Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salilla tapahtuva pariutuminen

M91
16.01.2022 |

Nyt ei ehkä varsinaisesti omalla kohdalla "pariutumisesta" ole kyse (olen itse varattu), mutta liippaa ainakin:

omalla salilla pääkaupunkiseudulla (aluetta sen kummemmin erittelemättä) käy säännöllisesti pariskunta, jonka oletettu vaimo / naisystävä antaa jatkuvia silmäyksiä omaan suuntaani. Olen pohtinut asiaa, ja harhakuvitelmista ei tässä tapauksessa ole kyse. Kun mies on keskittynyt omiin voimaharjoitteihinsa, nainen luo katseita viekkaan hymyn siivittelemänä ja - noh - liki tuijottaa. Tilanne on erityisen kiusallinen, sillä kun mies on ns. "näköpiirissä" ja läsnä, nainen teeskentelee kuin en olisi olemassakaan. Olen täyttä ilmaa sillä hetkellä. Tätä tujoittelua ja silmäpeliä tapahtuu ainoastaan, kun hänen mies on ns. "kääntänyt selkänsä".

En tiedä mitä tehdä, enkä haluaisi vaihtaa vakkarisaliakaan tällaisen homman takia. Ja jos sanon jotain, luulen että minua pidettäisiin hulluna ja nainen kieltäisi kaiken. Onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia?

Ja mitä tulee ulkonäkööni, niin olen toki urheilullinen fysiikaltani ja keskimittaista huomattavasti pidempi. Mutta mielestäni tällainen "pariutumiskulttuuri" ei oikein kuulu salille, jonne itse ainakin tulen vain hikoilemaan ja toimittamaan mielen keskittymistä vaativia lihasvoimallisia suoritteita.

Kommentit (81)

41/81 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinpä sulla aikaa seurailla tommosta 😂

Etkö ymmärrä tilannetta ?

Vierailija
42/81 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni salilla ei pariuduta. Siellä keskitytään omaan suoritukseen. Enkä minä olisi kiinnostunutkaan salikaapeista, joita salit ovat täynnä. Kävin salilla yli 20 vuotta, enkä yhtään kertaa nähnyt siellä ketään kiinnostavaa miestä. Ei silti, että olisin katsonutkaan.

Väittäisin itse, että leijonaosa naisista ovat salilla etsimässä uutta kumppania. Tiukat trikoot, pakaratreenit ja pyllistely. Voikohan tuollaisten tavoitteiden hakeminen lihastreenissä olla muuta, kuin oman kehon viettelypotentiaalin maksimoimista. Väittäisin että ei todennäköisesti. 

Voi olla. Selkävaivat. Uskomatonta miten seksin saturoima joidenkin mieli voikaan olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa rauhassa. Ei pikku vilkuilu mitään tarkoita. Itse juttelin ja hymyilin pahaa aavistamatta yhdelle tyypille salilla (olen naimisissa oleva 2 lapsen keski-ikäinen äiti) , kun oltiin kerta toisensa jälkeen vierekkäisillä laitteilla. Poloinen kai luuli, että aion viedä pukkariin ja raiskata. Rupesi suorastaan pelkäämään mua, ja lopetti tervehtimisen ja kulki melkein sivuttain ohitseni :)

Vierailija
44/81 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaa rauhassa. Ei pikku vilkuilu mitään tarkoita. Itse juttelin ja hymyilin pahaa aavistamatta yhdelle tyypille salilla (olen naimisissa oleva 2 lapsen keski-ikäinen äiti) , kun oltiin kerta toisensa jälkeen vierekkäisillä laitteilla. Poloinen kai luuli, että aion viedä pukkariin ja raiskata. Rupesi suorastaan pelkäämään mua, ja lopetti tervehtimisen ja kulki melkein sivuttain ohitseni :)

Kumma, kun jotkut eivät ymmärrä, että jutella voi ihan muuten vain niitä näitä. Ehkä miehillä on itsellään aina jutellessa taka-ajatuksia, joten luulevat, että naisillakin on. 

Vierailija
45/81 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtele itse tätä naista kuin ilmaa. Siis aina. Jos ei auta, käy kertomassa salin henkilökunnalle ahdistelusta.

He voivat tarkkailla tilannetta ja todettuaan ahdistelun todeksi, voivat antaa naiselle varoituksen häiritsevästä käytöksestä muita asiakkaita kohtaa. Mieluiten tietysti miehensä kuullen.

Toivottavasti tuplanöyryytyksen jälkeen tämä nainen oppii käyttäytymään muita kunnioittavasti eikä ole kuin kiimainen eläin. Rasittavaa jos ei saa treenata ja keskittyä rauhassa kun joku puutteessa oleva häiritsee omaa suoritusta.

M42

Vierailija
46/81 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinpä sulla aikaa seurailla tommosta 😂

Taidat itse kulkea laput silmillä tai olla muuten vaan yksinkertianen jos et huomaa jos sua tuijotetaan. Eipä siinä tarvi erikseen "seurailla".

Sua ei taida kukaan ees kiinnostua katsomaan, kun vaikuttaa että ei ole minkäänlaista kokemusta asiasta. :D

t. Eri

Vierailija
47/81 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne silmät VOI kääntyä tiedostamatta, jos ei hirveästi kontrolloi itseä, kuin joku ääriuskova.

Vierailija
48/81 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M91 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Olen siis sukupuoleltani mies.

Silloin sun tarvisi olla enemmänkin kiinnostunut siellä salilla tapahtuvasta telakoitumisista. Saattaa olla pikemminkin sun juttu.

Vierailija
49/81 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tottunut katsomaan naisia (miehenä) salilla, ilman sen kummempaa häpeää asiasta. Koen, että se voi jopa antaa buustia kyseisten yksilöiden suorituksiin, sillä teen sitä vain kun kyseessä on ns. "näyttävän" näköinen nainen. Kyseessä on eräänlainen kanssatreenaajien tsemppaaminen. Jotakuinkin näin, että "hyvältä näytät siellä, jatka vaan samaan rataan ;)".  

Olen vuosikymmenet käynyt salilla, enkä ole nähnyt että ketään häiritään sen kummemmin. Miehet katsoo nättejä naisia, ja naiset katsoo karskeja miehiä. Ei kai siinä mitään rikollista ole. Olen minä PT:n hommia aikoinaan tehdessä jopa "pariutunutkin" joidenkin kanssa, eikä siinä muusta ollut kyse kuin kahden tahdonalaisen aikuisen ihmisen välisen kemian toimivuudesta. Mikä ihmeen ongelma tässä edes on. En oikein tajua AP:tä, jos aivan rehellisiä tässä ollaan.

Vierailija
50/81 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla nyt haisee seksi, ei sille mahda mitään. Tiukoissa vaatteissa olevat muodoistaan ylpeät naiset keräävät ahnaita katseita ja miehekkäiden miesten treenatut ylävartalot ovat hunajaa naisten silmälle. Näin se on aina ollut ja näin se todennäköisesti tulee aina olemaan. Ne joilla on ongelma tämän kanssa, ei ehkä kuulu salille?

Vierailija
51/81 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla nyt haisee seksi, ei sille mahda mitään. Tiukoissa vaatteissa olevat muodoistaan ylpeät naiset keräävät ahnaita katseita ja miehekkäiden miesten treenatut ylävartalot ovat hunajaa naisten silmälle. Näin se on aina ollut ja näin se todennäköisesti tulee aina olemaan. Ne joilla on ongelma tämän kanssa, ei ehkä kuulu salille?

Onkohan nyt ihan näinkään? Aikamoista.

Vierailija
52/81 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselen naisia salilla myös joskus "se taka-ajatus" mielessä. Riippuu vähän päivästä. Riippuu vähän mielentilasta. Joskus on sellaisia, enemmän ns. "sillä silmällä" päiviä ja joskus taas keskityn vaan ouhtaastu maastavetotuloksen parantamiseen ja rehelliseen hikoiluun. Riippuu päivästä. :D

Vierailija
53/81 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi että seksiseuran saaminen salilta olisi lainkaan harvinaista. Omasta kokemuksesta ei ole edes kovin suuren vaivan takana, sen kummemmin tapauksen yksityiskohtiin menemättä. 

Samalla tavalla salilta saa seksiä kuin kahvilasta, kapakasta tai ostoskeskuksesta. Ihminen tapaa ihmisen, tykästyy näkemäänsä, ja yhteistuumin yhteisessä yhteisymmärryksessä päättää tutustua toisensa kehon saloihin. Sellaista se elämä ihmisenä on. Joskus varsin nautinnollistakin... : )

Vierailija
54/81 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi että seksiseuran saaminen salilta olisi lainkaan harvinaista. Omasta kokemuksesta ei ole edes kovin suuren vaivan takana, sen kummemmin tapauksen yksityiskohtiin menemättä. 

Samalla tavalla salilta saa seksiä kuin kahvilasta, kapakasta tai ostoskeskuksesta. Ihminen tapaa ihmisen, tykästyy näkemäänsä, ja yhteistuumin yhteisessä yhteisymmärryksessä päättää tutustua toisensa kehon saloihin. Sellaista se elämä ihmisenä on. Joskus varsin nautinnollistakin... : )

Tähän 100% komppi. Ei kai tämä nyt näin monimutkaista voi ihmisille olla? Seksi ja flirttailu kuuluu olennaisena elämään. OIi se salilla, saunassa tai joogatunnilla. 

Vierailija
55/81 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä vaan, että paras tapa saada tuijottelu loppumaan on olemalla välittämättä siitä. Älä anna huomiota takaisin, niin pitäisi tuollaisen katseen tarjoamisen loppua. Itse ainakin lopettaisin jos mies ei yrityksistäni huolimatta antaisi katsetta takaisin. Tsemppiä!

Vierailija
56/81 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaile hänelle takaisin. Se piristää päivää ja antaa hyvän mielen molemmille.

Vierailija
57/81 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avattiin suhde mieheni kanssa kohta vuosi sitten ja sen jälkeen on tullut välillä melko avoimestikkin flirttailtua salikäynneillä. Todellakin piristää päivää, ei sen edes välttämättä tarvitse päätyä treffeihin tai seksiin, mutta pientä jännitystä viekkaan hymyn saattelemat silmäykset puolin ja toisin tuovat kyllä elämään. Suosittelen!

Vierailija
58/81 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma kävi mulle joskus aikoinaan. Loppupeissä mies alkoi pörräämään ympärillä ja jostain syystä parin kuukauden salijäsenyys tuntui riittävän heille.

Vierailija
59/81 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lieneekö joku pikkukaupungin sali kyseessä? Täälläpäin kuntosaleilla on niin paljon porukkaa ykeensä, ja näyttävän näköisiä miehiä ja naisia etten itse ole huomannut kenenkään sen kummempaa huomiota kiinnittävän yhtään kehenkään. Korkeintaan katsotaan jos joku kilpaurheilija tempoo maastavedossa 300kg tai vetää spagaatin yms.

Mutta se kemia?

Vierailija
60/81 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän