90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin afrikkalaisten bride price, eli myötäjäiset kai suomeksi, selittyisi sikäläisellä käytännöllä hoitaa sosiaaliturvaa. Sulhasen perheeseen lähtevä tytär, toisin kuin avioituva poika, ei turvaa syntymäperheensä tulevaisuutta, joten hänen lähdöstään on asiallista saada korvaus.
Bride price ja myötäjäiset ovat kaksi eri asiaa; raha liikkuu eri suuntiin.
Bride price on ilmeisesti afrikkalainen tapa, jossa morsiamen perheelle maksetaan morsiamen kasvattamisesta, morsian myydään kuten Emilyn äiti ymmärsi, ostajana sulhasen perhe. Morsiamen työpanos siirtyy sulhasen perheeseen. Hyvää suomenkielistä termiä en löytänyt, morsiamen hinta kuvaa hyvin asiaa. (Wikipedia käyttää termiä morsiuslunnaat, mutta mielestäni se on epäselvä, Kielitsto ei tunne sitä). Mitä su
Tietysti päiväntasaajan alapuolella myötäjäisetkin kulkee vastasuuntaan. 😁 Kiitos selkeästä vastauksesta ja työpanoksenkin huomioimisesta.
Hei,
katsoin vihdoin tätä paljon puhuttua 90 Päivää Morsiamena eräänä iltana nettipalvelun kautta, ja siinä jaksossa oli vanhempi noin viidessä kympissä oleva harmaavaalea tukkainen nainen kenellä viiruiksi menneet silmät, ilmeisesti poski-implanttien tai poski-fillersien vuoksi nousseet sellaisiksi joita näkee vanhemmilla naisilla amerikkalaisissa telkkarisarjoissa. Jaksossa porukka oli aavikolla, ja heille oli kameliratsastusta. Olisiko hlöllä ollut nuorempi miesystävä mukana, vai mistä oli kyse. Sellainen jännä honottava mutta epävarma ääni naisella.
Ilmeisesti minun suvussa on saamelaisia ja minulla on saman näköiset aasialaisen tyyppiset silmät, vaikka tuolla amerikkalaisittain puhuvalla naisella ilmiö johtunee kauneustoimenpiteistä, mutta kun näin laitetut ripsensä, niin tajusin ettei minun kannata hankkia sellaisia koska ne korosti vain raskasluomisuutta. Mietin jos olisin hankkinut ripset synttäreitäni varten ensi kuussa, koska omat ovat olemattomat.
Jos jollain on meikkaamisvinkkejä vastaavan muotoisista silmistä niin otan mielelläni vastaan koska en halua mennä luomileikkaukseen vielä 34 vuoden iässä :-)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tarkoitin sitä, että oli käsikirjoitettu tai ei, jos Tathalla kuitenkin on se liikatoiminta, niin tarvitsee myös jenkeissä lääkärin seurantaa. Jos siis ovat palanneet jenkkeihin, vaan instan kuvien perusteella ovat edelleen indonesiassa. Mä puhuin taudista, sinä käsikirjoituksesta, meni ajatukset vähän eri raiteille mulla 🙂
Ne saattaa postata vanhoja Indonesian kuvia, hämätääkseen katsojia.
Minulle tulee tiettyjä flashbackeja sarjasta.
Olen itse ehkä eniten sarjan vaalean Ashleyn näköinen, monta kautta sitten, ketä se jamaikalainen Jay petti.
Minun pitkäaikainen exä oli kuin nyt nähtävän Veahin exä Rory. Kiltti ja mukava ja aina valmis auttamaan, mutta kaikki päättyi aikanaan. Ollaan edelleen väleissä.
Minun miespuolisen naapurin ja koulukaverin, itserakas tyyppi joka lauloi ja soitti monissa bändeissä, niin sen niiden aikojen ex-nainen oli ihan tuon Veahin näköinen ja oloinen! Kuulin jälkeen päin että molemmat käytti huumeita, lääkkeitä, viinaa.
Toi Veah näyttää elämänsä aikana kärsineeltä, kuin olisi vetänyt muutakin kuin paikallisen alkomyymälän valikoimaan kuuluvia tuotteita.
Mitä se kertoikaan, että vanhemmat jättäneet, oliko sijaiskodissa tai vastaavassa, veli kuollut, nyt se vetas hihasta semmosta että hänen ja Etelä-Afrikkaan lähteneen exänsä vauva kuoli, vaikka on ollut keskeytynyt sikiö joka kuollut jos sen sydänääni katosi vatsaultrassa.
Vierailija kirjoitti:
Hei,
katsoin vihdoin tätä paljon puhuttua 90 Päivää Morsiamena eräänä iltana nettipalvelun kautta, ja siinä jaksossa oli vanhempi noin viidessä kympissä oleva harmaavaalea tukkainen nainen kenellä viiruiksi menneet silmät, ilmeisesti poski-implanttien tai poski-fillersien vuoksi nousseet sellaisiksi joita näkee vanhemmilla naisilla amerikkalaisissa telkkarisarjoissa. Jaksossa porukka oli aavikolla, ja heille oli kameliratsastusta. Olisiko hlöllä ollut nuorempi miesystävä mukana, vai mistä oli kyse. Sellainen jännä honottava mutta epävarma ääni naisella.
Ilmeisesti minun suvussa on saamelaisia ja minulla on saman näköiset aasialaisen tyyppiset silmät, vaikka tuolla amerikkalaisittain puhuvalla naisella ilmiö johtunee kauneustoimenpiteistä, mutta kun näin laitetut ripsensä, niin tajusin ettei minun kannata hankkia sellaisia koska ne korosti vain raskasluomisuutta. Mietin jos olisin hankkinut ripset synttäreitäni varten ensi kuussa, koska omat ovat olemattomat.
Jos jollain on meikkaamisvinkkejä vastaavan muotoisista silmistä niin otan mielelläni vastaan koska en halua mennä luomileikkaukseen vielä 34 vuoden iässä :-)
Sarjan Tigerlilly on 3/4 aasialainen ja 42-vuotias, siksi ne aasialaiset silmät, toki nostetut poskitäytteet korostavat silmien viirumaisuutta lisää. En tosin ihmettele yhtään että luullaan 50-vuotiaaksi, koska nuo kaikki kasvoihin laitettavat täytteet ovat Amerikassa olleet tyypillisiä yli 50-vuotiailla esimerkiksi niissä Real housewives-sarjoissa ja täten tulee välittömästi mielikuva televisiossa esiintyvästä " täytetystä 50-vuotiaasta "
Youtubessa oli joskus meikkivinkki että raskaat tai aasialaistyyliset yläluomet, siis niiden liikkuva osa, maalataan yhdellä ja samalla omaa ihoa tummemmalla ruskeahkolla mattasävyllä. Tuuheita, pitkiä tekoripsiä ei suositeltu. Ainoastaan yksittäisiä pitempiä ja lyhyempiä ripsiä kiinnitettäväksi, tai hyvä luonnollisen näköisesti pidentävä ripsiväri.
Joku kysyi aiemmin mitä Yaran kasvoille on viime aikoina tapahtunut uudemmissa Sohvaperunoissa, uusien hammaskuorien lisäksi. Luin ulkomaisesta lehdestä miten tämä " buccal fat removal " on viime aikojen suosittu toimenpide, missä alakasvoista imaistaan rasvaa jotta saadaan lommomaiset. Mallit, näyttelijättäret ja somevaikuttajat aloittivat tämän trendin. Henkilökohtaisesti en pidä tuollaisesta, enkä ymmärrä mikä järki on vuoron perään täytellä kaikella, imaista kaikkea pois, ja hankkia persoonattomat tusinakasvot. Toivotaan ettei tämä trendi saavu Suomeen saakka.
https://i.ytimg.com/vi/jExbAuG9rAM/sddefault.jpg
Pillow talk. Tuo Tim. Siis sen silmät. Onko jossain aineissa?
Vierailija kirjoitti:
Pillow talk. Tuo Tim. Siis sen silmät. Onko jossain aineissa?
Jenkit on todenneet että on, mutta siellä(kin) osavaltiossa taitaa olla laillista vetää vähän viinaksia vahvempia aineita, öljyjä, savuja, nappeja. :)
Jovin net worth 200 tuhatta dollaria!!!! Joten ei ole Yara rahan takia yhdessä hänen kanssaan.
Ehkä,odottaa varakkaampaa miestä ennen kuin eroaa.
Olipas nostalginen kokemus kun mun digiboxille oli aamulla tallentunut 3 jaksoa ikivanhaa Pillow Talkia. Siinä Darcey oli vielä ihan freesin ja "normaalin" näköinen. Angela oli todella tuhdissa kuosissa, mutta 100 kertaa paremman näköinen kuin sen roikkuvan ihon kanssa. Michel ihan pikkupojan oloinen ja Libbykin näytti tosi nuorelta, samaten Annie ja David. Kalani ja Asuelo olivat vielä yhdessä. Oli jotenkin niin outoa hypätä ajassa niin kauas taakse, että en sitten katsonut niitä jaksoja, vilkaisin vaan mikä kausi siellä oli menossa ja keitä puimassa. Ehkä viimeinen päätös skipata ne oli se kun ruutuun tuli Colt äitinsä Debbien kanssa, hyi. Poistoon meni ne jälkipyykit 😁
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee tiettyjä flashbackeja sarjasta.
