Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeinkin tajusin ja hyväksyin asian parisuhteesta

Vierailija
15.05.2015 |

Nimittäin sen, etten voi pakottaa miestä mieleisekseni eli laihtumaan, treenaamaan ja kiinnostumaan enemmän itsestäni ja seksistä. Voin korkeintaan toimia positiivisena esimerkkinä ja toivoa parasta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla sama tilanne? Ap

Vierailija
2/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähes kaikilla on. Oishan se aina kiva jos mies olisi paremman näköinen, rikkaampi, hyvässä asemassa töissä ( mutta silti aina sopivasti kotona kuitenkin) huomaavaisempi ja hauskempi ja paremmasta suvusta ja mitähän kaikkea.

Ja sit sitä kuitenkin meni ja nai ton tavallisen kuolevaisen ihimisen. Paska mäihä. ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni ei ole liikaa vaadittu että oliai urheilullinen kroppa ja haluaisi seksiä edes pari kertaa viikossa. Ap

Vierailija
5/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootko itse täydellinen ja fit?

Vierailija
6/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin haluan seksiä ihan koska tahansa ja rasvaprosentti on 17. Ap

Vierailija
7/11 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:24"]Minä yritän toimia terveellisessä syömisessä positiivisena esimerkkinä sekä miehelle että lapsille. Näytän mallia kohtuullisesta annoskoosta ja herkkujen välttelemisestä. Seurauksena mies vain lihoo lisää, kai se on jotain lapsellista passiivis-aggressiivista uhmaa. Lapset toivon mukaan oppii jotain elämää varten, vaikka ovat edelleen pulleita, koska mummo tunkee niille päivittäin herkkuja. Minä taas laihdun ja laihdun siitä mallin näyttämisestä. Vaan kun ei oo enää varaa laihtua, sillä painan nyt 50 kg. Se siitä positiivisesta esimerkistä.
[/quote]
Tervein suhde ruokaan tulee kun siitä ei tehdä numeroa.

Vierailija
8/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaprosentti naisella 17? Ihmekö tuo, jos ei seksi kiinnosta miestä.

Vierailija
9/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:40"]Rasvaprosentti naisella 17? Ihmekö tuo, jos ei seksi kiinnosta miestä.
[/quote] Ai miten niin? Kyllä mies tykkää hoikista. Ap

Vierailija
10/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän toimia terveellisessä syömisessä positiivisena esimerkkinä sekä miehelle että lapsille. Näytän mallia kohtuullisesta annoskoosta ja herkkujen välttelemisestä. Seurauksena mies vain lihoo lisää, kai se on jotain lapsellista passiivis-aggressiivista uhmaa. Lapset toivon mukaan oppii jotain elämää varten, vaikka ovat edelleen pulleita, koska mummo tunkee niille päivittäin herkkuja. Minä taas laihdun ja laihdun siitä mallin näyttämisestä. Vaan kun ei oo enää varaa laihtua, sillä painan nyt 50 kg. Se siitä positiivisesta esimerkistä.

Vierailija
11/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhut vähän mutta asiaa. Kerro sama vielä vaimolleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi