Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua oksettaa käydä juttelemassa psykiatrian poliklinikalla.

Vierailija
15.05.2015 |

En tiedä mikä avuksi. Mahaa vääntää ja ahdistaa kun pitää mennä sinne juttelemaan omasta olostaan. Kaiken lisäksi hoitaja jolla käyn juttelemassa ahdistaa minua. En osaa sanoa miksi. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy varmaankin siihen miksi käyt siellä eikä itse paikkaan tai hoitajaan.

Vierailija
2/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on varmaan asioita, jotka pitää oksentaa ulos. Jos tuntuu, että etenette liian syvälle ja liian nopeasti, sano siitä hoitajallesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä niin vedä johtopäätökset.

Vierailija
4/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko jos vaihtaisit ihka oikeaan terapeuttiin? Eli menisit jonnekin psykoterapiaan?

Vierailija
5/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samat tunteet, paitsi että kaikki hoitajat ärsyttää mua. Oon kokeillut montaa eri hoitajaa, mutta tää nykyinen on pahin. En voi kertoa juuri mitään olostani.

Vierailija
6/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:37"]

Vähän samat tunteet, paitsi että kaikki hoitajat ärsyttää mua. Oon kokeillut montaa eri hoitajaa, mutta tää nykyinen on pahin. En voi kertoa juuri mitään olostani.

[/quote]

Mulla ihan sama. Ensimmäinen hoitaja oli hyvä. Nyt on sen jälkeen jo 3. hoitaja. Oksettaa vaan ajatuskin puhua ongelmistani hänelle. En pysty kertomaan mitään. Hoitaja on jotenkin hirveän avoin ja tungetteleva mikä ärsyttää. En tiennyt että tuntematon ihminen voi näin nostaa inhon tunteita pintaan.

ap

Vierailija
7/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa kaikki psykologit ja psykiatrit, jotka ovat opiskelleet kymmeniä vuosia ihmismielen teoreettista puolta. Mitä vittua sellainen ihminen oikeasti tietää, mitä alhokolistin tai koulukiusatun pään sisällä tapahtuu? En ikinä puhuisi ongelmistani ihmiselle, joka ei itse ole kokenut pahoja asioita. Psykologia on niin vieraantunut sinne teoriatasolle, jonne pääsykriteerinä on painaa mieleen nörttilatinaa ja niitä termejä, joilla ei todellisessa elämässä tee yhtään mitään.

Vierailija
8/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:35"]

Auttaisiko jos vaihtaisit ihka oikeaan terapeuttiin? Eli menisit jonnekin psykoterapiaan?

[/quote]

Ei ole varaa itse maksaa..niin pakko käydä noissa juttelemassa vaikka käynnit kestää sen 15min ja ahdistun niistä. Pidempiä käyntejä en halua kyseisen hoitajan kanssa.

ap

Vierailija
9/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu noista tuntemuksistasi hoitajan kanssa. Tiedän että se voi olla vaikeaa, mutta muuten tilanne ei ehkä helpota. Kerran se vain kirpaisee, enkä usko että voit hävitä siinä mitään. :)

Vierailija
10/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:42"]Mua naurattaa kaikki psykologit ja psykiatrit, jotka ovat opiskelleet kymmeniä vuosia ihmismielen teoreettista puolta. Mitä vittua sellainen ihminen oikeasti tietää, mitä alhokolistin tai koulukiusatun pään sisällä tapahtuu? En ikinä puhuisi ongelmistani ihmiselle, joka ei itse ole kokenut pahoja asioita. Psykologia on niin vieraantunut sinne teoriatasolle, jonne pääsykriteerinä on painaa mieleen nörttilatinaa ja niitä termejä, joilla ei todellisessa elämässä tee yhtään mitään.
[/quote]

Et voi tietää minkälaisia taustoja psykologeilla ja psykiatreilla itsellään on, koska luonnollisestikaan he eivät ole paikalla kertomassa omista asioistaan, vaan kuuntelemassa sinua. Sanoisin että aika moni on kiinnostunut psykologiasta, koska omassa pääkopassa on jotain mullin mallin. Tunnen muutaman psykologin ja heillä on henkilökohtaista kokemusta mm. alkoholistina olemisesta, vanhemman kuolemisesta kun henkilö itse oli nuori, alkoholistivanhemmista ja perheväkivallasta.

Vierailija
11/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitaja ahdistaa, hän on sinulle väärä eikä hoidosta ole hyötyä. Kokemusta on.