Fitness/himotreenaus "terveyden vuoksi"
Sivusta seuranneena en voi kuin ihmetellä, että "teen tätä vain terveyteni vuoksi, liikunta on niin ihanaa!" ja aina ovat saikulla ties mistä reisirevähdyksistä ja muusta. Myöntäisivät edes, että kauniin pyöreän perseen vuoksi he treenaavat, eivät minkään terveyden :D
Ei kuulosta kovin terveelliseltä vetää aina särkylääkkeitä, syödä älyttömästi proteiinia, vältellä normaaleja hedelmiä ja kieltäytyä yhteisistä illanistujaisista, "koska huomenna ois treenit kuudelta".
Mutta tietenkin, olenhan vain kateellinen ja laiska ämmä!!!
Kommentit (25)
Eiköhän kaikissa liikuntamuodoissa voi joskus sattua joku revähdys tms. Ei se silti tarkoita, etteikö ihminen yrittäisi pitää kuntoaan ja terveyttään hyvänä.
Mutta sitä minäkin ihmettelen, että miksi monet unohtavat monipuolisen ruokavalion tärkeyden vältellessään hiilareita ja sokereita? Tai että miksi illanvietoista täytyy AINA kieltäytyä treenien takia. Eihän alkoholia ole pakko juoda, eikä se pari kertaa vuodessa juominenkaan mitään treenejä pilaa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:29"]
No minä voin myöntää että perseen takia treenaan. Ja että saisin kyrpää. Oletko onnellinen nyt?:D
[/quote]
Sama täällä, eikä edes hävetä. (Bonuksena saa toki lujat luut ja sen sellaista.)
[/quote]
Miksi sitä muuten pitäisi hävetä että treenaa siksi että pääsisi kundien kanssa telmimään? Vai onko tosinainen vaan sellainen että saa aina vaikka olisi jättipömppis?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:29"] No minä voin myöntää että perseen takia treenaan. Ja että saisin kyrpää. Oletko onnellinen nyt?:D [/quote] Sama täällä, eikä edes hävetä. (Bonuksena saa toki lujat luut ja sen sellaista.) [/quote] Miksi sitä muuten pitäisi hävetä että treenaa siksi että pääsisi kundien kanssa telmimään? Vai onko tosinainen vaan sellainen että saa aina vaikka olisi jättipömppis?
[/quote]
Hyvä kysymys, minusta sitä ei tarvitse hävetä. Tai treenaamattomuuttaan.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:29"]No minä voin myöntää että perseen takia treenaan. Ja että saisin kyrpää. Oletko onnellinen nyt?:D
[/quote]
Ihan ilman sarvia ja hampaita ja silkkaa uteliaisuuttani kysyn että miten paljon tuo fitness-peppu auttaa tuohon k****n saantiin?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:49"]Entä terveyden luode?
[/quote]
Minua kiinnostaa enemmän lounas.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:51"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:49"]Entä terveyden luode? [/quote] Minua kiinnostaa enemmän lounas.
[/quote] Onhan se aito fitness-lounas? Tiiäkkö mittään mäkkiläskien ruokailutottumuksista?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:29"]No minä voin myöntää että perseen takia treenaan. Ja että saisin kyrpää. Oletko onnellinen nyt?:D
[/quote]
Ihan ilman sarvia ja hampaita ja silkkaa uteliaisuuttani kysyn että miten paljon tuo fitness-peppu auttaa tuohon k****n saantiin?
[/quote]
tämän minäkin haluan tietää! miehet aina sanovat että eivät pidä kovin treenatuista naisista ihan samalla tavalla kun sanovat myös että eivät pidä silikoneista...mutta miten on oikeasti?
Kyllä ruumiinkunnnostaan huolehtiva nainen sytyttää enempi kuin pelkästään naamaltaan nätti. Niillä silikoneilla ei sitten tee mtään, vaikkei ne pahemmin häiritsekään.
M41
treeni voidaan aloittaa minkä tahansa syyn takia. esim terveys, naiset jne, mutta hyvin pian sä tajuat että sä treenaat ollaksesi parempi ihminen kuin muut.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:05"]treeni voidaan aloittaa minkä tahansa syyn takia. esim terveys, naiset jne, mutta hyvin pian sä tajuat että sä treenaat ollaksesi parempi ihminen kuin muut.
[/quote]
Toisaalta moni myös opiskelee tai tienaa rahaa töissä ollakseen parempi kuin muut.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:29"]No minä voin myöntää että perseen takia treenaan. Ja että saisin kyrpää. Oletko onnellinen nyt?:D
[/quote]
[/quote]
On siitä vähän apua, vaikkei se mikään mullistava juttu olekaan. Ja onhan se kivaa kun vielä nelikymppisenäkin saa hieman nuorten kollien huomiota. Sekä kolmikymppisten naisten kommentteja siitä että minulla olisi itsetunto-ongelma...:D
Eiköhän he treenaa sen hyvän olon takia joka liikunnasta tulee, ja siinä sivussa saa kivan vartalonkin. Kannattaa kokeilla.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:22"]Eiköhän he treenaa sen hyvän olon takia joka liikunnasta tulee, ja siinä sivussa saa kivan vartalonkin. Kannattaa kokeilla.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Kokonaisuus on se joka saa kaiken tuntumaan hyvältä.
Treenaan terveyden takia, erityisesti peppua ja takareisiä. Minulla on paha lordoosi ja elämä oli yhtä särkylääkettä ja relaxanttia ennen kuin aloin treenaamaan takapuolta.
Ei se kyllä haittaakaan että siinä sivussa peppu pyöristyy ja kaunistuu ja muutenkin ryhti ja profiili paranee.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:29"]No minä voin myöntää että perseen takia treenaan. Ja että saisin kyrpää. Oletko onnellinen nyt?:D
[/quote]
osta dildo niin pääset vähemmällä vaivalla!:)
Mitä se on teiltä pois jos me halutaan huolehtia kunnosta?? Ihme nipotusta!
No minä voin myöntää että perseen takia treenaan. Ja että saisin kyrpää. Oletko onnellinen nyt?:D
Komppaus. Himotreenaamisessa ja proteiinidieeteissä ei ole tasan mitään terveellistä. Nimim. entinen fitnessämmä.