Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittiväsymys Tinderissä

Vierailija
16.01.2022 |

Nyt on kuulkaas hyvät naiset ja herrat iskeny deittiväsymys. Olen käynyt viime viikkoina aika monilla treffeillä ja nyt on jonkin sortin uupumus päällä. Olisi kiva löytää kumppani mutta treffeillä käynti alussa on jotenkin niin väsyttävää puuhaa. Kohtalontovereita?

M29

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite aika kyllästyny tinderiin ja poistin sen ja profiilin.. ei tuu paljo tavallisena miehenä juuri yhtään matcheja.. sitten naiset ei ota yhteyttä ja ei vaikuta yhtää kiinnostuneilta.. turhautunut koko paskaan lähinnä.. pitää naisista taukoa ja keskittyä muihin juttuihin.

Vierailija
82/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain taida sitten kiinnostavan omana itsenäni naisia ja tän näköisenä.. kai se vaa pakko kärsiä yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle iski deittiahdistus.

Olen demiseksuaali, ja ahdisti ne parit treffit joilla kävin. Se että jaoin sielunmaisenaani itsestäni ihmisille joita en tunne ahdistaa jälkikäteen.

Ja se nyt on vähän pakko että oppii tuntemaan.

N33

Sama! Ei todellakaan ole tuo Tinder-deittailu mun juttu, miehet on heti uimassa liiveihin ja jos ei eka treffeillä tilanteet kuumene niin jatkoa ei tule. Itse en pysty harrastamaan seksiä tai edes suutelemaan tuntematonta ihmistä, jollainen jokainen mies eka treffeillä väistämättä on.

Taas kerran nainen joka deittailee vain niitä komeita pelimiehiä.

Mutta niinhän Tinderin tilastotkin todistavat. Vain pieni osa miehistä saa naisia Tinderissä. Ja naisten kuvaukset todistavat että juuri ne pelimiehet.

Hohhoijaa, aina tämä sama virsi. Todellakin skippaan ne komeat pelimiehet juuri tuosta syystä, että ovat vain seksin perässä. 

Et skippaa.

Naisen silmissä komea on lähes mallitasoinen mies.

Top 10% on naisen silmissä tavis mutta juuri omaa silmää miellyttävä.

Tuokin on todistettu. Nettideiteillä naiset rankkaavat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi, ja vain alle 1% komeiksi.

Vastaa kysymykseen. Mitä nainen saa siitä, jos lähtee säälitreffeille?

Vastaa tähän kysymykseen ensin:

Todistetusti n. 80% miehistä saa lopulta parisuhteen livenä.

Todistetusti n. 90% miehistä on pelkkää ilmaa Tinderissä.

Mistä tämä mielestäsi johtuu?

Vierailija
84/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin naisen kanssa kolmesti kahvilla ja kävelyllä ennen kuin nainen ehdotti, että voitais tehdä muutakin kuin lenkkeillä. Mun kotona laitettiin ruokaa yhdessä ja nainen valitti niskajumia joten tarjouduin hieromaan häntä. Hieroin hartioita 15 minuuttia ja sitten uskaltauduin varovasti suutelemaan hänen niskaansa. Sitten suudeltiin vähän lisää ja homma eteni melko intohimoisesti eteenpäin. Seurusteltiin reilu vuosi. Määrittelisin itseni kiltiksi, varovaiseksi ja huomioonottavaksi mieheksi. En todellakaan hyökkää kopeloimaan, jos saan naisen kotiini. En hirveästi saa mätsejä tinderissä, mutta joku moukka tuntuu saavan. Mun profiilista löytyy teksti, ei alkoholi/röökikuvia, ei aurinkolasikuvia, ei veneen/auton kuvia, ei paidattomia kuvia.

M44

Kysyn nyt sinulta, kun tuo on todella, todella yleinen suhtautumistapa miehillä. MIKSI valitat siitä että sinä et saa valtavaa määrää mätsejä ja joku moukka saa? Naiset eivät tee samoin. Itse esimerkiksi olen rauhallinen ja varovasti etenevä nainen, eikä oven takana ole totisesti ikinä ollut miehiä jonossa. En silti valita.

Niin, ei sillä valtavalla määrällä mätsejä tee yhtään mitään, jos kaikki on epäsopivia. Ts. jostain toiselta puolelta Suomea tai pelkkää seksiseuraa etsimässä. En tarvitse kuin yhden hyvän!

Eikä silläkään pitäisi olla mitään väliä, miten suosittu kuvittelee jonkun huonompana pitämänsä miehen olevan. Tai sillä, miten monta mätsiä naiset saavat. Silti tuntuu että joka toinen mies on tehnyt feikkiprofiilin naisena, todistaakseen miten suosittu nainen on. Miksi!? Deittailu on miehille jotain ihmeen kilpailua.

Mistä sen edes tietää, montako mätsiä on, jos ei erikseen mainosta?

Mulla oli Tinderissä vuoden ajalta noin sata mätsiä, ja siinä ajassa ehdin pelata sen monta kertaa läpi tykkäämättä kenestäkään. Jos olisin tykännyt kaikista, mätsejä olisi varmaan ollut enemmän. Miehet kun tykkää Tinderissä ihan mistä vaan saadakseen pesää.

Ei parinvalinnassa naisilla ole kyse määrästä, vaan laadusta. Se, mikä on kellekin laatua on sitten ihan yksilöllinen juttu.

Se miten kysyntä jakautuu miesten kesken Tinderissä todistaa että kyseessä on kaikkea muuta kuin yksilöllinen juttu.

Vierailija
85/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen demiseksuaali, ja ahdisti ne parit treffit joilla kävin. Se että jaoin sielunmaisenaani itsestäni ihmisille joita en tunne ahdistaa jälkikäteen.

N33

Sama! Ei todellakaan ole tuo Tinder-deittailu mun juttu, miehet on heti uimassa liiveihin ja jos ei eka treffeillä tilanteet kuumene niin jatkoa ei tule. Itse en pysty harrastamaan seksiä tai edes suutelemaan tuntematonta ihmistä, jollainen jokainen mies eka treffeillä väistämättä on.

Mutta niinhän Tinderin tilastotkin todistavat. Vain pieni osa miehistä saa naisia Tinderissä. Ja naisten kuvaukset todistavat että juuri ne pelimiehet.

Hohhoijaa, aina tämä sama virsi. Todellakin skippaan ne komeat pelimiehet juuri tuosta syystä, että ovat vain seksin perässä. 

Et skippaa.

Tuokin on todistettu. Nettideiteillä naiset rankkaavat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi, ja vain alle 1% komeiksi.

Miehiä ja naisia on vähän ikäluokasta riippuen lukumäärältään suhteessa toisiinsa 51%:49% –livenä.

Tinderissä luvut ovat 80:20, Briteissä jopa 87:14 miesten ”hyväksi”.

Siitä voidaan lähteä. Sitten, kun miehistä osalla on sierain- ja keskisormikuvat, osa lähettää törkyviestejä, ja osa ei puhu mitään, ja naisista osa on jonnejen pilaprofiileja, osa maksullisia, osa pariskuntia, osa täkyprofiileja, osa lesboja (suurin osa homoista on grindrissä, ei tinskussa) ja osa ei puhu mitään, niin eihän se niin otollinen alusta ole.

Jos Suomen luvut ovat Britannian kaltaiset ja naisista siipaistaan lepakot, bisnesnaiset ja feikit pois, jokaisen naisen pitäisi deittailla ainakin viittä miestä, että kaikki saisivat. Osa naisista ei myöskään löydä ketään.

Miehelle kysymys oikeastaan on: miksi olet itsellesi selvästi epäedullisella alustalla, varsinkin jos et aio maksimoida mahdollisuuksiasi profiilia puleeraamalla?

Vierailija
86/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Et skippaa.

Miehiä ja naisia on vähän ikäluokasta riippuen lukumäärältään suhteessa toisiinsa 51%:49% –livenä.

Tinderissä luvut ovat 80:20, Briteissä jopa 87:14 miesten ”hyväksi”.

Siitä voidaan lähteä. Sitten, kun miehistä osalla on sierain- ja keskisormikuvat, osa lähettää törkyviestejä, ja osa ei puhu mitään, ja naisista osa on jonnejen pilaprofiileja, osa maksullisia, osa pariskuntia, osa täkyprofiileja, osa lesboja (suurin osa homoista on grindrissä, ei tinskussa) ja osa ei puhu mitään, niin eihän se niin otollinen alusta ole.

Jos Suomen luvut ovat Britannian kaltaiset ja naisista siipaistaan lepakot, bisnesnaiset ja feikit pois, jokaisen naisen pitäisi deittailla ainakin viittä miestä, että kaikki saisivat. Osa naisista ei myöskään löydä ketään.

Miehelle kysymys oikeastaan on: miksi olet itsellesi selvästi epäedullisella alustalla, varsinkin jos et aio maksimoida mahdollisuuksiasi profiilia puleeraamalla?

Joo, siis ehkä kuitenkin 86-14 tai 87-13 ne Brittien suhdeluvut, en muista kumpi. Toisaalta fifty-sixty on minusta aina ollut tarkkuudeltaan sopiva ilmaisu :D

Vierailija
87/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se deittiväsymys johti siihen, että kun vihdoin löysin naisen jonka kanssa synkkasi, en sitten jaksanutkaan viestiä, vaikka toiset treffit oli jo sovittu.

Olisin tarvinnut häneltä vähän potkua persauksille, mutta ilmeisesti hän luuli, että minua ei kiinnostakaan tai löysin paremman. No en edes etsinyt. En vain jaksanut lähteä siinä kohtaa tutustumaan häneen paremmin ja enää en kehtaa ottaa yhteyttä.

Vierailija
88/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se deittiväsymys johti siihen, että kun vihdoin löysin naisen jonka kanssa synkkasi, en sitten jaksanutkaan viestiä, vaikka toiset treffit oli jo sovittu.

Olisin tarvinnut häneltä vähän potkua persauksille, mutta ilmeisesti hän luuli, että minua ei kiinnostakaan tai löysin paremman. No en edes etsinyt. En vain jaksanut lähteä siinä kohtaa tutustumaan häneen paremmin ja enää en kehtaa ottaa yhteyttä.

Tuossa ei kyllä oikein voi syyttää kuin itseään :0

Ei kukaan ”potki persauksille” tapailun alkuvaiheessa, kun niin usein toista ei kiinnosta.

Vierailija
89/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyörität useampaa naista samaan aikaan?

Naiset toimivat samalla tavalla, joten miksi ryhtyä turhaan kiltiksi vain miehuuden perusteella?

Koska kun kohdalle sattuu se, joka ei pyöritä, hän voi antaa fudut tuosta hyvästä. Nimimerkillä näin kävi minulle. Ja niille jotka kysyy, että miksi kerroit, niin hyvä suhde voi perustua vain rehellisyydelle.

Vierailija
90/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ei kyllä oikein voi syyttää kuin itseään :0

Ei kukaan ”potki persauksille” tapailun alkuvaiheessa, kun niin usein toista ei kiinnosta.

En syytäkään. Tiedostan asian olevan omaa syytäni.

Vierailija
91/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten ketjun alussa todettiin. Pidä taukoa ja kirjaa ylös tämän vastaantulleen naisen hyvät puolet. Seuraavalla kerralla keskityt hakemaan hänen kaltaisiaan naisia.

Vierailija
92/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli niin paha deittiväsymys ja suoranainen epätoivo, ettå menin yhteen sellaisen ok-kivan miehen kanssa, vaikken häneen rakastunutkaan enkä oikein edes ihastunut. Perustettiin perhe. Nyt ikävöin deittailua, se tuntuu ihanalta ja jännittävältä, mutta en halua erota lasten takia ja mies ei suostu avoimeen suhteeseen :( näinkin voi käydä, ja joo, tiedän olevani idiootti.

Vierailija
93/103 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Skippaan myös vuoroviikkoisät koska jos haen itselleni kumppania, en halua olla ilman häntä joka toisen viikon kun hänellä on lapset. Tätä harva mies ymmärtää. Moni sanoo että on hyvä että saan itselleni omaa aikaa sen joka toisen viikon. Mutta se sisältää myös joka toisen viikonlopun jonka todellakin haluan viettää kumppanini kanssa. 

Vierailija
94/103 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Skippaan myös vuoroviikkoisät koska jos haen itselleni kumppania, en halua olla ilman häntä joka toisen viikon kun hänellä on lapset. Tätä harva mies ymmärtää. Moni sanoo että on hyvä että saan itselleni omaa aikaa sen joka toisen viikon. Mutta se sisältää myös joka toisen viikonlopun jonka todellakin haluan viettää kumppanini kanssa. 

Joo, taitaa mennä kohta tinder poistoon miesten lukutaidottomuuden takia! Mulla lukee ihan selkeästi, että etsin lapsetonta miestä. Silti nämä kaikenlaiset vuoroviikkoisukit laittaa tykkäyksiä. En myöskään innostu näistä kolmenkimppa yms ehdotuksista. Missä on asialliset &lapsettomat sinkut? Ja olisiko liikaa vaadittu, että luette mitä siinä profiilissa on?

Vierailija
95/103 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, taitaa mennä kohta tinder poistoon miesten lukutaidottomuuden takia! Mulla lukee ihan selkeästi, että etsin lapsetonta miestä. Silti nämä kaikenlaiset vuoroviikkoisukit laittaa tykkäyksiä. En myöskään innostu näistä kolmenkimppa yms ehdotuksista. Missä on asialliset &lapsettomat sinkut? Ja olisiko liikaa vaadittu, että luette mitä siinä profiilissa on?

Joku vaan äkkiä koodaamaan sellainen deittipalvelu, joka on tarkoitettu ainoastaan lapsettomille. :) Mutta eipä niitä ole lapsettomia naisiakaan paljoa vapaana ns. liikenteessä, taitavat olla kaikki parisuhteissa.

M43_

Vierailija
96/103 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aikoinaan tinderissä vuoden. Miehet siellä enimmäkseen narsisteja, päihderiippuvaisia, adrenaliiniriippuvaisia, seksiaddikteja, bi-seksuaaleja, polyja tai muuten vaan pimeitä. Lisäksi sain jatkuvasti kuulla miten mulla on liian isot rinnat, mutta liian pieni perse, tai toisinpäin. Mulla oli vääriä mielipiteitä tai liian vähän mielipiteitä, olin liian viileä tai liian empaattinen, olin liian kiltti, tukka oli väärän värinen ja pituinen, auto väärä, ammatti väärä, liian älykäs mutta liian tyhmä, vanhemmat vaan perusduunareita, liian itsevarma mutta sitten kuitenkin epävarma. Milloin mitäkin sontaa. Miehillä aina kierroksessa monta mimmiä joista ei kuitenkaan kukaan ikinä kelpaa. Koko ajan pitää olla jännää, hauskaa, tajunnanräjäyttävää. Tavallinen on kirosana. Kyllä tinder voi hajottaa helposti, jos niin antaa tapahtua.

Vierailija
97/103 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku vaan äkkiä koodaamaan sellainen deittipalvelu, joka on tarkoitettu ainoastaan lapsettomille. :) Mutta eipä niitä ole lapsettomia naisiakaan paljoa vapaana ns. liikenteessä, taitavat olla kaikki parisuhteissa.

M43_

Ei se lisäisi lapsettomien deittipalvelujen kautta etsivien sinkkujen määrää. Samat ihmiset siellä olisivat kuin nykyisissäkin palveluissa.

Vierailija
98/103 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43_

Ei se lisäisi lapsettomien deittipalvelujen kautta etsivien sinkkujen määrää. Samat ihmiset siellä olisivat kuin nykyisissäkin palveluissa.

Tottahan toki tuokin, mutta nykyisissä deittipalveluissa on se haaste, että harva käyttäjä kertoo onko hänellä lapsia vai ei. Lapsettomien deittipalvelussa kaikki olisi varmaankin alusta saakka selvää, tosin mitenpä niitä käyttäjien perhetaustaa pystyisi oikeasti valvomaan.

Vierailija
99/103 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyörität useampaa naista samaan aikaan?

alfamiehiä on vain pieni määrä ja he joutuvat tyydyttämään kaikki naiset, koska tavalliset miehet eivät kelpaa naisille. siinä on sitten kiire ja joutuu hoitelemaan useampia naisia samanaikaisesti

Vierailija
100/103 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaakohan pk-seudulla ok-nätin naisen edes mennä Tinderiin, kun miehillä on pk-seudulla niin hyvät markkinat kauniiden naisten tarjonnasta.

Oletko tosissasi..? :D Pk-seudulla juurikin on pulaa naisista jotka ovat nättejä ja fiksuja.