Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reserviläiskirjeestä näkyy tiedot läpi :D

Vierailija
15.05.2015 |

Miehelle tuli postia aluetoimistolta. Kuoren ikkunan kohdalta näkee eri päivänvalossa nimi, sotilasarvo ja sijoitus...Salassapidettävää tietoa ja paperin läpi pystyy kuka tahansa nuo lukemaan!?!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut sotilaitten vaimot huomannu saman?

Vierailija
2/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo luin kanssa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa en mä huomannut omassa enkä miehen lapuissa tollasta. Taitaa olla aika hankkia silmälasit jos kaikki muut näkevät.

Vierailija
4/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niistä oikeasti kukaan muu kiinnostunut kuin näiden miesten puolisot? Joku venäläinen Postin työntekijä ehkä?

Vierailija
5/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin näkyy, piti ihan tsekata. Sotilasarvo näkyy, mutta sitten taas noin 95% siitä muusta kirjoituksesta jää kyllä piiloon. Joten näet jotain, mutta vain pienen osan.

Vierailija
6/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua että olette udeja! Mitähän miehenne moiseen tirkistelyyn sanovat!

Vierailija
7/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti just strategisimmat tiedot näkyy

Vierailija
8/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:46"]Voi apua että olette udeja! Mitähän miehenne moiseen tirkistelyyn sanovat!
[/quote]

Pisti silmään.! Mun mielestä tosi selkeesti erotti että teksti näkyy läpi.

Vierailija
9/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kirje on kiinnostanut enemmän naisia kuin miehiä, ainakin meidän kaveripiirissä.

Ainakin nyt tiedetään mikä monien naisten ihannehomma olisi sodan aikana, tietojen urkinta ja kaikenlainen vakoilu :D Joidenkin naisten uteliaisuudella ei ole mitään rajoja, joten nämä naiset voitaisiin valjastaa armeijan käyttöön.

Naiset ♥

Vierailija
10/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän mun miehen kirje viipyy..

Vierailija
11/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:55"]Tämä kirje on kiinnostanut enemmän naisia kuin miehiä, ainakin meidän kaveripiirissä.

Ainakin nyt tiedetään mikä monien naisten ihannehomma olisi sodan aikana, tietojen urkinta ja kaikenlainen vakoilu :D Joidenkin naisten uteliaisuudella ei ole mitään rajoja, joten nämä naiset voitaisiin valjastaa armeijan käyttöön.

Naiset ♥
[/quote]

Mielestäni olisin utelias jos olisin avannut kuoren tai lamppua vasten sitä tulkinnut. Nappasin postin laatikolta ja selasin sitä kotiovelle kulkiessa. Tämä kyseinen kirjekuori oli aluetoimistolta ja samalla huomasin että sijoitus näkyy läpi. Luin tottakai sen sijoituskohteen. Olisko tarvinnu pistää silmät kii ettei vaan kukaan luule uteliaaksi?!

Vierailija
12/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:55"]Tämä kirje on kiinnostanut enemmän naisia kuin miehiä, ainakin meidän kaveripiirissä. Ainakin nyt tiedetään mikä monien naisten ihannehomma olisi sodan aikana, tietojen urkinta ja kaikenlainen vakoilu :D Joidenkin naisten uteliaisuudella ei ole mitään rajoja, joten nämä naiset voitaisiin valjastaa armeijan käyttöön. Naiset ♥ [/quote] Mielestäni olisin utelias jos olisin avannut kuoren tai lamppua vasten sitä tulkinnut. Nappasin postin laatikolta ja selasin sitä kotiovelle kulkiessa. Tämä kyseinen kirjekuori oli aluetoimistolta ja samalla huomasin että sijoitus näkyy läpi. Luin tottakai sen sijoituskohteen. Olisko tarvinnu pistää silmät kii ettei vaan kukaan luule uteliaaksi?!

[/quote]Senkus luet :D Minulle ihan sama jos joku on minun tiedot lukenu. Kun ei nyt kauheasti tämä vouhkaaminen ole muutenkaan jaksanut kiinnostaa, ei minua eikä ketään mieskaveria.

Pitäisiköhän jo keskittyä muihin juttuihin, luin kirjeen johon meni noin 20 sekuntia, enkä ole asiaa sen jälkeen mietiskellyt.

Vierailija
13/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaimot varmasti avas kirjeen ihan miehen puolesta :D eikai toi nyt kovin pahaa urkintaa vielä ole

Vierailija
14/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo määki huomasin ja ihmettelin samaa! :D

Vierailija
15/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:07"]

Jotkut vaimot varmasti avas kirjeen ihan miehen puolesta :D eikai toi nyt kovin pahaa urkintaa vielä ole

[/quote]Kenenkään kirjeitä ei pidä avata, jos ei ole erikseen siihen lupaa. Minä en tykkää, että minun kirjeitä availlaan, ihan periaatejuttu. Joskus äitiltä tulee kirjeitä, kun tykkää niitä lähetellä, joten tuollainen olisi jo todella väärin jos vaimo niitä menisi lukemaan tai availemaan.

Vierailija
16/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 14:07"]

Onko muut sotilaitten vaimot huomannu saman?

[/quote]

ei kirjettä lähetetä sotilaille vaan reserviläisille. Mieti bimbo. Käykö miehesi päivittäin töissä puolustusvoimissa? 

Vierailija
17/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:07"]

[/quote]Kenenkään kirjeitä ei pidä avata, jos ei ole erikseen siihen lupaa. Minä en tykkää, että minun kirjeitä availlaan, ihan periaatejuttu. Joskus äitiltä tulee kirjeitä, kun tykkää niitä lähetellä, joten tuollainen olisi jo todella väärin jos vaimo niitä menisi lukemaan tai availemaan.
[/quote]

Äitini on aina avannut puolestani kaikki kirjeet kun vielä kotona asuin. 20v asti siis. Eipä paljoo haitannut kun yleensä maksoi ne laskutkin niistä ;)

Vierailija
18/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 14:07"]Onko muut sotilaitten vaimot huomannu saman?
[/quote]

Olet vain sotilaan vaimo jos miehesi on sodassa

Vierailija
19/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 14:07"]Onko muut sotilaitten vaimot huomannu saman? [/quote] Olet vain sotilaan vaimo jos miehesi on sodassa

[/quote]

En ole sama, mutta niin olen. Ihan vaan sotilaan vaimo, rauhassa ja sodassa (toivottavasti ei koskaan). Olen ylpeä upseerin vaimo ja mulla on maailman paras aviomies! Terkkuja Upiksesta.

Vierailija
20/28 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kukaan teistä tekee tiedolla missä mies on sota-aikana? :D
Ja mitä siitä tiedosta kunaan muukaan mitää hyötyy?
En tajua, miksi ketään edes kiinnostaa toi kirje. Kyllä se meillekin tuli ja mies sen luki. Vaikka mua kiinnosti alkuunsa se kirje niin enpä ole jaksanu sitä lukea, vaikka vapaasti se munkin saatavilla olis.
Ei vaan kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä