Yli viisikymppiset, minkä ikäiseksi teitä luullaan?
Vai oletko ikäisesi oloinen/näköinen? Meikäläistä luullaan pari-kolmekymppiseksi kauempaa katsottuna (vaatteiden ja tyylin takia vissiin). Lähempää katsottuna noin 10-15 vuotta nuoremmaksi.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Parikymppiseksi ja aina kysytään papereita joka paikassa. Huoh.
sama täällä, paperit aina kaupassa valmiina, kun kumminkin kysyvät. Raskasta on.
35-45-vuotiaaksi. Ei ryppyjä ja kroppa paremmassa kunnossa kuin parikymppisenä. Jos olen esim lenkillä tai lasten kanssa puistossa vähässä meikissä ja tukka ponnarilla mua luullaan alle nelikymppiseksi, työvaatteissa laitettuna nelikymppiseksi.
Ei mitään käryä, mutta treffeillä nainen vaikutti järkyttyneeltä kuultuaan ikäni.
Useimmat luulevat 22-vuotiaaksi, läheltä katsottuna arvelevat rippikoluikäiseksi.
Pidän näistä kysymyksistä.
N 56
Takaa kuin Marilyn Monroe ja edestä kuin Esa Pakarinen. En voi kun nauraa näille jotka kuvittelevat ressukat että 50v. näyttää kuin kolmekymppinen.
Olen 55v, suurin osa arvioi juuri ja juuri 40v täyttäneeksi.
Papereita ei sentään kysellä xD
Vierailija kirjoitti:
35-45-vuotiaaksi. Ei ryppyjä ja kroppa paremmassa kunnossa kuin parikymppisenä. Jos olen esim lenkillä tai lasten kanssa puistossa vähässä meikissä ja tukka ponnarilla mua luullaan alle nelikymppiseksi, työvaatteissa laitettuna nelikymppiseksi.
Höpsistä, kellään yli viisikymppisellä ole puistotettavan ikäisiä kersoja. Olen 50 ja lapset 29, 27 ja 19.
Vierailija kirjoitti:
50+ ikäistä ei takuulla kukaan luule parikymppiseksi..
Vierailija kirjoitti:
Itsellänikin parempi vartalo kuin parikymppisenä. Liikun paljon ja olen kasvissyöjä, proteiiniakin saa hyvin kasvikunnan tuotteista.
Ap
Näytän ihan ikäiseltäni. Minulla on valkoiset hiukset ohimoilla. Muuten on ruskeat.
No esim. Krista Kiuru ja Laura Malmivaara tulevat olemaan viisikymppisinä hiekkalaatikolla. Ei se sinun tapasi ole ainoa oikea. Monet ovat opiskelleet, matkustelleet, eläneet hauskaa nuoruutta siinä iässä, kun sinä vaihtelit vaippoja.
Olen 66 v nainen. Lapsenlapsi sanoi, että takaapäin minua voisi luulla kaksikymppiseksi, mutta naamasta yhdeksänkymppiseksi. Meinadin kuolla nauruun, kun lisäsi vielä, että totuus tulee lapsen suusta.
Vaimoni australialaiset tuttavat kävi vierailemassa ennen koronaa ja kommentoivat että näytän 40 vuotiaalta. Se on ainoa kommentti jonka olen saanut iästäni.
En tiedä. En kysele, koska keskiverto ihminen ei edes mieti tapaamansa ihmisen ikää, jos sitä ei kysytä. Toki joskus, kun on tullut puheeksi ikä, olen saanut hämmästyneitä kommentteja: "En olisi uskonut, että olet niin vanha!" Mutta ei kuitenkaan osaa sanoa, minkä ikäiseksi minua luuli.
Yleisin arvio on 22 vuotta ja 200m päästä.
mies53v
Tällä palstalla pyörii karmea määrä kulahtaneita plus 50 -ikäisiä jotka kaikki luulevat näyttävänsä 25-vuotiailta ja kertovat koko ajan, miten kaikki luulevat heitä parikymppisiksi ja miten kaikki muut heidän ikäisensä näyttävät kauhean vanhoilta.....
Minua luullaan 45-50 -vuotiaaksi pääsääntöisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50+ ikäistä ei takuulla kukaan luule parikymppiseksi..
Mutta viisikymppisetpä ymmärtävät, mitä on sarkasmi😉.