Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisittekö huomenna töihin jos 90milj tulisi?

Vierailija
15.05.2015 |

Klo 16-00 työvuoroon vai laittaisitteko viestiä ettette enää töihin tule?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:32"]

Tottakai menisin. Ja pysyisin töissä.

Ehkä maksaisin velat pois ja auton voisi myös vaihtaa uudempaan Toyotaan. Sitten kun olisi lomaa voisi matkustella, vaikka viikko Espanjassa.

Ei se voitto millään tavalla hetkauttaisi elämää. Sitä samaa se olisi.

[/quote]

Mä mietin ihan samoja. Voisin vaihtaa lauantaimakkaran kinkkumakkaraan ja parin vuoden päästä autoa vaihtaessani saattaisin ostaa Toyotan missä on automaatti-ilmastointi sekä ehkä metalliväri. Riippuu kuitenkin liikkeen välirahasta. Lisäksi ehkä mökillä voisi vähän saunan kattoa rempata ja lähteä vaikka naantaliin viikonlopuksi kylpemään.

Vierailija
42/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan suuri summa, siinä voi myös mennä elämä täysin pilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:50"]

Näin sanot nyt kun sulla ei ole kokemusta asiasta mutta voin vannoa että jos voittaisit 90 milliä kyllä se sun elämä muuttuisi aika perustavaa laatua joten turha jauhaa paskaa velvollisuudentuntoisena. viikon loma Espanjassa my ass, varmaan jossain budjettihotellissa eikös : D okei, myönnän että jos sulla ei ole kokemusta rikkaana olemisesta niin kyllähän se vähän aikaa kestää että opit tavoille mutta kelaa nyt oikeesti, jos sulla on 90 milliä, menee ehkä pari kk max etkä enää ainakaan siihen vakiduuniisi jaksa raahautua se on fakta. Elämäntavat muuttuvat kun tulee paljon rahaa.

[/quote]

En usko. Jos rahaa on ihmisellä paljon siinä ihminen muuttuu. Ihminen joka ei omista paljoa on onnellisempi...

Minä sain aikoinaan muutaman miljoonan perintöä ja rietastelin leveilin. Lopulta lahjoitin rahat hyväntekeväisyyteen. Onko teistä kukaan ajatellut sitä painetta ja tressiä mikä seuraa siitä kun rahaa on...?

Siinä kuulkaas on hännystelijöitä ja kavereita enemmän kuin laki sallii. Ja ne jotka ovat olleet ystäviä kääntyvät hyvin nopeasti sinua vastaan...

T: 31

Vierailija
44/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:32"]

Tottakai menisin. Ja pysyisin töissä.

Ehkä maksaisin velat pois ja auton voisi myös vaihtaa uudempaan Toyotaan. Sitten kun olisi lomaa voisi matkustella, vaikka viikko Espanjassa.

Ei se voitto millään tavalla hetkauttaisi elämää. Sitä samaa se olisi.

[/quote]

Mä mietin ihan samoja. Voisin vaihtaa lauantaimakkaran kinkkumakkaraan ja parin vuoden päästä autoa vaihtaessani saattaisin ostaa Toyotan missä on automaatti-ilmastointi sekä ehkä metalliväri. Riippuu kuitenkin liikkeen välirahasta. Lisäksi ehkä mökillä voisi vähän saunan kattoa rempata ja lähteä vaikka naantaliin viikonlopuksi kylpemään.

[/quote]

Hyvät aatteet. T:31

Vierailija
45/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköinen vaihtoehto :) Ongelmaa pukkaa..

Vierailija
46/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan mene. Loppuu se saatanan salaatin vääntäminen.

Vierailija
47/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis ikinä. Jos tulis pienempi summa, niin siirtyisin tekemään lyhennettyä työaikaa.

Vierailija
48/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi mutta oon miettinyt että jos voittaisin tekisin kyllä vapaaehtoistyötä ja lahjottaisin aika paljon rahaa eri tahoille. Toki itsekin rahoista nauttisin :)

Vierailija
49/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:11"]

Klo 16-00 työvuoroon vai laittaisitteko viestiä ettette enää töihin tule?

[/quote]

No en missään nimessä laittaisi ainakaan viestiä, etten enää tule, enkä muutenkaan tekis mitään normaalista poikkeavaa. Rupeisin kyllä välittömästi hiomaan jotain strategiaa irtisanoutumiseeni, jonka tietysti tekisin piakkoin, mutta en missään nimessä heti. En asu kovin isossa kaupungissa ja vaikka asuisin vähän isomassakin, niin 90 miljoona on niin iso summa, että jokaikista kaupunkilaista ruvettaisiin vilkuilemaan sillä silmällä välittömästi, kun uutinen paikkakunnalle osuneesta jättipotista julkaistaisiin ja kaikki tavallisuudesta poikkeavat asiat rekisteröitäisiin tarkasti, erityisesti yllättävät irtisanoutumiset.

Itse todennäköisesti alkaisin pahimman huuman lauhduttua varovaisesti kertomaan työmaalla, että olen mukana nettifirmassa jolla on alkanut mennä niin kovaa, että se on viemässä kaiken ajan ja siitä on tulossa päätyö, joten tämä nykyinen duuni olisi jätettävä. Ostaisin siis toki ihan oikeasti jonkun kohtuullisesti menestyvän pikkufirman peitteeksi voitolle ja se omaisuus mikä alkaisi näkyä (asunto, auto, jne), olisi tulosta menestyvästä firmasta. Omalla paikkakunnallahan ei näkyisi kuin asunto ja auto. Huvilat ja kaupunkiasunnot muualla ei tietenkään kotikaupungissa näkyisi.

Jos voitto pasahtaisi kohdalleni, niin en kertoisi siitä kenellekään, en edes omille vanhemmileni, enkä omalle lapselleni. Toki siitä voitosta kanavoisin pienen osan myös lapselleni, mutta se voisi tulla vaikka firman osakkuuden kautta. Eli tavallaan "pesisin" lottovoiton rahoja firman kautta :) Tämä sen vuoksi, että en usko, että lapseni kykenisi pitämään tiedon lottovoitosta omana salaisuutenaan.

Vierailija
50/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. T: Työtön

Vierailija
51/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka hullu muka menis töihin?????

Vierailija
52/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:26"]

En. Mutta perustaisin kyllä jonkun oman yrityksen,. Ei sillä että rahaa tarvitsisin mutta ois kiva tehdä kerranki just sellaista työtä josta tykkää.

[/quote]

Mulla sama ajatus. Ostaisin pienen hotellin tai hostellin ja pyörittäisin sitä. Ilman velkarahaa ois ihan mahtavaa:). On haaveena ollut myös pieni B&B Skotlannissa.

Vierailija
53/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin töihin, tosin maanantaina. Oon kotihoidossa vanhustenhoidossa ja ne asiakkaat on läheisiä :) eli menisin ja tekisin loppuun työni kun jään mammalomalle heinäkuussa. Saisin hyvästellä asiakkaat. Takaisin en sitten menisikään mutta toimettomana en myöskään makaisi. Ja jos tollasen summan saisi, niin reippaasti lähtis hyväntekeväisyyteen sekä porukoille ja siskolle.

Vierailija
54/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin irtisanoutumaan. Sanoisin että syyt ovat tuotannollis-taloudelliset.

Vierailija
55/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin töihin normaalisti. :)

Vierailija
56/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:16"]

Jatkaisin elämääni aivan normaaliin tapaan, tuskin ne rahat heti huomenna olisi käytettävissä.

[/quote]Minä olen laittanut rahaa säästöön ihan siinä tarkoituksessa, että jos voitan lotossa, pystyn elämään niillä sen ajan mitä voiton lunastamiseen kuluu.

[/quote]

Miksi? Kai sinä jo muutenkin elät palkasta toiseen (tai työttömyyskorvauksesta toiseen)? En oikein ymmärrä näitä pikavippien ehdottelijoita ja muita. Tavalliselle ihmiselle ei tule päivittäin tilille rahasummaa, jolla pitää elää, vaan esim. kerran kuussa palkka.

Vierailija
57/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:36"]Menisin irtisanoutumaan. Sanoisin että syyt ovat tuotannollis-taloudelliset.
[/quote]

Haha, tämän olisi voinut tehdä jos olisi vielä kasvottoman suuryrityksen listoilla. He vaan ehtivät ensin...

Vierailija
58/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En , mutta maanantaina kyllä. Rakastan työtäni ja osaisin sijoittaa rahat muuten. Raha ei tee onnelliseksi, työ on minulle todella tärkeää ja tietysti vielä tärkeämpää perhe. Rakas aviomieheni ja kolme maailman ihaninta lasta. Olen eläinlääkäri.

Vierailija
59/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin huomenna iltavuoroon mutta klo 14 alkaen. Kesälomaan asti tekisin normaalisti töitä ja sitten rahat varmasti jo tilillä. Lomalta en enää palaisi takaisin töihin vaan ottaisin yhteyttä töihin ja irtisanoutuisin koska olen löytänyt uusia haasteita sekä mahdollisuuksia tarjoavan polun elämälläni.

Vierailija
60/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:36"]

Menisin irtisanoutumaan. Sanoisin että syyt ovat tuotannollis-taloudelliset.

[/quote]

Repesin huolella :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi