Suositelkaa jotakin klassikkokirjaa
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:19"]Sinuhe egyptiläinen (oma suosikkini)
[/quote]tämä pitäisi kyllä lukea. Mikä siitä tekee niin kiehtovan?
[/quote]
Mun mielestä se tarinankerronta on aivan maagista. Teksti ikään kuin soljuu eteenpäin. Kokeile ihmeessä, et varmasti tule pettymään.
[/quote]ok. Tuun itkeen jos on tylsä :)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:44"]Charlotte Bronte: Kotiopettajattaren romaani (alkuperäinen nimi Jane Eyre). Lempikirjojani, raastava, romanttinen ja dramaattinen kasvutarina.
[/quote] en ikinä oo päässyt 44 sivua pidemmälle . Jotenkin niin laahaava
Rikos ja rangaistus. Venäläiset klassikot on ihan parhaita.
Täällä Pohjantähden alla on oma lempparini.
Nobelkirjailija Singerin ja Hemingwayn kirjat ovat myös hyviä.
Finnegan's Wake. Tosihyvää rantalukemista!
Aku Ankan taskukirja numero 314.
T: Mies
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:01"]Aku Ankan taskukirja numero 314.
T: Mies
[/quote]
Siinä vasta sivistynyt mies :)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:19"]
Sinuhe egyptiläinen (oma suosikkini)
[/quote]
Tämä. Suosittelen lämpimästi.
-Mies XX
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:27"]
Saatana saapuu Moskovaan on loistava. Melkein täydellinen kirja minun mielestäni.
[/quote]
Eikö nämä venäläiset teokset ole aika raskasta luettavaa?
-Mies XX
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:27"]
Saatana saapuu Moskovaan on loistava. Melkein täydellinen kirja minun mielestäni.
[/quote]
Eikö nämä venäläiset teokset ole aika raskasta luettavaa?
-Mies XX
[/quote]
Riippuu teoksesta.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:27"]Saatana saapuu Moskovaan on loistava. Melkein täydellinen kirja minun mielestäni.
[/quote]Kyllä. Kirjan loppuessa ei voi muuta kuin ihmetellä, miten joku voi osata kirjoittaa sellaisen kirjan!
Kurt Vonnegut; Teurastamo 5 eli lasten ristiretki
Juhani Aho: Juha
Ja jo aiemmin mainittu Kotiopettajattaren romaani ja Humiseva harju.
Tyttökirja-osastolta Selja-sarja (Seljan tytöt), Pikkunaisia, Anna-ja Pieni runotyttö-kirjat.
Paavo Arhinmäen Punavihreä sukupolvi sekä Tuula-Liina Variksen Irma.