Fitness/himotreenaus "terveyden vuoksi"
Sivusta seuranneena en voi kuin ihmetellä, että "teen tätä vain terveyteni vuoksi, liikunta on niin ihanaa!" ja aina ovat saikulla ties mistä reisirevähdyksistä ja muusta. Myöntäisivät edes, että kauniin pyöreän perseen vuoksi he treenaavat, eivät minkään terveyden :D
Ei kuulosta kovin terveelliseltä vetää aina särkylääkkeitä, syödä älyttömästi proteiinia, vältellä normaaleja hedelmiä ja kieltäytyä yhteisistä illanistujaisista, "koska huomenna ois treenit kuudelta".
Mutta tietenkin, olenhan vain kateellinen ja laiska ämmä!!!
Kommentit (25)
Itse ihmettelen niitä jotka pesevät hiuksensa mutta eivät myönnä tekevänsä sitä ulkonäön vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:29"]
No minä voin myöntää että perseen takia treenaan. Ja että saisin kyrpää. Oletko onnellinen nyt?:D
[/quote]
Sama täällä, eikä edes hävetä. (Bonuksena saa toki lujat luut ja sen sellaista.)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:36"]Itse ihmettelen niitä jotka pesevät hiuksensa mutta eivät myönnä tekevänsä sitä ulkonäön vuoksi.
[/quote]
Itse pesen siksi, kun pää alkaa likaisena kutista ja haista omaankin nenääni likaiselle. Ulkonäkö on siinä sivuseikka, plussaa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:36"]Itse ihmettelen niitä jotka pesevät hiuksensa mutta eivät myönnä tekevänsä sitä ulkonäön vuoksi.
[/quote]
Hiusten peseminen vois olla sama kuin arkiliikunta, terveyden ylläpitoon välttämätöntä. Fitness olisi kuin hiuspidennykset ja 2h hiusten kiharrus joka päivä, eli ei todellakaan tarpeen.
En kyllä muista kenenkään väittäneen että ihan pelkästään terveyden takia treenaisi.