Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittiväsymys Tinderissä

Vierailija
16.01.2022 |

Nyt on kuulkaas hyvät naiset ja herrat iskeny deittiväsymys. Olen käynyt viime viikkoina aika monilla treffeillä ja nyt on jonkin sortin uupumus päällä. Olisi kiva löytää kumppani mutta treffeillä käynti alussa on jotenkin niin väsyttävää puuhaa. Kohtalontovereita?

M29

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin ruveta deittailemaan, mutta sitä ennen pitää laihduttaa ainakin 10kg. Vähän kyllä epäilyttää Tinder..

N28

Vierailija
2/103 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyörität useampaa naista samaan aikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. En ole kyllä päässyt edes sinne treffeille asti kun kaikki kyllästyttää. Eikä kyllä erityisesti tämä koronatilanne auta asiaa…

Vierailija
4/103 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääset noin aktiivisesti treffeille tuon ohjelman kautta, niin älä nyt ainakaan pois siitä ohjelmasta lähde! Ovatko naiset olleet varmasti sellaisia, joiden kanssa oikeasti haluat deittailla, vai lähdetkö kenen kanssa tahansa, kuten minä olen tehnyt.... Voin sitten sanoa "käyneeni treffeillä".

Vierailija
5/103 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin pyöritän? 

-ap

Vierailija
6/103 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun deittiväsymys häipyy tuossa torstaina, kun tulee taas uusi upein mätsi kaikista!

Kunnes parin viikon päästä sunnuntaina...

Vierailija
7/103 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset toimivat samalla tavalla, joten miksi ryhtyä turhaan kiltiksi vain miehuuden perusteella?

Vierailija
8/103 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaakohan pk-seudulla ok-nätin naisen edes mennä Tinderiin, kun miehillä on pk-seudulla niin hyvät markkinat kauniiden naisten tarjonnasta.

Vierailija
9/103 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pääset noin aktiivisesti treffeille tuon ohjelman kautta, niin älä nyt ainakaan pois siitä ohjelmasta lähde! Ovatko naiset olleet varmasti sellaisia, joiden kanssa oikeasti haluat deittailla, vai lähdetkö kenen kanssa tahansa, kuten minä olen tehnyt.... Voin sitten sanoa "käyneeni treffeillä".

Matalalla kynnyksellä lähden jos synkkaa. Mielestäni on parempi nähdä livenä aika nopsaan koska harvemmin sitä toisesta kunnon käsitystä saa viestien perusteella. 

-ap

Vierailija
10/103 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaakohan pk-seudulla ok-nätin naisen edes mennä Tinderiin, kun miehillä on pk-seudulla niin hyvät markkinat kauniiden naisten tarjonnasta.

Älä viitsi. Kauniit naiset ovat tarjolla ani harvalle ja kauniin naisen kanssa Tinderistä treffeille pääsy on lähes lottovoittoon verrattavaa tuuria.

Vierailija
11/103 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pk-seudulla jakauma taitaa olla seitsemän nuorta miestä kymmentä nuorta naista kohden tms. Hesarissa oli aikoinaan juttu asiasta. 

Vierailija
12/103 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Kauniit naiset ovat tarjolla ani harvalle ja kauniin naisen kanssa Tinderistä treffeille pääsy on lähes lottovoittoon verrattavaa tuuria.

Kenelle on ja kenelle ei. Kyllä ne kauniitkin naiset kumppanin haluaa. 

Vierailija
13/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Siellä ei ole tarjolla kuin pelureita jotka valittaa sulle päin naamaa ettet ole tarpeeksi kaunis. Itse olen juurikin semmoinen perusnätti eläinrakas naapurintyttö ja tinder yhtä pas kaa ollut. Miehet ei arvosta yhtään.

N25

Vierailija
14/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeriopiston kautta minulle järjestyi seksitreffit samalle päivälle 21 vuotiaan kauniin naisen kanssa. 250€/h.

M43

Vierailija
15/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Siellä ei ole tarjolla kuin pelureita jotka valittaa sulle päin naamaa ettet ole tarpeeksi kaunis. Itse olen juurikin semmoinen perusnätti eläinrakas naapurintyttö ja tinder yhtä pas kaa ollut. Miehet ei arvosta yhtään.

N25

Amoremi.ee . Enemmän valikoimaa miehissä.

Vierailija
16/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sihteeriopiston kautta minulle järjestyi seksitreffit samalle päivälle 21 vuotiaan kauniin naisen kanssa. 250€/h.

M43

Ap kertoi palaneensa loppuun hakiessaan vaimoa ja sä ehdotat lisää (maksullisia) naisia.

Asiaan, olitko aapee miettinyt ennakkoon minkä tyyppistä naista olit hakemassa? Ennen kuin lähdetään treffeille tulisi tietää mitä hakee. Esim. 30v. lapseton blondi joka haluaa luoda uraa/ryhtyä kotirouvaksi.

Pidät hetken aikaa lomaa samalla miettien ihannekumppania.

Vierailija
17/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset toimivat samalla tavalla, joten miksi ryhtyä turhaan kiltiksi vain miehuuden perusteella?

Varmasti monet. Ensitapaaminen on ensitapaaminen, ei avioliittolupaus, että eipä siinä nyt ole mitään pahaakaan.

Minä en tehnyt niin, juuri deittiväsymyksen takia. Yksikin uusi ihminen viikossa on tosi uuvuttava tahti!

Vierailija
18/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matalalla kynnyksellä lähden jos synkkaa. Mielestäni on parempi nähdä livenä aika nopsaan koska harvemmin sitä toisesta kunnon käsitystä saa viestien perusteella. 

-ap

Sinulla siis synkkaa hyvin matalalla kynnyksellä. Miksi mistään näistä ei ole muodostunut parisuhdetta vaan ainoastaan väsymystä?

Vierailija
19/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sinulla siis synkkaa hyvin matalalla kynnyksellä. Miksi mistään näistä ei ole muodostunut parisuhdetta vaan ainoastaan väsymystä?

Minä kävin ehkä viidettoista treffit (eri ihmisten kanssa, parin vuoden aikana), joista muodostui yksi suhteenalku, yksi ystävyys ja yksi pitkä suhde. Ehdin tuntea deittiväsymystä moneen kertaan.

N43

Vierailija
20/103 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se tinderöinti ja naisen jalustalle paneminen nyt hyvä mies.