Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reserviläiskirjeestä näkyy tiedot läpi :D

Vierailija
15.05.2015 |

Miehelle tuli postia aluetoimistolta. Kuoren ikkunan kohdalta näkee eri päivänvalossa nimi, sotilasarvo ja sijoitus...Salassapidettävää tietoa ja paperin läpi pystyy kuka tahansa nuo lukemaan!?!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä avasin sen kirjeen ja katsoin mitä siinä on. Ei tarvinnut ikkunaa vasten vakoilla. Kuoressa ei ollut tietoa et mikä kirje on. Meillä me avataan toistemme kirjeet ja paketit.

Vierailija
22/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:07"] Jotkut vaimot varmasti avas kirjeen ihan miehen puolesta :D eikai toi nyt kovin pahaa urkintaa vielä ole [/quote]Kenenkään kirjeitä ei pidä avata, jos ei ole erikseen siihen lupaa. Minä en tykkää, että minun kirjeitä availlaan, ihan periaatejuttu. Joskus äitiltä tulee kirjeitä, kun tykkää niitä lähetellä, joten tuollainen olisi jo todella väärin jos vaimo niitä menisi lukemaan tai availemaan. [/quote] Äitini on aina avannut puolestani kaikki kirjeet kun vielä kotona asuin. 20v asti siis. Eipä paljoo haitannut kun yleensä maksoi ne laskutkin niistä ;)

[/quote]

...sanoi hän ylpeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:46"]Voi apua että olette udeja! Mitähän miehenne moiseen tirkistelyyn sanovat!
[/quote]
No voi kyynel. Mun mies pyysi avaamaan sen kun soitti töistä ja kerroin et se tuli. :D Meillä katsos voidaan availla toistemme posteja jopa kysymättä toiselta lupaa siihen. Ja pakkokin mun on kun mies ei osaa hoitaa laskujaan. Jää kaapin pohjalle jos en huolehdi.

Vierailija
24/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:03"]Missäköhän mun miehen kirje viipyy..
[/quote]
Se on venäläinen vakooja. No nythän sekin sitten selvisi.

Vierailija
25/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:55"]Tämä kirje on kiinnostanut enemmän naisia kuin miehiä, ainakin meidän kaveripiirissä.

Ainakin nyt tiedetään mikä monien naisten ihannehomma olisi sodan aikana, tietojen urkinta ja kaikenlainen vakoilu :D Joidenkin naisten uteliaisuudella ei ole mitään rajoja, joten nämä naiset voitaisiin valjastaa armeijan käyttöön.

Naiset ♥
[/quote] Ehdottomasti, mammat mukaan kybersotaan. Trollattaisiin venäläiset uuvuksiin.

Vierailija
26/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:03"]

Missäköhän mun miehen kirje viipyy..

[/quote]Miehesi valehdellut sotialsarvonsa

Vierailija
27/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:55"]Tämä kirje on kiinnostanut enemmän naisia kuin miehiä, ainakin meidän kaveripiirissä.

Ainakin nyt tiedetään mikä monien naisten ihannehomma olisi sodan aikana, tietojen urkinta ja kaikenlainen vakoilu :D Joidenkin naisten uteliaisuudella ei ole mitään rajoja, joten nämä naiset voitaisiin valjastaa armeijan käyttöön.

Naiset ♥
[/quote]
Mä olen sinkkunainen ja olen ajatellut laittaa nettiin miehenhakuilmoa. Aion lisätä yhdeksi kriteeriksi hyvän aseman reserviläislirjeessä. Et jollain C-miehellä ei ole mitään tsänsii.

Vierailija
28/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kirjeitä tule kaikille? Vai onko ne vasta tuloillaan?

Ilmeisesti osa on niin paskoja että ne on unohdettu :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme