Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies- ja naisneitsyen erot!

Vierailija
18.04.2015 |

Neitsyt nainen = Arvokas! Kukaan ei ole pystynyt viettelemään/kaatamaan häntä. Hänelle kelpaa vain paras.

Neitsyt mies = Luuseri, joka ei pysty hurmaamaan/kaatamaan yhtäkään naista.

Ennen kuin naiset itkee "nainen on neitsyt, koska kukaan ei halua häntä" roskaa, niin muistakaa ettei sellainen ole mahdollista. Nainen vain odottaa sitä hyvää/parasta kosijaa jolle lahjoittaa neitsyyden.

Jopa tämännäköinen nainen sai lukuisia ehdotuksia miehiltä treffisivustolla. Osa miehistä ihan hyvännäköisiä.

http://sluthate.com/uploads/imgur/thaGRzD.jpg

Jos et usko, lue tämä:

http://sluthate.com/viewtopic.php?f=2&t=41769

"Im sure some of you remember this back in the ol' Puahate days, was legit some of the funniest shit i ever saw. She got many replies and guys wanting to fuck her regardless of how disgusting she was."

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä tuosta voi pelkkiä naisia "syyttää". Miehet itse ovat lukuisissa kulttuureissa nostaneet naisten neitsyyden jalustalle. Ja mahtaneeko tuo miesten naistenkaato-mainekin olla miesten omaa sisäistä keksintöä.

Vierailija
2/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee linkkien osoitteet, niin tietääpä ettei tämäkään keskustelu ole minkään arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap harvinaisen oikeessa

Vierailija
4/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan esimerkiksi lukio, jossa 200 tyttöä ja 200 poikaa:

- N. 180 tytölle kelpaa vain ne koulun 2-3 alfamakea, muut eivät kelpaa

-N. 180 pojalle kelpaa panoiksi noin 180-190 lukion tytöistä

Tästä syntyy se tyttöjen harhakuva "en kelpaa kenellekkään", kun 200 tyttöä jahtaa 3 poikaa.

Totuus on, ett tyttö ei kelpuuta juuri ketään-

Vierailija
6/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet mutta oletko ajatellut sitä, että mies voi kuitenkin päästä neitsyydestään eroon. Nainen ei saa koskaan neitsyyttään takaisin.

Vierailija
7/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se todellakin vähän säälittävää, että mies ryhmäpaineen alaisena käy sutimassa ympäriinsä, vaikka voisi odottaa oikeaa naista. Sen jälkeen ihmetellään, kun enää herkemmät naiset eivät kiinnostu. Jos nuori mies on komea, hyvätapainen, sosiaalisesti lahjakas..., niin ottajia riittää, vaikka olisi neitsyt. Samanlaisille kokemattomille naisille se on vain plussa.

Ja sekin on säälittävää, miten todellisuudesta vieraantunut ajatusmaailma joillakin voi olla. 

Vierailija
8/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:53"]

Jos nuori mies on komea, hyvätapainen, sosiaalisesti lahjakas..., niin ottajia riittää, vaikka olisi neitsyt.

[/quote]

Ja sitten kun olet keskivertoa vähemmän kaikkia noista, niin kukaan ei kiinnostu. m36

Vierailija
9/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Neitsytmiehelle nauraa niin miehet kuin naisetkin. Se että mies jossain vaiheessa kohtaakin naisen jota ei haittaisi hänen kokemattomuutensa ja epävarmuutensa naisten kanssa, voi se olla siinä kohtaa myöhäistä kun mies on riittävän kauan inhonnut itseään ja eristäytynyt sosiaalisesti." - Pitäsikö tässä jo pikkuhiljaa alkaa opettelemaan inhoamaan itseään, kun on ollut muutakin tekemistä kun harrastaa seksiä. Kylä olen vähän ronkeli. Mutta edelleen tiedoton siitä, että mistä erottaa neitsyet? - En usko, että olen ainoa (ns.) eksovertti -neitsyt. - Kysyn tätä kai siksi, että saattaisihan se olla mukava, jos kumppani olisi suunnilleen samalla tasolla. -Toisaaalta en usko, että seksi on asia, jossa koskaan voisi tulla täydellisksi. Sikis en usko myöskään siihen, että vaikka henkilö mies tai nainen olisi harrastanut seksiä n. kertaa, niin hän olisi automaattisesti siinä parempi -itselleen vieraan kumppanin kanssa, kuin vaikka henkilö, joka on harrastanut seksiä vaikka "vain" pari kertaa. Seksi on minulle mielikuvissa jonkinlaista leikin, läheisyyden ja toisen huomioimisen / kunnioittamisen luomaa toimintaa. Niin ja uteliaille tiedoisi omaa seksualisuuteeni tai seksistä pidättäytymiseni syy ei ole "niin yksinkertinen" juttu, kuin, että se päättyisi vasta esimerkiksi papin aameneen. - Se päättyy sitten kun sopiva aika koittaa. Mieluummin olen tyytyväiusenä "ilman" kuin väkipalkolla, jonkun kanssa.      

Vierailija
10/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee.

Neuvottiinhan tälläkin palstalla kiertämään kaukaa sellaiset miehet jotka eivät ole täysi-ikäisyyteen mennessä menettäneet poikuuttaan. Arveltiin sen olevan merkki ties mistä psykopatiasta, ym. hulluudesta.

Vierailija
11/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näinhän se menee. Neuvottiinhan tälläkin palstalla kiertämään kaukaa sellaiset miehet jotka eivät ole täysi-ikäisyyteen mennessä menettäneet poikuuttaan. Arveltiin sen olevan merkki ties mistä psykopatiasta, ym. hulluudesta." - Ihan uteliaisuudesta, mistä erotat ulkoisesti sen kuka on neitsyt ja kuka ei? - En tiedä miksi, mutta minua miehenä, jotenkin etoo kaikki ne -sukupuoleen katsomatta- joilla on tarvetta suureen ääneen retostella omilla seksikokemuksillaan. - Ei, ei en sanonut, että terveen nuoren ja/ tai vanhemman pitäisi elää selipaatissa tai, että ainoa oikea tapa harrastaa seksiä olisi vain papin aamenen jälkeen.   

Vierailija
12/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan seksikauppaa mutta jos mies ei millään muulla tavalla pääse eroon neitsyydestään ja asia painaa häntä niin menköön sitten prostituoidulle. Mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Ihan vain sen takia ettei ne miehet tule myöhemmin yhteyskunnalle kalliiksi. En tarkoita että neitsyys olisi jokin tie hulluuteen, itsekin olen neitsyt nainen 30v, mutta miehet tekee tosta neitsyydestään niin ison kompleksin että he rikkovat itse itsensä.

Vierailija
13/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:21"]Vastustan seksikauppaa mutta jos mies ei millään muulla tavalla pääse eroon neitsyydestään ja asia painaa häntä niin menköön sitten prostituoidulle. Mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Ihan vain sen takia ettei ne miehet tule myöhemmin yhteyskunnalle kalliiksi. En tarkoita että neitsyys olisi jokin tie hulluuteen, itsekin olen neitsyt nainen 30v, mutta miehet tekee tosta neitsyydestään niin ison kompleksin että he rikkovat itse itsensä.
[/quote]
Ei kyse ole pelkästään neitsyydestä, vaan hyväksynnästä. Kun kukaan ei halua sinun kanssasi seksiä, siinä saattaa tulla ongelmia itsetunnon kanssa. Rahasta antava prostituoitu ei ole ihan sama asia kuin halusta antava nainen.

Vierailija
14/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vastustan seksikauppaa mutta jos mies ei millään muulla tavalla pääse eroon neitsyydestään ja asia painaa häntä niin menköön sitten prostituoidulle. Mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Ihan vain sen takia ettei ne miehet tule myöhemmin yhteyskunnalle kalliiksi. En tarkoita että neitsyys olisi jokin tie hulluuteen, itsekin olen neitsyt nainen 30v, mutta miehet tekee tosta neitsyydestään niin ison kompleksin että he rikkovat itse itsensä." Taidankin siis tietää, mikä saa minut (pian) hajalle. - Jännää muuten, että juuri yleisesti ajatellaan miehillä olevan kiire ja tai hätä päästä neitsyydestään. En sano, että seksi olisi "vain" tarvetta lisääntyä, mutta ilman seksiä moni meistä olisi jäänyt syntymättä, siten voisi luulla, että jos nainen haluaa omia biologisia lapsia, niin luulisi, että hänellä olisi kiire päästä harjoittamaan seksiä enemmän kuin mies. Vai perustuuko tämä siihen, että nainen  "vapautuu ja avautuu" harrastamaan seksiä "estottomammin" vasta +40 -vuotiaana, kun ei ole niin paljoa huolta lisääntymisestä, kun taas +40 -vuotias mies pelkää päivä-päivältä enemmän että ei enää "stondaa" ja reppana vielä luulee, että seksi on sama kuin yhdyntä.     

Vierailija
15/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:21"]

Vastustan seksikauppaa mutta jos mies ei millään muulla tavalla pääse eroon neitsyydestään ja asia painaa häntä niin menköön sitten prostituoidulle. Mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Ihan vain sen takia ettei ne miehet tule myöhemmin yhteyskunnalle kalliiksi. En tarkoita että neitsyys olisi jokin tie hulluuteen, itsekin olen neitsyt nainen 30v, mutta miehet tekee tosta neitsyydestään niin ison kompleksin että he rikkovat itse itsensä.

[/quote]

No ei. Itselle ei ainakaan kelpais mies joka on käynyt prostituoidulla, tuntuis niin likaiselta, prostituoidut kun on harrastaneet satojen tai tuhansien kanssa seksiä. Neitsyydessä ei sen sijaan ois mitään ongelmaa.

Vierailija
16/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:57"]

Näinhän se menee.

Neuvottiinhan tälläkin palstalla kiertämään kaukaa sellaiset miehet jotka eivät ole täysi-ikäisyyteen mennessä menettäneet poikuuttaan. Arveltiin sen olevan merkki ties mistä psykopatiasta, ym. hulluudesta.

[/quote]

Juu, mulla oli narsistinen omistushaluinen äiti joka, no arvaat kyllä, latisti itsetunnon ja sai tuntemaan häpeää siitä että edes halusin tyttöystävän. Pääsin poikuudesta eroon vasta kun pääsin ensin äidistä eroon ja sain oman identiteettini takaisin. Kiitos että kerrot minun olevan hullu tämän takia.

Vierailija
17/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos rehellisiä ollaan niin jos omaa tarpeeksi vahvan itsetunnon(todella vahva pitääkin olla) niin saa kyllä helposti vastapuolen kakomaan tai naurunalaiseksi kun omaa noin pinnallisia vaatimuksia. Tai voi vähintään näyttää miten mustavalkoinen ja naiivi maailmankuva tällä ihmisellä on. Ymmärrän kyllä muuten aiheeseen liittyvän kamppailun, koska vaikka olenkin nainen, niin liian vanha naisneitsytkin voi kuulemma olla taas "epänormaali". Ja mihis koloon aseksuaalit menee?

Vierailija
18/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf? Kyllä kait miehilläkin joku taso on vaikka ois tuo nainen kuinka neitsyt :D

Vierailija
19/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:52"]

Tästä syntyy se tyttöjen harhakuva "en kelpaa kenellekkään", kun 200 tyttöä jahtaa 3 poikaa.

[/quote]

En kelpuuttaisi miestä jolle on kelvannut 90% naisista ja montaa heistä on kokeillutkin. Neitsyys (ja se ettei ole mahdollista että yksikään ex kiertelee kannoilla) on valtava meriitti miehellä. En ole tusinatavaraa enkä ikinä hyväksyisi sitä että minua sellaisena yritettäisiin kohdella.

Vierailija
20/27 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:52"]

[/quote]

En kelpuuttaisi miestä jolle on kelvannut 90% naisista ja montaa heistä on kokeillutkin. Neitsyys (ja se ettei ole mahdollista että yksikään ex kiertelee kannoilla) on valtava meriitti miehellä. En ole tusinatavaraa enkä ikinä hyväksyisi sitä että minua sellaisena yritettäisiin kohdella.

[/quote]

Neitsytmiehelle nauraa niin miehet kuin naisetkin. Se että mies jossain vaiheessa kohtaakin naisen jota ei haittaisi hänen kokemattomuutensa ja epävarmuutensa naisten kanssa, voi se olla siinä kohtaa myöhäistä kun mies on riittävän kauan inhonnut itseään ja eristäytynyt sosiaalisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan