Menisittekö huomenna töihin jos 90milj tulisi?
Klo 16-00 työvuoroon vai laittaisitteko viestiä ettette enää töihin tule?
Kommentit (63)
Olis pakko mennä, mutta irtisanoutuisin heti. Meillä on irtisanomisaika kuluvaa kuukautta seuraavan kuukauden loppuun.
Menisin käymään töissä ja vääntäisin oikein ison paskan pomon työpöydälle. Sen jälkeen menisin kotiin enkä illmoittaisi mitään itsestäsi. Jos joku perään kysyisi niin sanoisin että voivat vetää käteensä, mä en tuu enää töihin. Jos vahingonkorvausta vaadittaisiin, maksaisin sen ihan piruuttani kaksinkertaisena.
En. Ihan vaan siks, kun oon vielä 2 vk lomalla.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:13"]Olis pakko mennä, mutta irtisanoutuisin heti. Meillä on irtisanomisaika kuluvaa kuukautta seuraavan kuukauden loppuun.
[/quote]
Jos saat noin paljon rahaa niin sinun ei tarvitse välittää irtisanomisajasta. Mitä ne voivat tehdä, antaa vain sakkoa? Se sakko on pikkuraha noilla rahoilla.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:13"]Menisin käymään töissä ja vääntäisin oikein ison paskan pomon työpöydälle. Sen jälkeen menisin kotiin enkä illmoittaisi mitään itsestäsi. Jos joku perään kysyisi niin sanoisin että voivat vetää käteensä, mä en tuu enää töihin. Jos vahingonkorvausta vaadittaisiin, maksaisin sen ihan piruuttani kaksinkertaisena.
[/quote]
HYVÄ!!!
Jatkaisin elämääni aivan normaaliin tapaan, tuskin ne rahat heti huomenna olisi käytettävissä.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:13"]Olis pakko mennä, mutta irtisanoutuisin heti. Meillä on irtisanomisaika kuluvaa kuukautta seuraavan kuukauden loppuun.
[/quote]Ei jumalauta :D
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:13"]
Menisin käymään töissä ja vääntäisin oikein ison paskan pomon työpöydälle. Sen jälkeen menisin kotiin enkä illmoittaisi mitään itsestäsi. Jos joku perään kysyisi niin sanoisin että voivat vetää käteensä, mä en tuu enää töihin. Jos vahingonkorvausta vaadittaisiin, maksaisin sen ihan piruuttani kaksinkertaisena.
[/quote]Tämän takia joidenkin on vaikea saada töitä. Asennevika.
Olisi kauheaa jos voittaisin ja läheiset ja tuttavat saisivat tietää. Siksi salaisin voiton viimeisen päälle ja siihen tietty sisältyy se, että olis pakko käydä töissä irtisanomisajan loppuun asti.
Ei mulla oo tuollaista työvuoroa.
No, mulla onneks pitkät vapaat, vasta tiistaina töihin;). Mutta en menis tiistaina töihin jos nyt tulis tuo 90 milliä, tai parikin milliä mulle riittäis jo eläköitymiseen:).
[/quote]
anna sakkoa, anna kakkua saatana!
Toki menisin. Yrittäisin sinnitellä siellä muutaman kuukauden ja vasta sitten sanoisin itseni irti. Noin suuresta rahasta kannattaa olla ihan hiljaa, kaikenlaisia perheenjäsenten kaappaajia on liikkeellä pilvin pimein.
Hoitaisin tämän kuun loput vuoroni loppuun ihan normaalisti. Ei viitsisi jättää pienyrittäjää kuseen sovittujen vuorojen kanssa. Eipä niitä miljooniakaan kahteen viikoon tulisi...
Menisin, mutta riippuisi sitten elämäni jatkosta, mitä tapahtuisi jatkossa. Saattaisin tehdä entistä vähemmän töitä, mutta en ole varma vaikka aloittaisin jonkin kannattamattoman "homman" harrastuksenani sitten ajan kanssa.
En menis. Ei niin paljoo kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:16"]
Jatkaisin elämääni aivan normaaliin tapaan, tuskin ne rahat heti huomenna olisi käytettävissä.
[/quote]
Veikkaukselta saa paperin jonka kanssa voi mennä pankkiin ja sieltä irtoaa rahaa:). Tosin vasta maanantaina. Mut tuon voiton osuttua kohdalle, uskaltais ehkä ottaa pari pikavippiä:D.
Mulla on määräaikainen sopimus kesälomatuuraajana, olisi karua jättää pomo ja työkaverit kuseen. Tekisin vuorot ihan normaalisti laskien päiviä, tunteja ja kahvitaukoja vapauteen vielä innokkaammin kuin joka vuosi tätä ennen.
En tietenkään, lauantai on vapaa.