Mihin maahan kuulut kokosi puolesta (bbc:n testi)
http://www.bbc.com/news/health-18770328
Pituus kuuluu laittaa metrimuodossa, eli jos olet 165cm pitkä, merkitset pituudeksesi 1.65 . Käytäthän pistettä, et pilkkua!
Kommentit (296)
Belgiaan. Korkeampi BMI kuin 52% maailman populaatiosta, eli aika keskiarvoa ollaan.
Ei hele, Vietnam :D tosin en kyllä pituuteni puolesta...
Millä logiikalla toi laskee maan?
Tongalaisista on ollut joskus uutisissakin juttua. Siellä pidetään lihavuutta tavoiteltavana asiana (kuvastaa rikkautta). Tyynenmeren saarilla ei syödä enää nykyisin vain hedelmiä puista, vaan viljelykelvottoman maan takia muualta tuotua prosessoitua purkkiruokaa.
Mulle tuli Finland, vaikka olen venäläis-saksalais-ruotsalainen alunperin ja muuttanut tänne vasta teininä :D Olen vaaleampi ja 10 cm pitempi versio Kim Kardashianista :) Hyvä Suomi!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:56"]
"You're most like someone from Chad"
[/quote]Mullekin tuli Tsad, bmi 22.
Onko kukaan ikinä miettinyt, että paino voi koostua muustakin kuin läskistä. Ihan vaikka lihaksista.
Terveisin urheileva mies, joka painonsa puolesta kuuluu ns. läskeihin.
Vietnam.
''You have a lower BMI than 81% of females aged 15-29 in the world''
Ohhoh.
Mulla tuli Thaimaa. Aika yllättävää, koska luulin että sielläpäin naiset ovat ainakin kevyempiä/hoikempia mutta myös lyhyempiä kuin minä.
You're most like someone from Cote d'Ivoire (Compared with other males aged 15-29 in Cote d'Ivoire)
kiva sain ainakin tietää uuden maan josta en ollut ikinä kuullutkaan :D
sit jotain muuta tekstiä "You have a lower BMI than 89% of males aged 15-29 in your country" eli 89% 15-29v miehistä on mua pulleampia suomessa ja "You have a lower BMI than 63% of males aged 15-29 in the world"
olen 23v mies.
Marokko