Olen itse ehkä eniten sarjan vaalean Ashleyn näköinen, monta kautta sitten, ketä se jamaikalainen Jay petti.
Minun pitkäaikainen exä oli kuin nyt nähtävän Veahin exä Rory. Kiltti ja mukava ja aina valmis auttamaan, mutta kaikki päättyi aikanaan. Ollaan edelleen väleissä.
Minun miespuolisen naapurin ja koulukaverin, itserakas tyyppi joka lauloi ja soitti monissa bändeissä, niin sen niiden aikojen ex-nainen oli ihan tuon Veahin näköinen ja oloinen! Kuulin jälkeen päin että molemmat käytti huumeita, lääkkeitä, viinaa.
Tiedän tasan tarkkaan mitä tarkotat! Oon itekin sarjan Libbyn, Ashleyn ja Yaran oloinen päälle päin ja saan kuulla monilta miten viileältä tai suorastaan kylmäkiskoiselta mä vaikutan, mutta kun tutustuvat muhun paremmin niin yllättyvät että olen huumorintajuinen ja että mun kaa tulee hyvin ja helpostsi juttuun.
Mun mielestä kärsineen näköset Veah ja Ximena ovat saman oloset. Ximena joka oli Miken kanssa hetken, sellasia että nuoresta saakka hakeutuneet huonoon seuraan, ehkä just laittomien aineiden suhteen, ja tavallaan silti huomion hakusia tyyppejä surkeutensa kaa.
Spermalinko Kylesta on juttu päivän Expressenissä. Hän on siittänyt 87 lasta ja 14 on tulossa mm Norjassa, Englannissa, Skotlannissa ja Ruotsiissa on odottavia naisia. Kyle oli käynyt syksyllä Göteborgissa antamassa panoksensa.
Vierailija kirjoitti:
Spermalinko Kylesta on juttu päivän Expressenissä. Hän on siittänyt 87 lasta ja 14 on tulossa mm Norjassa, Englannissa, Skotlannissa ja Ruotsiissa on odottavia naisia. Kyle oli käynyt syksyllä Göteborgissa antamassa panoksensa.
En usko että yksikään nainen haluaa lapsen spermalingon kanssa.
Rebekkaan meni maku heti Ziedin tullessa jenkkeihin kun sekos siitä kun nuori ja nätti nainen tarjosi niille ilmaista muuttoatoa. Alkoi sitten viiuilemaan urakalla sille tytölle.
Moni motkottanut Vanjan punaiseta silmämeikistä, Minusta aika hieno, sopii vaalean tukan kans.
Vierailija kirjoitti:
Moni motkottanut Vanjan punaiseta silmämeikistä, Minusta aika hieno, sopii vaalean tukan kans.
Makuasiahan se on. Mun mielestä näyttää siltä kuin olisi itkenyt oikein urakalla, tai että on paha silmätulehdus.
Voi ei itkevä Josh reppana, yrittää nyt viidennen kerran tällä viikolla keksiä millä maksaa toiset häät. Tiggylilly pääsi jo kunnon häihin, tämä Lilly pettyy kun Joshin kortilla ei ollut katetta :(
Ei ihme että kroatialaiskääp..anteeksi koripalloilija ei tunne vetoa Vanjaan kun onhan nuo sen silmät aivan kamalat. Yleensä punaisuutta koetetaan meikata silmistä pois, ei lisätä... Lisäksi Vanjasta tulee jotenkin epätoivoinen viba, mikä karkottaa helposti miehen kuin miehen.
Luin nuoresta naisesta joka meni naimisiin (Ashley) syyrialaisen miehen kanssa ja äitinsä oli ihan onneton. Vieläkin ovat naimisissa ja kaksi tyttöä on suhteesta.
Mä taas tarkoitin sitä, että oli käsikirjoitettu tai ei, jos Tathalla kuitenkin on se liikatoiminta, niin tarvitsee myös jenkeissä lääkärin seurantaa. Jos siis ovat palanneet jenkkeihin, vaan instan kuvien perusteella ovat edelleen indonesiassa. Mä puhuin taudista, sinä käsikirjoituksesta, meni ajatukset vähän eri raiteille mulla 🙂