Millanen nainen aiheuttaa panetusta miehille?
Ihmettelin, kun satuin kuulemaan parin miehen keskustelevan eräästä naisesta jotenkin sellaiseen sävyyn, että olisi kyseessä kuumakin tapaus. Omaan silmääni hänessä ei ole mitään sexyä, vaikka naisena tämän toki sanonkin.
Kommentit (40)
Kaunis, hyvärunkoinen, sopivasti itsevarma ja hymyilevä.
Bambin kasvot, tiukka kapea takamus, takapillu, terhakat pystytisut, ei yhtään näkyvää rasvaa, iloinen ja hymyilevä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:48"]
Bambin kasvot, tiukka kapea takamus, takapillu, terhakat pystytisut, ei yhtään näkyvää rasvaa, iloinen ja hymyilevä.
[/quote]
Pitkä turpa ja musta kirsu?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:48"]
[/quote]
Pitkä turpa ja musta kirsu?
[/quote]
Päivän paras, kiitos tästä!
Ihan normaali, sopusuhtainen nainen ja kaikki siitä kauniimmat/seksikkäämmät.
Bambi on kauniin tytön ilmentymä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:42"]Kuulemma sellainen kuin minä :-) Timmi urheilullinen kroppa, hyvä pylly, isohkot rinnat, kauniit silmät.
[/quote]
Ja niin kuin minä ja niin kuin jokainen nainen, joka on joskus miehen kanssa pannut. Miehet kun ei ikinä hauku naista joka antaa pillua. Toivottavasti edes panit ensin etkä noilla jutuilla lähtenyt miesten matkaan?
Isot rinnat, pyöreä peppu ja kissamaiset silmät.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:35"]Ihmettelin, kun satuin kuulemaan parin miehen keskustelevan eräästä naisesta jotenkin sellaiseen sävyyn, että olisi kyseessä kuumakin tapaus. Omaan silmääni hänessä ei ole mitään sexyä, vaikka naisena tämän toki sanonkin.
[/quote]omilla keuhkoilla hengittää
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:42"]Kuulemma sellainen kuin minä :-) Timmi urheilullinen kroppa, hyvä pylly, isohkot rinnat, kauniit silmät.
[/quote]
Ja niin kuin minä ja niin kuin jokainen nainen, joka on joskus miehen kanssa pannut. Miehet kun ei ikinä hauku naista joka antaa pillua. Toivottavasti edes panit ensin etkä noilla jutuilla lähtenyt miesten matkaan?
[/quote]
Niin siis puhuin nyt miehistä, jotka ovat tulleet sanomaan minulle haluavansa minua, ilman että on ollut mitään lupausta seksistä. Sänkyyn en ole päätynyt kuin muutaman kanssa.
3
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:42"]
Kuulemma sellainen kuin minä :-) Timmi urheilullinen kroppa, hyvä pylly, isohkot rinnat, kauniit silmät.
[/quote]
Tässähän se tuli.
M25
Nainen joka nauttii selvästi ruuasta (jos nainen treffeillä närppii jotain salaatinlehteä se tuskin kovin innokkaasti heittäytyy lihan himoihin makuuhuoneessakaan), hyvä tanssija ja sellainen joka uskaltaa vastata katseeseen. Ulkonäkö on sivuseikka, olemus ja käytös viettelee.
Kauniit kasvot, pitkät sääret ja kapea vyötärö.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:54"]
Yleensä elävä.
[/quote]
Mutta joskus elotonkin.
Sellanen keneltä löytyy jalkojen välistä pillu. Ihan sama hengittääkö vai ei.
Kuulemma sellainen kuin minä :-) Timmi urheilullinen kroppa, hyvä pylly, isohkot rinnat, kauniit silmät.