Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytys kun iskee nämä elämäntavat ja ulkonäön rapistuminen vastaan!

Vierailija
15.05.2015 |

Näin viiskymmpisenä alkaa tulla jo jotain rajoja vastaan. Saamarin saamari. Muistan ihan justiins kun olin 25- vee ja juhlimisesta toipui päivässä ja taas saattoi vaikka lähteä uudestaan liikkeelle. Mitään liikuntaa tai jotain jumppia tarvittu, portaat saattoi juosta rappusia hyppelemällä ylos jos huvitti. Paino pysyi alle 60 kg, ja jos vähän nousi niin yhdellä hedelmäpäivällä sen sai palautettua.

Hyvänen aika. Entinen appiukko sanoi silloin, että ei ne elämäntavat nyt nuorena niin palkitsekaan, vaan sitten vuosikymmenien jälkeen katotaan että kuka on elänyt ja miten. Mulla alkaa tulla pieni epäilys mieleen, että mun naamasta ja vartalosta näkee, että juhlittu on.

Mitä tässä nyt on pelastettavissa? Auttaako aloittaa kuntoilu, muuttaa ruokavalio, ottaa detoxkuureja? Posket roikkuu,  iho on auringon vaurioittama, silmäpussit venyy.

Toiset ne on ulkoilleet ja nukkuneet selvästä päästä 10 tunnin yöunia ikänsä. Mä en niinkään. Nyt sitten mä näytän joltain rupuliisalta ja ulkoilma-ihmiset hymyilee paremman näköisenä takaisin. Vaikka niillä on tylsempää elämää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että se on pääosin geeneistä kiinni. Minä nimittäin olen niitä, jotka on eläneet poikkeuksellisen paskoilla elämäntavoilla suurimman osan aikuiselämääni, mm. ollut 15 vuotta alkoholin suurkuluttaja/sekakäyttäjä ja roskaruoan syöjä, mutta niin vaan ihmiset jaksaa ihmetellä miten voin olla niin nuoren näköinen. Sitten taas tiedän ihmisiä jotka on eläneet lähes uskonnollisen terveellisesti aina, ja ovat samassa iässä jo ryppyisiä, paino pyrkii nousemaan jne. 

Vierailija
2/2 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneillä tai jollain perimällä on vaikutuksensa. Jotkut malli-hoikat, pitkäsääriset tai korkeat poskipäät perineet ei tarvi ihmetellä edes keski-ikäisenä, että what happened? Suomalaiset nyt ylipäätään on enimmäkseen persjalkaisia pottunokkia. Toisin kuin esim venäjällä. Meinasin silmäni pudottaa kun kävin Odessassa; tyylittömissä vaatteissa ja vanhanaikaisissa kampauksissa, mutta mikä kroppa.

Itse olen vahvasti kallistumassa jonkinlaisen kauneusleikkauksen puoleen. Ainakin roikkuvat yläluomet pitää kiristää. Vartalo on sitten omasta viitsimisestä kiinni.

Mutta tuo viinilipittäminen, se on se paha...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi