Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salilla tapahtuva pariutuminen

M91
16.01.2022 |

Nyt ei ehkä varsinaisesti omalla kohdalla "pariutumisesta" ole kyse (olen itse varattu), mutta liippaa ainakin:

omalla salilla pääkaupunkiseudulla (aluetta sen kummemmin erittelemättä) käy säännöllisesti pariskunta, jonka oletettu vaimo / naisystävä antaa jatkuvia silmäyksiä omaan suuntaani. Olen pohtinut asiaa, ja harhakuvitelmista ei tässä tapauksessa ole kyse. Kun mies on keskittynyt omiin voimaharjoitteihinsa, nainen luo katseita viekkaan hymyn siivittelemänä ja - noh - liki tuijottaa. Tilanne on erityisen kiusallinen, sillä kun mies on ns. "näköpiirissä" ja läsnä, nainen teeskentelee kuin en olisi olemassakaan. Olen täyttä ilmaa sillä hetkellä. Tätä tujoittelua ja silmäpeliä tapahtuu ainoastaan, kun hänen mies on ns. "kääntänyt selkänsä".

En tiedä mitä tehdä, enkä haluaisi vaihtaa vakkarisaliakaan tällaisen homman takia. Ja jos sanon jotain, luulen että minua pidettäisiin hulluna ja nainen kieltäisi kaiken. Onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia?

Ja mitä tulee ulkonäkööni, niin olen toki urheilullinen fysiikaltani ja keskimittaista huomattavasti pidempi. Mutta mielestäni tällainen "pariutumiskulttuuri" ei oikein kuulu salille, jonne itse ainakin tulen vain hikoilemaan ja toimittamaan mielen keskittymistä vaativia lihasvoimallisia suoritteita.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille keskisormea seuraavalla kerralla kun kehtaa tuijottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän