Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisittekö huomenna töihin jos 90milj tulisi?

Vierailija
15.05.2015 |

Klo 16-00 työvuoroon vai laittaisitteko viestiä ettette enää töihin tule?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, lauantai on vapaa.

Vierailija
2/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pakko mennä, mutta irtisanoutuisin heti. Meillä on irtisanomisaika kuluvaa kuukautta seuraavan kuukauden loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin käymään töissä ja vääntäisin oikein ison paskan pomon työpöydälle. Sen jälkeen menisin kotiin enkä illmoittaisi mitään itsestäsi. Jos joku perään kysyisi niin sanoisin että voivat vetää käteensä, mä en tuu enää töihin. Jos vahingonkorvausta vaadittaisiin, maksaisin sen ihan piruuttani kaksinkertaisena.

Vierailija
4/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihan vaan siks, kun oon vielä 2 vk lomalla.

Vierailija
5/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:13"]Olis pakko mennä, mutta irtisanoutuisin heti. Meillä on irtisanomisaika kuluvaa kuukautta seuraavan kuukauden loppuun.
[/quote]

Jos saat noin paljon rahaa niin sinun ei tarvitse välittää irtisanomisajasta. Mitä ne voivat tehdä, antaa vain sakkoa? Se sakko on pikkuraha noilla rahoilla.

Vierailija
6/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:13"]Menisin käymään töissä ja vääntäisin oikein ison paskan pomon työpöydälle. Sen jälkeen menisin kotiin enkä illmoittaisi mitään itsestäsi. Jos joku perään kysyisi niin sanoisin että voivat vetää käteensä, mä en tuu enää töihin. Jos vahingonkorvausta vaadittaisiin, maksaisin sen ihan piruuttani kaksinkertaisena.
[/quote]

HYVÄ!!!

Vierailija
7/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin elämääni aivan normaaliin tapaan, tuskin ne rahat heti huomenna olisi käytettävissä.

Vierailija
8/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:13"]Olis pakko mennä, mutta irtisanoutuisin heti. Meillä on irtisanomisaika kuluvaa kuukautta seuraavan kuukauden loppuun.
[/quote]Ei jumalauta :D

Vierailija
9/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:13"]

Menisin käymään töissä ja vääntäisin oikein ison paskan pomon työpöydälle. Sen jälkeen menisin kotiin enkä illmoittaisi mitään itsestäsi. Jos joku perään kysyisi niin sanoisin että voivat vetää käteensä, mä en tuu enää töihin. Jos vahingonkorvausta vaadittaisiin, maksaisin sen ihan piruuttani kaksinkertaisena.

[/quote]Tämän takia joidenkin on vaikea saada töitä. Asennevika.

Vierailija
10/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottkai menisin :)

Vierailija
11/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kauheaa jos voittaisin ja läheiset ja tuttavat saisivat tietää. Siksi salaisin voiton viimeisen päälle ja siihen tietty sisältyy se, että olis pakko käydä töissä irtisanomisajan loppuun asti.

Vierailija
12/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo tuollaista työvuoroa.

Vierailija
13/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla onneks pitkät vapaat, vasta tiistaina töihin;). Mutta en menis tiistaina töihin jos nyt tulis tuo 90 milliä, tai parikin milliä mulle riittäis jo eläköitymiseen:).

Vierailija
14/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

anna sakkoa, anna kakkua saatana!

Vierailija
15/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki menisin. Yrittäisin sinnitellä siellä muutaman kuukauden ja vasta sitten sanoisin itseni irti. Noin suuresta rahasta kannattaa olla ihan hiljaa, kaikenlaisia perheenjäsenten kaappaajia on liikkeellä pilvin pimein.

Vierailija
16/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaisin tämän kuun loput vuoroni loppuun ihan normaalisti. Ei viitsisi jättää pienyrittäjää kuseen sovittujen vuorojen kanssa. Eipä niitä miljooniakaan kahteen viikoon tulisi...

Vierailija
17/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, mutta riippuisi sitten elämäni jatkosta, mitä tapahtuisi jatkossa. Saattaisin tehdä entistä vähemmän töitä, mutta en ole varma vaikka aloittaisin jonkin kannattamattoman "homman" harrastuksenani sitten ajan kanssa.

Vierailija
18/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis. Ei niin paljoo kiinnosta.

Vierailija
19/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:16"]

Jatkaisin elämääni aivan normaaliin tapaan, tuskin ne rahat heti huomenna olisi käytettävissä.

[/quote]

Veikkaukselta saa paperin jonka kanssa voi mennä pankkiin ja sieltä irtoaa rahaa:). Tosin vasta maanantaina. Mut tuon voiton osuttua kohdalle, uskaltais ehkä ottaa pari pikavippiä:D.

Vierailija
20/63 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on määräaikainen sopimus kesälomatuuraajana, olisi karua jättää pomo ja työkaverit kuseen. Tekisin vuorot ihan normaalisti laskien päiviä, tunteja ja kahvitaukoja vapauteen vielä innokkaammin kuin joka vuosi tätä ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän