Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakaste kinkkupasteijat

Vierailija
15.05.2015 |

Voiko noiden päälle laittaa vielä esim juustoraastetta?
Vai tuleeko ihan hirveitä? :D mulla menee raaste vanhaksi huomenna enkä keksi muuta käyttöä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan

Vierailija
2/8 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mikä läskiruoka. T. Fitnessmisu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:23"]Yök mikä läskiruoka. T. Fitnessmisu
[/quote]
Harmi, onneks mun ei tarvitse punnita hera ja proteiinijauheita. Olen silti tyytyväinen itseeni eikä tule mieleen arvostella toisten ruokia.

Vierailija
4/8 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se raaste ei mahda yhdessä päivässä hapantua, ja sitä voi pakastaakin.

Vierailija
5/8 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:23"]Yök mikä läskiruoka. T. Fitnessmisu
[/quote]
Harmi, onneks mun ei tarvitse punnita hera ja proteiinijauheita. Olen silti tyytyväinen itseeni eikä tule mieleen arvostella toisten ruokia.
[/quote]

Ihan sama mitä mieltä oot itsetunnostasi, verisuonet sulla tukeutuu kuitenkin :D

Vierailija
6/8 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:23"]Yök mikä läskiruoka. T. Fitnessmisu
[/quote]
[/quote]

Ihan sama mitä mieltä oot itsetunnostasi, verisuonet sulla tukeutuu kuitenkin :D
[/quote]

Mistä sä tiedät miten mä muuten syön? Se on jännä näillä "fitness" tyypeillä.. Kun innostuvat lajista ni kaikki miten muut syö ja elää on väärin ja vain heidän tapa syödä ja treenata on oikein.. :D en usko että kuolen verisuonisairauteen nyt, ikävää.

Vierailija
7/8 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:23"]Yök mikä läskiruoka. T. Fitnessmisu
[/quote]
[/quote]

[/quote]

Mistä sä tiedät miten mä muuten syön? Se on jännä näillä "fitness" tyypeillä.. Kun innostuvat lajista ni kaikki miten muut syö ja elää on väärin ja vain heidän tapa syödä ja treenata on oikein.. :D en usko että kuolen verisuonisairauteen nyt, ikävää.
[/quote]

Eri tyyppi sori. Meikä on syöny pastaa, omenapiirakkaa ja pop tartseja tänään. Pointti oli se, että USEIN (ei välttämättä koske sua) lihavat/pulskat naiset oikeuttaa ylipainonsa sillä, että ovat tyytyväisiä itseensä. Se ei estä sairastumasta näihin Suomen isompiin tappaviin tauteihin. Ja jos olisit esim kasvispainotteista ja tasapainoista ruokaa syövä ihminen niin tuskin einespakaste kinkkumoskaa söisit.

Vierailija
8/8 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:23"]Yök mikä läskiruoka. T. Fitnessmisu
[/quote]
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eri tyyppi sori. Meikä on syöny pastaa, omenapiirakkaa ja pop tartseja tänään. Pointti oli se, että USEIN (ei välttämättä koske sua) lihavat/pulskat naiset oikeuttaa ylipainonsa sillä, että ovat tyytyväisiä itseensä. Se ei estä sairastumasta näihin Suomen isompiin tappaviin tauteihin. Ja jos olisit esim kasvispainotteista ja tasapainoista ruokaa syövä ihminen niin tuskin einespakaste kinkkumoskaa söisit.
[/quote]

Kiitos kommentistasi, syön ihan terveellisesti. Tili näyttää valitettavasti huonolta hevosen eläinlääkärireissun takia ja kauppaan ei ole asiaa niin pakko syödä sitä mitä kaapista ja pakastimesta löytyy.