Jos suhde on pelkkää seksiä, voiko se vielä muuksi muuttua?
Jos aina kun nähdään kääntyy tapaaminen seksiksi, voiko suhde vielä muuksi muuttua?
Jutellaan kyllä muutakin ja mieskin on aktiivinen kommunikoimaan. Kumpikin sanoo että mitään ei ole määritetty, mutta tuntuu kuitenkin että on. En tiedä sanooko mies vain mitä kuvittelee minun haluavan kuulla...
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö seurustelusuhteessa muka ole seksiä?🤔
On toki, ehkä olen vain niin tottunut että miehet haluavat vain sitä yhtä ja minua käytetään hyväksi.
Vaikka tämä kyseinen mies olisi kuinka ihana muuten ja näkisi vaivaa tavatakseen minua.
ap
Jos koet, että sinua käytetään hyväksi, niin ....
Ei jatkoon 0/5
Ei nyt ehkä sitten kuitenkaan tässä suhteessa. Koska paljon muutakin on.
Huolestuttaa vain että koska se aina kääntyy siihen yhteen asiaan ettei muuta lopulta tulekaan.
ap
Entinen deittailija kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan baarituttavuus, jonka kanssa ei koskaan nähty muuta kuin baarissa ja sieltä jomman kumman luokse panemaan. Joskus kotiin lähdettiin jo yöllä, joskus aamulla. Tätä kesti kuukausi kaupalla ja silti siitäkin kehkeytyi kunnon parisuhde, jossa lopulta majailtiin pitkiä aikoja toistemme nurkissa, matkusteltiin, urheiltiin ja tehtiin kaikkea muutakin yhdessä.
Kiitos tästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se sitten suhteeksi muuttuisi? Harvoin nykyään hypätään suoraan sitoutuneeseen parisuhteeseen.
Joskin jos tuota on jatkunut jo kauan, niin... Mies ei ihastu sinuun, koska et ole riittävän kaunis parisuhteeseen. Harrastaa kanssasi seksiä odottaessaan jotain kauniimpaa, kuten sinäkin teet miehen kanssa.
Olen pitkä ja hoikka blondi. Ulkonäkö ei ole huolenaiheeni, vaan ihan muut asiat on.
ap
Harrastat seksiä top 10 panomiehen kanssa ja mietit voisiko hän olla vain sinun miehesi? Kinkkinen kysymys..
Kuvailin juuri itseäni, en miestä. Ei hän ole sellainen.
niin, no itse olen elänyt 19 vuotta parisuhteessa, joka alun jälkeen on kai perustunut lähinnä vain seksiin. Yhdessä asumme/naimisissa olemme ja lapsiakin olemme saaneet, mistä olen erittäin kiitollinen miehelleni.
Alussa, ensimmäisen vuoden aikana, teimme asioita yhdessä ja pystyin keskustelemaan mieheni kanssa. Jälkikäteen ajatellen tulee mieleen, olin (ajatukseni olivat) kiinnostavia miehelleni siihen asti, kun menimme naimisiin.
Nykyään yhdessä tekeminen ei suju, koska temperanttimme on erilainen.
Keskustelu ei suju, koska itse en osaa ilmaista itseäni, jos koen että sille ei ole tilaa. Koen, että mieheni puhuu jatkuvasti ja taukoamatta, se on hänen keinonsa olla läsnä. Koen, että mieheni vie kaiken tilan, jos olemme yhdessä. Koen, että minun ei ole hyvä olla mieheni kanssa. Paitsi fyysisessä kanssakäymisessä. Ja on turha sanoa, että sen pitäisi riittää. Että tunnepuhumiskaverini minun pitäisi hakea muualta. Minulla on keskusteluystäviä. Mutta kaipaan silti vuorovaikutusta mieheni kanssa.
Niin, se seksi. Se sujuu. Ainakin toistaiseksi. En tiedä, mitä sitten, jos seksi joskus lakkaa sujumasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se sitten suhteeksi muuttuisi? Harvoin nykyään hypätään suoraan sitoutuneeseen parisuhteeseen.
Joskin jos tuota on jatkunut jo kauan, niin... Mies ei ihastu sinuun, koska et ole riittävän kaunis parisuhteeseen. Harrastaa kanssasi seksiä odottaessaan jotain kauniimpaa, kuten sinäkin teet miehen kanssa.
Olen pitkä ja hoikka blondi. Ulkonäkö ei ole huolenaiheeni, vaan ihan muut asiat on.
ap
Harrastat seksiä top 10 panomiehen kanssa ja mietit voisiko hän olla vain sinun miehesi? Kinkkinen kysymys..
Sanoit äsken olevasi pitkä ja hoikka blondi. Tosin ei se mitään kerro, koska nuo eivät ole miehelle mitään ydinkysymyksiä. Mutta jos mies on oikeasti kauniin naisen kanssa panosuhteessa ilman mitään heränneitä tunteita, niin aika kivisydän saa äijä olla.
Kun alettiin tapailla nykyisen vaimoni kanssa, niin melkein ensimmäinen vuosi harrastettiin seksiä joka tapaamisella. Sovituskopissa, autossa missä vaan. Tehtiin paljon muutakin, katseltiin leffoja, juteltiin, halailtiin, tehtiin ruokaa yms. Kyllä siinä molemmat rakastui aika nopeasti.
Jos suhteessa on pelkkää seksiä, eikä tapailemasi mies halua nähdä muuta kuin seksin merkeissä, niin on seksisuhde. Jos tapailette, keskustelette, vietätte paljon aikaa yhdessä, mutta harrastatte jatkuvasti seksiä, niin kyse on tapailusta tai seurustelusta, jossa on paljon seksiä. Monille ihmisille, esimerkiksi minulle, seksi on tosi tärkeä osa elämää, ja lopettaisin lupaavankin seurustelusuhteen, jos seksielämä ei toimisi, tai en uskoisi sen kehittyvän toimivaksi.
Kerro miehelle rehellisesti mitä ajattelet. Voi olla, että on ihastunut/rakastumassa sinuun, eikä yhtään osaa ajatella, että sinulla on tuollaisia pelkoja. Tai sitten pelkosi ovat oikeita, ja mies ajattelee tuon olevan harmiton seksisuhde. Puhumalla tuo asia luultavasti selviää. Voi myös olla niin, että mies on oikeasti kiinnostunut, mutta ei vielä tiedä, haluaako seurustella. Silloin voit antaa jonkin verran aikaa miettiä asiaa, mutta jos päätöstä ei parin kuukauden jälkeen kuulu, niin mies ei ole kovin kiinnostunut. On toki pieni mahdolisuus, että mies valehtelee sinulle saadakseen vain seksisuhteen jatkumaan, mutta se on epätodennäköista. Ainakin minun korvaan tuo mitä kerroit kuulostaa ihan lupaavalta. Noin se meilläkin vaimon kanssa alkoi ja ekat kymmenen yhteistä vuotta takana :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sanoit äsken olevasi pitkä ja hoikka blondi. Tosin ei se mitään kerro, koska nuo eivät ole miehelle mitään ydinkysymyksiä. Mutta jos mies on oikeasti kauniin naisen kanssa panosuhteessa ilman mitään heränneitä tunteita, niin aika kivisydän saa äijä olla.
Kyllä harvassa on ne miehet joilla ei ole monen kuukauden panosuhteen jälkeen mitään tunteita. Siinä on melkein jo jotaib henkilökohtaisia ongelmia takana, surkea itsetunto, ei uskalla sitoutua kun pelkää tulevansa hylätyksi tai jotain muuta. Normaalisti ne tunteet kyllä nus siessakin kehittyy, kun se panosuhteen toinen osapuoli on viehättävä ja kiinnostava. Sen takiahan sen kanssa on panosuhde aloitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kyllä harvassa on ne miehet joilla ei ole monen kuukauden panosuhteen jälkeen mitään tunteita. Siinä on melkein jo jotaib henkilökohtaisia ongelmia takana, surkea itsetunto, ei uskalla sitoutua kun pelkää tulevansa hylätyksi tai jotain muuta. Normaalisti ne tunteet kyllä nus siessakin kehittyy, kun se panosuhteen toinen osapuoli on viehättävä ja kiinnostava. Sen takiahan sen kanssa on panosuhde aloitettu.
Ei miehen näkökulmasta. Miehen näkökulmasta panosuhde on aloitettu, koska nainen on juuri sen verran epäviehättävä, ettei häneen ihastu. Koska jos nainen olisi miehen mielestä todella kaunis, niin hän ei pystyisi jatkamaan tuollaista suhdetta ilman tunteita.
Miten sinulla on ap suhteet yleensä edenneet, jos ette ole sänkyyn edettyänne harrastaneet seksiä joka tapaamisella suhteen alussa :D
Ennen kuin muutin ex-miehen kanssa yhteen neljän vuoden seurustelun jälkeen, harrastimme aina nähdessämme seksiä.
Mun tyttö ystävä kertoi suhteen alussa että pelkää minun haluavan vain seksiä ja kyllästyvän nopeasti ja jättävän. Humalassa kerran avautui. Outoa kyllä koin sen jotenkin isona kehuna. Olin ajatellut että tyttö ystävä on upea ja ihan täydellinen ja saisi kenet vaan. Ja vähän ihmetellyt että on mun kanssa miksi? No kun kertoi tuon niin ymmärsin että tyttö ystävä pirää mua yhtä upeana ja täydellisenä. Että se vahvisti meidän suhdetta kun kerto. Tunsin itteni tosi mieheksi ja kiinnostavaksi ja sain lisää itse luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinulla on ap suhteet yleensä edenneet, jos ette ole sänkyyn edettyänne harrastaneet seksiä joka tapaamisella suhteen alussa :D
Ennen kuin muutin ex-miehen kanssa yhteen neljän vuoden seurustelun jälkeen, harrastimme aina nähdessämme seksiä.
Olemme tehneet kaikkea muuta myös, ehkä enemmän kuin nyt.
Edellisen miehen kanssa ei harrastettu seksiä ensimmäiseen kahteen kk ja oltiin pitkään yhdessä.
Tosin suhde kaatui juuri intohimon puutteeseen minun puolelta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellisen miehen kanssa ei harrastettu seksiä ensimmäiseen kahteen kk ja oltiin pitkään yhdessä.
ap
Ja mistäköhän syystä koet, et suuri seksimäärä on huono asia suhteessa? Etkö itse halua vai missä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja mistäköhän syystä koet, et suuri seksimäärä on huono asia suhteessa? Etkö itse halua vai missä ongelma?
Ei se ole huono, tämä keskustelu on huojentava, kiitos siitä! Minulla taitaa olla huonoja kokemuksia siitä että miehet käyttävät hyväksi ja annan sen nytkin vaikuttaa.