Deittiväsymys Tinderissä
Nyt on kuulkaas hyvät naiset ja herrat iskeny deittiväsymys. Olen käynyt viime viikkoina aika monilla treffeillä ja nyt on jonkin sortin uupumus päällä. Olisi kiva löytää kumppani mutta treffeillä käynti alussa on jotenkin niin väsyttävää puuhaa. Kohtalontovereita?
M29
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaakohan pk-seudulla ok-nätin naisen edes mennä Tinderiin, kun miehillä on pk-seudulla niin hyvät markkinat kauniiden naisten tarjonnasta.
Pk-seudulla jakauma taitaa olla seitsemän nuorta miestä kymmentä nuorta naista kohden tms. Hesarissa oli aikoinaan juttu asiasta.
Ok-näköiselle riittää varmasti vientiä, kun pullukoillekin riittää. Ulkonäkö ei ole kaikille se merkitsevin asia. Tietenkin jokainen voi miettiä, painottaako eniten ulkonäköä, se porukka on enemmän Tinderissä. Jotkut toiset deittiapit painottavat enemmän toisiin ominaisuuksiin.
Minulla sama. Nyt keväällä parin kuukauden sisään olen deittaillut paljon, lähes viikottain deitit. Olen myös tavannut kaksi sellaista, joiden kanssa olisin halunnut enemmän (näitä henkilöitä näin 2-3 kertaa). Harvoin kiinnostun kenestäkään, nyt niitä osui kohdalle kaksi eikä kumpikaan halunnut minua. Pettymyksetkin väsyttävät. Ja sitten ne jatkuvat ensitreffit väsyttää myös, pelkkiä ensitreffejä useita kuukaudessa. Huomaan, että jonkinlainen uupuminen tullut nyt.
Nätti tarkoittaa miehelle yhtä kuin huippumalli.
Juu-u, niistä todellakin on Tinderissä pulaa.