Mitä ruokia syöt aina ketsupin kanssa?
Ketsuppia aina makaroonilaatikkoon ja ranskalaisiin. Olen kuullut, että jotkut laittavat aina ketsuppia perunamuusiin.
Kommentit (21)
En käytä ketsuppia minkään ruuan kanssa.
En mitään. Olen päässyt viisikymppiseksi asti ilman, että kotonani on ikinä ollut ketsuppia. En pidä ketsupista enkä syö sitä vapaaehtoisesti.
Makaroni ja justiin nuo ranskalaiset. En muun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:26"]
En käytä ketsuppia minkään ruuan kanssa.
[/quote]
Sama täällä. En käytä sitä myöskään ruoanlaitossa.
#3 käy varmaankin joka topicissa kertomassa, mitä hän ei tee. Ketsuppi perunamuusissa on erittäin jees.
Makaroniruoat, ranskalaiset, makkara, pizza.
En syö ketsuppia koskaan, enkä ole koskaan ostanut sitä. Meillä ei ikinä ole kotona ketsuppia. Lapset on kai joskus sitä maistaneet kylässä tai pikaruokapaikassa, mutta ei ne siitä välitä. Minulle ihan turha elintarvike.
Vain makaronilaatikkoa kanssa. Ranskalaisia en syö juuri koskaan, mutta jos syön, niin dipin kanssa.
spydäriin, enpä oikeestaan muuhun.
Kirkasliemisen liha- tai kalakeiton kanssa ketsuppi on yllättävän hyvää. Maitoliemisen kanssa ei tietenkään sovi.
Kaalilaatikkoon, leivän päälle, makarooniin, perunamuusiin, rasnskiksiin ja ainakin vielä keittoon lisämausteeksi
Makaronilaatikko, jauhelihakastike pastalla tai perunoilla, pyttipannu, makkara / nakit & -kastikkeet, ranskalaiset, kinkkupasta... muita ei just nyt tule mieleen.
Ei ole mitään ruokaa, jonka kanssa söisin aina ketsuppia. Mutta syön sitä usein ranskalaisten ja sipulirenkaiden kanssa, joskus makaronilaatikon tai ihan pelkän makaronin kanssa. Todella harvoin tulee käytettyä ketsuppia.
Makaronilaatikko ja pyttipannu. Muussa en oikeastaan käytä. Ranskalaiset ilman mitään tai joku dippi, makkaraan sinappia.
Itse syön vain ranskalaisia ketsupin kanssa. Lapseni syö joulukinkun ketsupilla höystettynä.
Makaroonilaatikkoon, lihaperunasoselaatikkoon, pastaruokiin, makkararuokiin, kaalilaatikkoon, lämpimiin voileipiin....
Syön ketsuppia ranskalaisten kanssa ja lisään sitä monesti esim. jauhelihakastikkeeseen väriä tuomaan. Laitan myös lihapiirakkaan, syön niitä pari kertaa vuodessa. Muuten en välitä ketsupista. Mies on suurkuluttaja, laittaa sitä ihan kaikkeen, yök. Siksi meillä kestää kilon ketsuppi vain pari viikkoa.
Mä en käytä ollenkaan ketsuppia ja tietenkin väärin vastata tänne, mut vastaan kun ketsuppia täytyy taloudessa olla. Mies käyttää makaroniruokien kanssa, leivänpäällysteenä ja jopa karjalanpiirakoiden päällä. Eräs ystävä laittaa ketsuppia hernekeittoon ja aamiaisella paistettuihin kananmuniin:). Onhan näitä makumieltymyksiä.
Joskus saatan turauttaa kastikkeeseen vähän kun siitä saa kivasti väriä.
Oho, vai että olet oikein kuullut sellaista! Etkö ole koskaan nähnyt? ;D