Salilla tapahtuva pariutuminen
Nyt ei ehkä varsinaisesti omalla kohdalla "pariutumisesta" ole kyse (olen itse varattu), mutta liippaa ainakin:
omalla salilla pääkaupunkiseudulla (aluetta sen kummemmin erittelemättä) käy säännöllisesti pariskunta, jonka oletettu vaimo / naisystävä antaa jatkuvia silmäyksiä omaan suuntaani. Olen pohtinut asiaa, ja harhakuvitelmista ei tässä tapauksessa ole kyse. Kun mies on keskittynyt omiin voimaharjoitteihinsa, nainen luo katseita viekkaan hymyn siivittelemänä ja - noh - liki tuijottaa. Tilanne on erityisen kiusallinen, sillä kun mies on ns. "näköpiirissä" ja läsnä, nainen teeskentelee kuin en olisi olemassakaan. Olen täyttä ilmaa sillä hetkellä. Tätä tujoittelua ja silmäpeliä tapahtuu ainoastaan, kun hänen mies on ns. "kääntänyt selkänsä".
En tiedä mitä tehdä, enkä haluaisi vaihtaa vakkarisaliakaan tällaisen homman takia. Ja jos sanon jotain, luulen että minua pidettäisiin hulluna ja nainen kieltäisi kaiken. Onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia?
Ja mitä tulee ulkonäkööni, niin olen toki urheilullinen fysiikaltani ja keskimittaista huomattavasti pidempi. Mutta mielestäni tällainen "pariutumiskulttuuri" ei oikein kuulu salille, jonne itse ainakin tulen vain hikoilemaan ja toimittamaan mielen keskittymistä vaativia lihasvoimallisia suoritteita.
Kommentit (81)
M91 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas pervo mies salilla aloitus joka kuvittelee olevansa salin kunkku ja kaikkien naisten himoitsevan juuri häntä. Hohhoijaah..
En tiedä mistä sait tällaisen käsityksen meikäläisestä. Itse en siis nauti tästä tilanteesta lainkaan. Ja olen sitäpaitsi parisuhteessa johon olen hyvin tyytyväinen. Kuntosalin kaltaisessa ympäristössä on vaan vaikea olla kiinnittämättä huomiota siihen, jos joku luo jatkuvasti silmäyksiä suuntaasi ja hakee katsekontaktia.
Aivan sama kokemus, pääkaupungissa minäkin käyn salilla. Tänäkin vuonna on jo useamman kerran käynyt noin, että salilla käyvän pariskunnan nainen tuijottelee minua häikäilemättä. Miksi varattu nainen kyttää intensiivisesti, vaikka oma mies on mukana? Eikö naiset aina mieti, että mitä muut ajattelee - nyt käy kyllä mielessäni, että hellä on huono suhde tai nainen ei yhtään arvosta omaa puolisoaan. Itse en ikinä katselisi vihjaillen ketään, varsinkaan jos on oma nainen vierellä.
Ja sitten usein nainen tosiaan suutelee näkyvästi tuota salilla käyvää miestään oikein tietoisesti, kuten joku aiemmin kirjoitti tähän.
Täytyy lisätä, että ei, en mitenkään kyttää näitä naisia, vaan he itse tunkevat vierelle ja väkisinkin ihmisiä katsoo päin. Kiusalliselta ja oudolta tuntuu tällainen käytös. Jotakin mt-ongelmaa tai mustasukkaisen riidan haastamista tms.?
Varattu M36
Nainen nostattaa siten huonoa itsetuntoaan.
Ehkäpä suhde on muuttunut itsestäänselvyydeksi ja nainen kokee, ettei saa omalta mieheltä tarpeeksi huomiota ja arvostusta, kun käy salillakin ja on hyvännäköinen ja kaikkea.
Sitten vilkuilee ja flirttailee kaikille ja kertoo jälkikäteen miehelleen, että kaikki käy häneen salilla kuumana, ”sekin yks katto kiimaisena...” Siitäkös laput silmillä proteiinijuomia keittiössä sotkeva salikörmy mustasukkaistuu ja alkaa uhoilla omalle kullalleen, että vetelee semmoisia turpaan ja että: ”kyllä olet niin panettava, rakkaani!”
Siten nainen saa huomiota kotona ja salilla. Win-Win.
Vierailija kirjoitti:
M91 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas pervo mies salilla aloitus joka kuvittelee olevansa salin kunkku ja kaikkien naisten himoitsevan juuri häntä. Hohhoijaah..
En tiedä mistä sait tällaisen käsityksen meikäläisestä. Itse en siis nauti tästä tilanteesta lainkaan. Ja olen sitäpaitsi parisuhteessa johon olen hyvin tyytyväinen. Kuntosalin kaltaisessa ympäristössä on vaan vaikea olla kiinnittämättä huomiota siihen, jos joku luo jatkuvasti silmäyksiä suuntaasi ja hakee katsekontaktia.
Joku tuijottaa sinua, mutta ei tee muuta. Mitä sitten? Jos naiset hermostuisivat tuolla tavalla jokaisesta tuijottelijasta, he eivät voisi mennä mihinkään, eivätkä tehdä mitään. Anna tuijottaa ja keskity omiin juttuihisi.
Koko jutun pointti:
MIKSI nainen katsoo vieraita, kun OMA mies on vieressä???
Vierailija kirjoitti:
Flirttaile hänelle takaisin. Se piristää päivää ja antaa hyvän mielen molemmille.
Tai mustan silmän siltä vieressä treenaavalta puolisolta.
Siis onko se ylläri jollekkin, että salilla käy flaksi? Jeeeesus christ man. Jätkät ootte eläny vähän pimennossa.
T. kokemusta on vuosien varrelta
Kyllähän sali on melko sexolicious ympäristö. On se nyt kumma, jos siellä ei katse käy ja fantasiat elä - ja parhaimmassa tapauksessa toteudu.
salikissa89 kirjoitti:
Itse olen naisena tottunut siihen, että katse käy ja joinain päivinä melko ahnaastikkin. Ei tuo sinällään häiritse, otan sen useimmiten kehuna - etenkin jos katsojana on itse ns. "katseen kestävä" tyyppi. Itse antaisin neuvoksi, että jos olet onnellinen parisuhteessasi, niin yritä olla kiinnittämättä sen kummemmin huomiota häneen. Kyllä viesti varmaan ajan kanssa menee perille, että et ole seksiuaalisessa mielessä kiinnostunut hänestä. Paljon onnea jatkoon vaan! :)
Soon justhin näin, komea mies saa katsoa, mutta auta armias jos ruma sen tekee, se on syyte perään.
Itse en pane pahakseni pientä flirttiä missään. Siis ei se ole paikasta riippuvainen asia. Itse olen flirttaillut kaikkialla ystäväni häistä nimiäisiin, synttäreihin ja (jopa) hautajaisiin. Ei flirttailu katso aikaa tai paikkaa. Se on vaan kyse siitä, että joku ihminen säväyttää. Sille ei voi mitään, ei sitä voi valita. Salilla flirttailu siis parhaimmillaan voi toimia hyvinkin. : )
Tätä tapahtuu - ja on about paras kokemus ollut itselle. Löydä seuraa itsellesi sieltä, missä intressit kohtaa.
Nimim. täydellinen seksiseuralainen löytyi omalta salilta.
Treenipanetus vääristää. Käyn kaupungin salilla mummotyylillä. Olen yli 50. Salilla on myös paljon tummempia. En halua niiltä mitään, en vilkuile hyväksyntää hakien vaan menen crosstrainerilla omaan tahtiin.
Missään muualla ei ole käynyt niin että puolta nuoremmat suorastaan tarjoaa itseään. Valmiina työntämään *****nsa. Vanhempana saattaisin jopa laittaa ruokaa tmv tarjota vakautta jota nuorilla ei välttämättä ole. Juu ei. Mutta tuo lihallisuus on joillekin hekumaa.
Hyvä, että olet uskollinen hänen mahdollisesta käytöksestään huolimatta.
Salilla ei kannata pariutua naisena, koska voi päätyä HS pikku-uutiseksi jonkun hullun vainoojamiehen vuoksi.
Ei sali pariutuminen ole mitenkään ihmeellistä. Kyllä tuota tapahtuu ja moni nainen tulee tiukkoine asusteineen ihan vaan näyttäytymään. Ei sen ihmeellisempää, kuin instan pylly kuvat.
mies54v
Käyt tekemässä sen kanssa veskissä pikaohjelman, ykkönen-kakkonen-ykkönen.
En vastusta ajatusta. Tuntuu että välillä saan ainakin itse katseita osakseni miehiltä - ja riippuen miehestä - olen mieltynyt siitä. : )
Nimim. katselen kyllä salilla miehiä sillä silmällä ihan yhtä lailla kuin kaupassa, tai vaikka bussipysäkillä.
Lähinnä ihmetyttää mitä ihmettelemistä koko aiheessa on kenellekkään.
Tänään oli oikeasti melko lähellä, että olisin mennyt kysymään mieheltä että "mitä iltaan kuuluu". Sama tyyppi katellut ennenkin. En todellakaan pahastuisi jos tulisi juttelemaan, mutta toistaiseksi katseen vaihto ja hyväksyvä hymyni ei ole saanut tyypissä rohkeutta edetä pidemmälle. Katsotaan jos tällä viikolla vielä sama tyyli jatkuu, sen verran ahneasti kattelee minua.
Ps. Palstalaiset, sali jos mikä on hyvä mesta löytää seuraa. Jos Tinderiin esim. verrataan (ahahahh...)
Paljon tuntuu et naisilta saa katseita, kun itseltä löytyy kokoa ihan kiitettävästi ja osaan vastata myös katseeseen. Kiusallistahan nyt sellainen toki on, jos joku varatun oloinen nainen tekee sitä. Sellaistakin sattuu aina vähän väliä ja jättää itelle melko velmun fiiliksen. Tai siis, että tuossa on nainen joka olisi valmis tekemään mun kanssa tuhmia, vaikka ukko könöttää suurin piirtein metrin päässä omasta muikkelistaan. Laittaa vähän ajatusrattaat raksuttamaan, et mitä jos vaihtaisi numerot jossain vähän syrjemmässä ja sit laitettas iltaviestittelyt tulille. En myönnä etteikö olisi joskus tällainen keissi ollut omalla kontolla. : 0
Salille ei kyllä kuulu mitkään kutuleikit. Siellähän treenataan sitä varten, että myöhemmin käy parempi flaksi niissä varsinaisissa kutuleikeissä (karaokebaarissa, laivalla, tangomarkkinoilla, ym. paikoissa joissa kohtaa nyt immeisiä).
Minulla meni vuosi salilla kun tajusin että nainen haluaa oikeesti tutustua. Jotain silmäpeliä sillä oli pitkään mutta en sitä oikein osannut ottaa minään vaan jatkoin treenejä aina ja jotain vuoden päästä nainen oikeesti avasi suunsa ja teki aloitteen.
Eikös tää salikeskustelu ole jo käyty tänään useammallakin palstalla, jotka poistettu. Tämänkin joutaa poistaa. Salilla ei vaan yksinkertaisesti ole sallittu minkäänlainen flirtti, kummaltakaan puolelta. Piste.
Juu, omituinen ilmiö.
Minun mieheni käy myös salilla ja sanoo aivan samaa. Just juteltiin viime viikolla asiasta. Mieheni ihmetteli, että miksi varattu nainen vilkuilee ja pyllistelee h ä n e l l e, kun oma ukkonsa vääntää yhtä aikaa salilla. Että onko tuo joku huonoitsetuntoisten naisten tapa kerjätä huomiota turvallisesti? Vai yrittääkö jotenkin tehdä tappelutilannetta, et väittää äijälleen häntä törkeästi kyylättävän, ja tuo mies voi käydä sitten nyrkein päälle?
Minä käyn samalla salilla, mutta eri aikaan kuin mieheni. Olen nähnyt, että jotkut pariskunnat - varsinkin ne naispuoliset siinä - kiehnää hulluna ja pussailee, ihan kuin se minua kiinnostaisi edes... minä en katsele kenenkään miehiä, vaan keskityn duuniin.