Jos olisit koko elämän saman ikäinen, minkä ikäinen haluaisit olla?
Itse haluaisin olla lapsi, sanotaanko vaikka 10v.
Lapsuus on ainoa aika jolloin ole kokenut paljon ja olen ollut varmasti aika onnellinen, vaikka sitten on kaikkea ikävääkin sattunut. Aina kuitenkin oli vilkas mielikuvitus ja seikkailuja riitti ulkona ja sisälläkin, vaikka ihan kirjoja lukemalla.
Jaksoi juosta ja oli terve. Kesällä juostiin rantaan ja talvella pulkkamäkeen.
Välillä näen unta juoksemisesta.
Ruoka tuli valmiina eteen, hyviä namuja sai kiskalta.
Oi niitä aikoja.
Kommentit (96)
30. Kypsä, ei vielä rupsahtanut. Koulutettu, ei vielä irtisanottu. Naimisissa, ei vielä eronnut. Varakas, ei vielä työtön. Liikkuvainen ja letkeä, ei vielä kolotuksia. Onnellinen ja toiveikas, ei vielä pettynyt.
Elämä on ihmisen parasta aikaa.
- Matti Nykänen
5-6 v. Ei huolia, murheita, turhia toiveita.
Mitä vanhempi, sen parempi.
Itse olen päässyt nyt 60 ikävuoteen saakka ja elämä on aina vaan antoisampaa.
Olisin 30-40 -vuotias. Olisin vielä terve ja töissä, mutta kuitenkin en enää niin hyväuskoinen ja liian kiltti kuin parikymppisenä. Ainut lisäviisaus tuli yli 40, jolloin tajusin lopulta erota.
Vierailija kirjoitti:
30. Kypsä, ei vielä rupsahtanut. Koulutettu, ei vielä irtisanottu. Naimisissa, ei vielä eronnut. Varakas, ei vielä työtön. Liikkuvainen ja letkeä, ei vielä kolotuksia. Onnellinen ja toiveikas, ei vielä pettynyt.
60. Kypsä, rupsahtaminen ei enää haittaisi. Koulutettu, ei vielä dementiaa. Parisuhteessa tai ei, kumpikin jo käy. Varakas, etenkin kun tässä iässä sen voi ymmärtää laajasti. Liikkuvainen, mutta löhöilystäkin jo osaa nauttia kuin kissa. Oman onnensa mestariseppä, takana pitkä oppisopimus.
Ei vielä 60:tä
Ulkonäön puolesta 21, mutta lopullinen vastaus on 28. Parannuin sairaudesta ja henkinen kypsyys riittäisi.
Tiedän varmaan 30-vuoden päästä vastauksen.
N21
23v, oli paljon mukavia tyttöystäviä sen ikäsenä. Ei ollut huolta huomisesta.
Fyysisesti 26 ja henkisesti 40. Tämä olisi kohdallani paras kombo. Olen nyt 51. Kaikenlaista oireilua alkaa fysiikkaan tulla ja pientä kiinnostuksen/innostuksen puutetta ja väsymistä aivotoiminnassa tällä hetkellä havaittavissa.
Haluaisin olla vauva koska silloin saisin paljon tissiä. Nyt saan tissiä suuhun ehkä kerran vuodessa.
Joku 35-39. Nykyiseenkin ikään olen tyytyväinen, ei ole kriisiä tai mitään, mutta tuossa vähän alle nelikymppisenä olin varmaan parhaimmillani. Järkeä päässä jo ja kuitenkin kroppakin vielä ihan kuosissa. Nyt alkaa ikä pikkasen jo näkyä. Toisaalta juuri nyt olen kyllä tyytyväisin ja onnellisin. N50
Minusta 37 tienoilla oli hyvä ikä. On jonkokemusta, mutta fyysisesti nuori.
N53
55 on naisen paras ikä ehdottomasti.