Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin deodorantin käytön niin hienhaju hävisi

Vierailija
26.02.2024 |

Erikoista, mutta kokeilin kun joku sano auttavan pahan hajuiseen hikeen kun jättää deodorantin pois, ja putsaa kainalot jollain ihondesifiointiaineella silloin tällöin. Mulla oli ongelma, että hiki alkoi haisemaan vähän aikaa salilla oltuani tosi pahalle. Jätin deodorantin pois ja hajuongelma on poistunut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytitkö tikkua hikiseen kainaloon?

Vierailija
2/14 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vain alumiinitonta deodoranttia, niin hikirauhaset eivät mene tukkoon + on paljon terveellisempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kusidödö!"

Vierailija
4/14 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Käytitkö tikkua hikiseen kainaloon?

Ihan puhtaaseen kainaloon käytin dödöä. Välillä tikkudödöä ja välillä sprayta. Sprayta yleensä. En ole katsonut oliko alumiinia mistä joku kommentoija mainitsi. Ap

Vierailija
5/14 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraali dödö 💋

Vierailija
6/14 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käyttänyt dödöä enää vuosiin kun pelkään et siitä tulee rintasyöpä. Sitäpaitsi tuore hiki ei edes haise.

Vierailija
7/14 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitkö tänään outoja "pilviä" taivaalla? Taas lentokoneista ruiskuteltu myrkkufoliota ilmaan.

Vierailija
8/14 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin saippuan käytön ja muija hävisi.

M45

Vierailija
9/14 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee hiki alla taivaan

Vierailija
10/14 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite laitan Raidia kainaloon. Saa täit samalla lähtöpassit.

Vierailija
11/14 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset kuin aloittajalla, kun testasin tätä joskus vuosia sitten. Vaikka kävin pitkällä juoksulenkillä tai harrastin muuta rankkaa liikuntaa, hiki ei haissut yhtään edes liikuntasuorituksen jälkeen.

En muista enää, miksi otin taas deodorantin käyttöön, mutta juuri viime viikolla pohdiskelin, pitäisikö yrittää taas jättää se pois.

Vierailija
12/14 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirryin alumiinattomaan luomudöddöön mutta vaikeuksia pysyä raikkaana koko päivä kun hikoilen kainaloista niin paljon. Aina päivän pääteeksi sellai lievä hienhaju. mikä auttaisi?

Vierailija
13/14 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapiikki

Vierailija
14/14 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei käytä lainkaan dödöä ei haise hiellä. En meinannut aluksi uskoa kun tuon kertoi, mutta itse saanut sen todistaa. Itse olen haissut jo hielle nuoresta ja käyttänyt siitä asti dödöjä. Voiko olla joku yhteys. Tai sitten hormonitoiminta aiheuttaa pahan hienhajun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi