälkeen kävi tämä vedätys ilmi, miten kailottajamuija halusi epätoivoisesti vaan tähän sarjaan, tuomaan itseään esiin. Sai katsojien raivot, tottakai, ja etenkin tummaihoiset katsojat olivat sitä mieltä että noin huonosti käyttäytyvä muija pilaa heidän mainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti saa tuollaiset kilarit jostain alapeukuista?! Haloo!!! Kannattaiskohan kasvaa vähän aikuiseksi? Tai mennä jonnekin muualle kuin keskustelupalstalle jossa ylä- ja alapeukku kuuluu keskusteluun. Hu huu? Ketään kotona? Peukku ylös = olen samaa mieltä, peukku alas = olen eri mieltä. Voisitko kiltii pieni jo vähän rauhoittua tuon peukku itkun kanssa? Huomionhaku omille kommenteille kun ei ole keskustelun idea. Keskustelu = vaihtaa ajatuksia, ei kerjätä peukkuja. Vauva.fi ei ole Instagram. Ei edelleenkään.
Lopeta itse tuo jatkuva peukkujankutus. On systemaattista kiusaamista olettaa tietyn henkilön olevan tietyn kirjoituksen takia, nimitellä henkilöä minkä jälkeen alapeukuttaa ja mitä ilmeisimmin monelta eri laitteeltaan peräkkäin laskelmoidusti 1-2 minuutin sisään.
Kerro please mistä sulle on tullut tää peukku-jumi? Anteeksi, mutta naurattaa ihan älyttömästi 😂 Tyyppi tulee keskusteluketjuun laskemaan peukkuja ja ottaa nokkiinsa jos kirjoituksesta ei tykätty. Tää ei ole huomionhakua varten tehty alusta, niinkuin tossa yllä sanotaan. Keskustelun tarkoitus on keskustelu, ei "tykätkää nyt kaikki mun agendasta" joohan? Tykätkää nyt pliis tai muuten mä suutun ja sanon, että mua kiusataan. Kuullostaako kauhean fiksulta? 👎
Vocal frystä: englantia yliopistossa opiskeleva sukulaiseni kertoi, että joitakin vuosikymmeniä sitten nariseva puhetyyli oli englantilaisen yläluokan käytössä. Sieltä se on sitten valunut alempiin yhteiskuntaluokkiin. Heti tuli mieleeni jonkun engl. sarjan hovimestari, joka narisi. Wikipediassa on asiasta juttu ja esimerkkejä Hollywood-näyttelijöistäkin.
Ohessa keskustelua vauvasta:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5523534/miksi-niin-monilla-18-28v-naisi…
Narina on levinnyt meidän televisioonkin.
Before 90D Tell all esikatselu pätkä. Adnan huutaa ja riehuu kuin ääliö joka suuntaan kuin nurkkaan häädetty koira, ja Tigerlilly vaimonsa istuu reppanana, alistettuna vieressä elämäänsä tympääntyneen näköisenä eikä puhu mitään, tekotukka rasvaisena, naama rasvaisena, tekoripset roikkuen, haalean vaalea iso muslimikaapu päällä ja hiuskoriste peittämässä mustia hiusjuuria. Ehkä hieman eri tyylinen kun käveli sarjaan reteesti korkkareissaan ja minimekossaan, leveillen rahoillaan joita ei ollutkaan. Glam-teaminsa puuttuu kuvioista, eikö mieskampaaja saanut enää koskea hiuslisäkkeihinsä vai loppuiko ex-puolison kuukausimaksut ylläpitoa varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti saa tuollaiset kilarit jostain alapeukuista?! Haloo!!! Kannattaiskohan kasvaa vähän aikuiseksi? Tai mennä jonnekin muualle kuin keskustelupalstalle jossa ylä- ja alapeukku kuuluu keskusteluun. Hu huu? Ketään kotona? Peukku ylös = olen samaa mieltä, peukku alas = olen eri mieltä. Voisitko kiltii pieni jo vähän rauhoittua tuon peukku itkun kanssa? Huomionhaku omille kommenteille kun ei ole keskustelun idea. Keskustelu = vaihtaa ajatuksia, ei kerjätä peukkuja. Vauva.fi ei ole Instagram. Ei edelleenkään.
Lopeta itse tuo jatkuva peukkujankutus. On systemaattista kiusaamista olettaa tietyn henkilön olevan tietyn kirjoituksen takia, nimitellä henkilöä minkä jälkeen alapeukuttaa ja mitä ilmeisimmin monelta eri laitteeltaan peräkkäin laskelmoidusti 1-2 minuutin sisään.
Kerro pl
Alapeukku voi olla jollekin kirjoituksen osalle vain, ei sitä pidä ottaa liian henkilökohtaisesti. Ehkä on muuten samaa mieltä kuin kirjoittaja, mutta joku pikkuasia siinä on erilainen kuin itse toivoisi, siksi antaa alapeukun. Tai joku muu syy, joka ei koske kirjoittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro please mistä sulle on tullut tää peukku-jumi? Anteeksi, mutta naurattaa ihan älyttömästi 😂 Tyyppi tulee keskusteluketjuun laskemaan peukkuja ja ottaa nokkiinsa jos kirjoituksesta ei tykätty. Tää ei ole huomionhakua varten tehty alusta, niinkuin tossa yllä sanotaan. Keskustelun tarkoitus on keskustelu, ei "tykätkää nyt kaikki mun agendasta" joohan? Tykätkää nyt pliis tai muuten mä suutun ja sanon, että mua kiusataan. Kuullostaako kauhean fiksulta? 👎
Osaan ainostaan kommentoida omasta puolestani, mutten henkkohtaisesti välitä antaa alaspäin-peukkuja kuin selkeisiin muihin keskustelijoihin kohdistuneeseen pilkkaan, herjaamiseen ja vainoamiseen. Sellainen tyyli on ala-arvosta ja kertoo vaan antajansa huonosta itsetunnosta ja kykenemättömyydestä avarakatseiseen, läpinäkyvään keskusteluun muiden kesken, normaali elämässä jopa.
Annan vain ylöspäin-peukkuja tai en anna ollenkaan, simple as that. Olkoot eri mieltä kanssani mutta toisiin kohdistettava tahallinen maalitus alaspäin-peukuin on silkkaa häiritsevää kiusantekoa ja trollausta. Minä pidän tietyistä bändeistä mutten mene musiikkiketjuun alaspäin-peukkuja niille antamaan jotka pitävät meikäläisen inhokkibändeistä! Enkä mene sekasyöjänä kasvisruokaketjuun alaspäin-peukkuja antamaan niille jotka eivät syö lihaa! Understood?
- eri -
Vierailija kirjoitti:
Ne välispiikit on jälkikäteen studiossa kuvattuja, aina samat vaatteet ja tausta. Lukevat teleprompterista käsikirjoitettuja tekstejä. Eivät ne vähäisesti koulutetut henkilöt osaa eritellä paikoitellen fiksustikin omia tunteitaan.
Riehumiset ym. on totta, eivät nämä ihmiset ole näyttelijöitä.
Välispiikit on kiehtovia. Yksi sarjan hauskuus on juuri miettiä, miten kohtaukset on saatu aikaan. Minusta nuo järjestään aika sujuvasti eläytyvät menneisiin tapahtumiin ja kertovat niistä. Kuvittelen itse, että heille näytetään videoita tilanteista, ja sitten puhuvat preesensissä mitä silloin tunsivat.
En seuraa ns. lihavat-sarjaa, mutta siinäkin on jännä kertojanääni. Päähenkilön ääni aina samaan tapaan lannistuneen oloisesti kertoo tapahtumia. Liekö tekoäly asialla.
Kun James meni Indonesiaan talo esiteltiin, kun hän raahasi matkalaukkuaan ylimpään kerrokseen. Julkirivu on viimeistelty, kun pitää esittää varakasta. Sisällä on monessa kerroksessa tyhjiä, viimmeistelemättömiä huoneita kaikille kuudelle lapselle. Tathan ja Jamesin on huone ylimmässä kerroksessa, patja lattialla. Kylpyhuoneessa ei tainnut olla edes ovea, suihku oli, kun T. esitteli sitä ja alapesua, J. kaipasi kallista wc-paperia.
Kunnollisia porraskaiteitakaan ei ollut. Olisi vaarallista asua lapsen kanssa ylimmässä kerroksessa.
Olettaisin, että alakerrassa on myymälä, lastutehdas, vanhempien makuuhuone, keittiö, mahdollisesti joku seurusteluhuone.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku voi olla jollekin kirjoituksen osalle vain, ei sitä pidä ottaa liian henkilökohtaisesti. Ehkä on muuten samaa mieltä kuin kirjoittaja, mutta joku pikkuasia siinä on erilainen kuin itse toivoisi, siksi antaa alapeukun. Tai joku muu syy, joka ei koske kirjoittajaa.
Ketjusta on vainottu haukkumasanoin muun muassa vuosia vaihto-oppilaana vai töissä Jenkeissä ollut tyyppi, harmittaa puolestaan, osavaltiokohtaisia juttujaan ja kokemuksiaan oli hauska lukea kun en ole maassa käynyt. Sen sijaan mun kirjoittamaa vastausta hälle alettiin saman tien vainoamaan että olen Jenkkiläinen Miss Teksas ja muuta asiatonta nimittelyä ja v***ttuilua tuli kymmenittäin kun menin mainitsemaan TigerLilyen vaatevalinnat ja jaksossa nähndyt huonosti kiharretut tukkajatkeet mitkä kesti muka monta tuntia kihartaa.
Onneksi ylläpito huomasi taustat, että vainoavat häirikköviestit tuli kaikki samasta ip-osoitteesta, ja poisti ne vainoamiset joita oli kahden sivun verran. En ole varma kirjoittaako Jenkeissä asunut tyyppi nyt eräällä toisella vastaavalla vauvapalstalla "90 Day Fiance Jaksojen Jälkeiset Keskustelut" ketjussa kun joku mainitsi siitä toisessa ketjussa. Katsotaan lähteekö vainoaja sinne vainoamaan, siinäpä jää kiinni.
Katsoiko kukaan TLC:ltä Amerikan Lapsimissit sarjaa, alkuperäinen Toddlers and Tiaras? Aloitin katsomaan yhtä jaksoa mutta alkoi inhottaa kun alkuintrossa ja tunnarin aikana näytettiin miten taaperoikäiset pistetään twerkkaamaan peput pystyssä! :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja myös Angela muistuttaa Raynea siinä, että molemmat uhkailevat don't mess with me -tyylisesti. Se tuntuu amerikkalaisuudelta minusta, elokuvista opittua kovanaamaisuutta. Ja onko arempaa ja kiltimpää miestä nähty tässä sarjassa kuin Chidi. Rayne kohteli sitä todella kovakouraisesti henkisesti, viittasi jossain kohtaa Chidin masturbaatioonkin.
Miksi haukut kaikkia Tigerlilystä ja Vanjasta keskustelevia, mutta jankutat jatkuvasti Raynestä ja Angelasta jotka eivät enää ole missään näissä sarjoissa?
Näitä eri 90D-versioita tulee pitkin päivää TLC-kanavalla. Eri ihmiset katsovat eri versioita, osa katsoo maksukanavilta USAn tahtiin, osa vanhoja uusintoja, Tubelta löytyy myös katsottavaa. Turkimpa me inhokeista ihan heti eroon päästä.
Ihmisten käyttäytymisestä keskuste
Mä kirjoitin eilen, että kolme vuotta sitten tässä ketjussa keskusteltiin justkin tän sarjan ihmisten käyttäytymisestä. Se viesti poistatettiin. Samassa kirjoituksessa oli, että vasta viime vuoden aikana tää ketju muuttui tähän muotoon, että joku/ jotkut purkavat tänne omia agressioita. On unohdettu, että ketju on 90 days fiance. Ei kauneusleikkaukset, tuuletin sivut, sarjan henkilöiden yksityiselämä sarjan ulkopuolella. Tästä kun koittaa huomauttaa, että voisiko palata keskusteluun niin saa aikaan entistä pahemman agressioryöpyn. Vihaa tursuvia kommentteja.
Telkkarissa pyörii nytkin vissiin 6 eri kautta ja pari spessu spin offia. Keskusteltavaa olisi melkein sadan ihmisen tekemisistä vaan ei, ellei yhdy Tigerlily solvauskuoroon lähtee viestit poistatukseen. Ei täällä enää voi keskustella, ne kivat kommentit jää tuon vihaviestittelyn alle. Niin kauan kun tässä sarjassa on mukana yksikin nainen, se otetaan kausikohtaisesti hampaisiin. Tästä on ihan tutkimus olemassa, että pahoinvoivat nuoret tytöt purkaa somen tuomaa pahaa oloa sylkemällä sitä eri keskustelupalstoille, haukkumalla vimmaisesti eri tositv-ohjelmissa mukana olevia naisia.
Kohta kolme kuukautta hampaissa on ollut Tigerlily, sitä ennen Emily, Sophie, Loren. Ei mitään sanottavaa heidän käytöksestään, vain ulkonäön haukkumista. Ja ei, en ole täällä heitä kehumassa! Ei vaan voi olla huomaamatta, että tietyt kommentit sisältöineen toistuu aina kausi kauden jälkeen, vain "uhri" vaihtuu. Tänne tuupataan julkisuudessa oleviin naisiin kohdistuva viha, koska itsellä on paha olo.
Indonesian talo on ilmiselvästi sen kaupungin KAUPUNGINTALO eli town hall, joka annettu noiden käyttöön kuvausten ajaksi. Huomaahan sen kun se talo näyttää ihan temppeliltä niiden normaalien omakotitalojen keskellä kun kamera siirtyy kuvaamaan näiden kahden itkijän kohtauksia :DDD Edustus ja toimistotila mitä ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sarjan Lilyistä. Monikossa siis.
Tein vain erikoisen huomion. En tiedä ovatko muut muodista, kauneudesta, elokuvista, musiikista ja nykykulttuurista yleisesti kiinnostuneet katsojat huomioineet samoja seikkoja.
Kiinan Lily haluaa olla japanilainen, kasvojaan leikeltu siihen malliin epäkiinalaisittain, alkuperäisiä piirteitä poistaen. Laina-autoon hommattu Tokyo Drift Suki-tyylinen pinkki nahkasisustus, käyttää japanilaisten Lolita ja Harajuku Girlsien suosimia rusettiasusteita ja japanilaisteinien suosimia Kawaii tyylisiä kännykän kuoria. Kuin keski-ikäinen mamma olisi käynyt teinityttärensä vaatekaapilla.
Yleisön mukaan kiinalaisia elokuvarooleja tehnyt tyttärensä on myös leikelty japanilaisen näköiseksi ja peitteli sarjassa arpia ja muita jälkiä pipoilla ja hupuilla. Silmänsä oli näihin kuvauksiin mennessä leikelty Sanpaku-maisesti jotta näyttäisivät pyöreämmiltä ja Manga-sarjakuvamaisesti enemmän silmänvalkuaista e
Kiitos tästä valaisevasta katsauksesta! Tämä on parempaa kuin syytellä tuntemattomia keskustelijoita. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Kohta kolme kuukautta hampaissa on ollut Tigerlily, sitä ennen Emily, Sophie, Loren. Ei mitään sanottavaa heidän käytöksestään, vain ulkonäön haukkumista. Ja ei, en ole täällä heitä kehumassa! Ei vaan voi olla huomaamatta, että tietyt kommentit sisältöineen toistuu aina kausi kauden jälkeen, vain "uhri" vaihtuu. Tänne tuupataan julkisuudessa oleviin naisiin kohdistuva viha, koska itsellä on paha olo.
Missä sinä näet jatkuvaa VIHAA? Tuo on todella voimakas sana joten lopeta sen hokeminen. Ketään täällä ole vihattu, ainakaan minä ole huomannut ja olen täällä vuoden verran lukenut ja kommentoinut välillä.
Uhreja? Salli mun nauraa! Jos nuo naiset ovat uhreja, niin korkeintaan huonon näytelmäkerhon uhreja.
En minäkään noista kauheesti välitä, mutten vihaa enkä ole nähnyt täällä vihaa. Emily on kovaääninen ja välillä ärsyttävän huomion hakuinen lässyttäjä mutta miehensä vaikuttaa asialliselta. Samoin Loren on ihan jees, vaikka oli kiusaaja Paolan kanssa eräissä Tell alleissa ja haukkuivat postimyyntivaimoiksi ja Anfisaa rumaksi. Sophie on kuin äitinsä, samanlainen murjottaja, valittaja ja miesten siivellä eläjä ja kaikki tietää että se Onlyfans pyllistelee, aivan kuten ex-miehensä Rob jjolla on ollut "ovitappi" taka-aukossaan miesten sivustolla. Tigerlily jättänyt lapset isälleen jotta voi juosta nuoren munan perässä, ja nauttii kun nuori muna alistaa. Yrittää saada heikkolahjaisilta rahaa myymällä kyseenalaista käsialakurssia kuukausiveloituksin mitkä yltää 2:ssa vuodessa moneen kymmeneen tuhanteen.
Jos sinä hyväksyt ihmisten huonot, ala-arvoiset moraalit ja vastaavat oman edun tavoittelemiset, tämä on oma ongelmasi, mutta ymmärtänet ettei kaikki muut lähde siihen kuoroon ylistämään näitä henkilöitä kun taustat on kaikkien tiedossa joka hiton mediasta!
Onko tuo Veah ihan täysillä käyvä? Raahaa exänsä toiselle puolelle maapalloa kun ei uskalla mennä yksin ja yrittää maksaa jossain rupuisessa katukojussa Apple Pay:llä. Aivan nollataulu.
Adnanin ja Tigerlilyn kohtauksissa tietysti vielä edessä jättikokoinen naisten uimakortsu mistä väitellään, ja raha-asioiden antaminen Adnanin Jordaniassa asuvan veljen hallinnointiin?!? Eikö POA eli Power of attorney: a legal document that allows someone else to act on your behalf, mistä ne puhuu, ole käytännössä täällä Suomenmaassakin sellainen missä vaikka vanhuksen omaishoitaja ottaa haltuun toisen raha-asiat?
Kun luin Jenkkitahtiin nähtävistä TellAll-studiojaksoista miten Tigerlily itkee että Adnan tekee jotain rahoillaan kun ne on veljellään, ja hän on huolissaan siitä, mutta myös siksi, että he saivat lapsen viime vuonna. Että miksi Adnan kontrolloi ja antaa veljelle pääsyn tileihinsä ja myös pääsyn Tigerlilyn osuudelle.
Piti hakea lisätietoa mistä puhutaan ja miten siinä voi pahimmassa tapauksessa käydä, ja siihen oli vastattu (suomennettu googlella)
Ymmärrän ongelman siten, että Tigerlilyllä on luottoluokitus, ja hän käyttää hyvää luottoa saadakseen lainoja yritykselleen, jota hän tarvitsee. Kun he ovat menneet naimisiin, heidän omaisuutensa ovat yhteisiä, joten he voivat ottaa yhteisiä lainoja. Tämä tarkoittaa, että Adnan voi ottaa lainaa Adnanina ja Tigerlilynä. Ja koska hänen veljellään on valtakirja, hänen veljensä voi myös ottaa lainaa Adnanina ja Tigerlilynä. Jos Adnanin veli ottaa lainan Jordaniassa Adnanina ja Tigerlilynä, ja sitten hän päättää jättää lainan maksamatta, se vahingoittaa Tigerlilyn luottoluokitusta.
Tuo ei missään nimessä kuulosta hyvältä!
korjaus: tietyn kirjoituksen takana
Autocorrect tekee omiaan.