Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kokeilla taas kuntosalia

Vierailija
25.04.2015 |

Muutaman hassun kerran kokeilin jokunen vuosi sitten ja tykkäsin, ihme kyllä. Niskani ovat aina niin jumissa että alkaa ärsyttää + olisihan se hauskaa testata, josko sisimmässäni elelisikin fitness-tyttönen. Siksi haluaisin mennä taas salille. Ongema on se, että tiedän kyllä mitä siellä tehdään, esim. on se sellainen "keppi", jota vedetään alas ja se treenaa käsiä ja selkää, crosstrainer joka treenaa käsiä ja jalkoja mutta siellä paikan päällä menen ihan lukkoon, kun pitäisi näyttää luontevalta ja aloittaa vain jostain, vaikka todellisuudessa en tiedä mitä teen ja miten. Lisäksi kammoan muiden kyttäystä. Tai sitä tietoa, että joku katsoo kun siellä yksinäni punaisena hikoilen. Miten pääsen alkuun? Suunnittelin, että menisin salille, joka aukeaa 5:00 ja kävisin vaikka heti silloin treenailemassa.. tuskin arkena on kauheasti tunkua siihen aikaan, vai? Siellä ei aspakaan ole auki niin aikaisin joten neuvoakaan ei voi kysyä... olisinpa luonnostani pro.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:38"]No noin huonoilla lähtötiedoilla palkkaisin kyllä personal trainerin näyttämään, mitä salilla tehdään.
[/quote]

No ei kyllä ole varaa sellaisiin. Ja nuo kaksi laitetta olivat vain esimerkki. Kyllä olen nähnyt sata kertaa telkkarissa salilaitteita ja niiden käyttöä. Katson aina jutan ohjelmat, fitnesspäiväkirjat.. eli ainoa ongelma on se jännitys ja se, että tosielämässä en tiedä mistä aloittaa ja miten.

Vierailija
2/15 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rtkö saisi ketään kaveria houkuteltua mukaan ensimmäisillä kerroilla? Ei jännittäisi niin paljon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:56"]Rtkö saisi ketään kaveria houkuteltua mukaan ensimmäisillä kerroilla? Ei jännittäisi niin paljon :)
[/quote]

No kun olen viime aikoina erakoitunut tietyistä syistä :/ On siinä ollut paljon omaakin halua mutta myös sitä, että "kaverisuhteeni" ovat paljastuneet erittäin yksipuolisiksi. Ja vaikka olisinkin tekemisissä kyseisten ihmisten kanssa niin aikataulumme eivät menisi varmaan mitenkään yksiin. Lisäksi tuo sali jonne menen (jos menen) on hyvin lähellä minua mutta kaukana muista. Eli ei oikein onnistu :\

Vierailija
4/15 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:56"]Rtkö saisi ketään kaveria houkuteltua mukaan ensimmäisillä kerroilla? Ei jännittäisi niin paljon :)
[/quote]

No kun olen viime aikoina erakoitunut tietyistä syistä :/ On siinä ollut paljon omaakin halua mutta myös sitä, että "kaverisuhteeni" ovat paljastuneet erittäin yksipuolisiksi. Ja vaikka olisinkin tekemisissä kyseisten ihmisten kanssa niin aikataulumme eivät menisi varmaan mitenkään yksiin. Lisäksi tuo sali jonne menen (jos menen) on hyvin lähellä minua mutta kaukana muista. Eli ei oikein onnistu :\
[/quote]

...mutta en tosiaan ole edes tekemisissä näidrn henkilöiden kanssa, joten välimatka ja aikataulut ovat toissijainen asia.

Vierailija
5/15 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siellä klo 5.00 on ketään kyttäämässä. Itse käyn 5.30 ja yksin saan treenata. Lämmittelet ensin 10-15 minuuttia juoksumatolla tai kuntopyörällä. Valitset tutuista liikkeistä 2 jaloille, 2 ylävartalolle, 1vatsoille ja yhden selälle. Tee vaikka kuntopiirityyppisesti kolme kierrosta ja sitten loppuverryttely kuntopyörällä. Kunhan kroppa on tottunut saliharjoitteluun niin muuta ohjelmaa enemmän tuloksia tuovaksi.

Kertaa esim youtubesta liikkeiden oikea suoritustapa, muista valita luotettavat videot.

T. 7

Vierailija
6/15 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:05"]Tuskin siellä klo 5.00 on ketään kyttäämässä. Itse käyn 5.30 ja yksin saan treenata. Lämmittelet ensin 10-15 minuuttia juoksumatolla tai kuntopyörällä. Valitset tutuista liikkeistä 2 jaloille, 2 ylävartalolle, 1vatsoille ja yhden selälle. Tee vaikka kuntopiirityyppisesti kolme kierrosta ja sitten loppuverryttely kuntopyörällä. Kunhan kroppa on tottunut saliharjoitteluun niin muuta ohjelmaa enemmän tuloksia tuovaksi.

Kertaa esim youtubesta liikkeiden oikea suoritustapa, muista valita luotettavat videot.

T. 7
[/quote]

Kiitos :) Yritän uskaltautua :) mihin aikaan saleilla on yleensä ryysistä?

Vierailija
7/15 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa pahin ryysis olla klo 18.00 -21.00. Jos kaipaat tsemppaajaa niin laita sähköpostiosoite tänne, voin alkaa sun virtuaaliseksi kuntosalikaveriksi. Itsekin olen palaamassa takaisin treenaamaan muutaman kuukauden tauon jälkeen :)

Vierailija
8/15 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:15"]Taitaa pahin ryysis olla klo 18.00 -21.00. Jos kaipaat tsemppaajaa niin laita sähköpostiosoite tänne, voin alkaa sun virtuaaliseksi kuntosalikaveriksi. Itsekin olen palaamassa takaisin treenaamaan muutaman kuukauden tauon jälkeen :)
[/quote]

Aijaa :) Voin tehdä uuden s-postin ja lisätä tänne pian :) ole kuulolla :D Ja trollit, jos ette vaivautuisi sitten...

Vierailija
9/15 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:15"]Taitaa pahin ryysis olla klo 18.00 -21.00. Jos kaipaat tsemppaajaa niin laita sähköpostiosoite tänne, voin alkaa sun virtuaaliseksi kuntosalikaveriksi. Itsekin olen palaamassa takaisin treenaamaan muutaman kuukauden tauon jälkeen :)
[/quote]

Aijaa :) Voin tehdä uuden s-postin ja lisätä tänne pian :) ole kuulolla :D Ja trollit, jos ette vaivautuisi sitten...
[/quote]

Olen kuulolla :)

Vierailija
10/15 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:15"]Taitaa pahin ryysis olla klo 18.00 -21.00. Jos kaipaat tsemppaajaa niin laita sähköpostiosoite tänne, voin alkaa sun virtuaaliseksi kuntosalikaveriksi. Itsekin olen palaamassa takaisin treenaamaan muutaman kuukauden tauon jälkeen :)
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hienoa :)

Vierailija
11/15 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:15"]Taitaa pahin ryysis olla klo 18.00 -21.00. Jos kaipaat tsemppaajaa niin laita sähköpostiosoite tänne, voin alkaa sun virtuaaliseksi kuntosalikaveriksi. Itsekin olen palaamassa takaisin treenaamaan muutaman kuukauden tauon jälkeen :)
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hienoa :)
[/quote]

salille2015@outlook.com :) Saas nähdä, tuleeko paljon trolliviestejä...

Vierailija
12/15 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:18"]Muutaman hassun kerran kokeilin jokunen vuosi sitten ja tykkäsin, ihme kyllä. Niskani ovat aina niin jumissa että alkaa ärsyttää + olisihan se hauskaa testata, josko sisimmässäni elelisikin fitness-tyttönen. Siksi haluaisin mennä taas salille. Ongema on se, että tiedän kyllä mitä siellä tehdään, esim. on se sellainen "keppi", jota vedetään alas ja se treenaa käsiä ja selkää, crosstrainer joka treenaa käsiä ja jalkoja mutta siellä paikan päällä menen ihan lukkoon, kun pitäisi näyttää luontevalta ja aloittaa vain jostain, vaikka todellisuudessa en tiedä mitä teen ja miten. Lisäksi kammoan muiden kyttäystä. Tai sitä tietoa, että joku katsoo kun siellä yksinäni punaisena hikoilen. Miten pääsen alkuun? Suunnittelin, että menisin salille, joka aukeaa 5:00 ja kävisin vaikka heti silloin treenailemassa.. tuskin arkena on kauheasti tunkua siihen aikaan, vai? Siellä ei aspakaan ole auki niin aikaisin joten neuvoakaan ei voi kysyä... olisinpa luonnostani pro.
[/quote]

Vierailija
13/15 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Ongelma

Vierailija
14/15 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta "starting strength" tai "the new rules of lifting for women" ja pistä rauta liikkeelle.

Vierailija
15/15 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin huonoilla lähtötiedoilla palkkaisin kyllä personal trainerin näyttämään, mitä salilla tehdään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan