Miksi ihmeessä ihastutte työkavereihinne ja vieläpä osoitatte sen?? Eikö teillä ole ollenkaan moraalitajua?
Minulle riittää oma mieheni. En tarvitse mitään itsetunnon pönkitystä muilta. Toivottavasti en koskaan sorru siihen säälittävyyteen, että alan vongata muita, jopa alaisiani.
Kommentit (6)
Kyllä, työkaveriin voi ihastua, vaikka kotona olisikin hyvä parisuhde. Ja hui kamala, joskus sitä ihastuu jopa alaiseensa.
sitä voi säädellä, ettei ryhdy toimenpiteisiin. Pitää tunteen omassa päässään. Itsekästä olla tunteen vietävissä.
Siis en tee mitään konkreettista, mutta menen ihan sekaisin niin, että varmasti tyhmempikin tajuaa, mistä on kyse. :(
Turha puolustella, että ei voinut mitään kun varatun matkaan varattuna lähti. Ihan yhtä hyväksyttävä asia kun väkivaltainen puolustaa lyömistään, ettei voinut mitään.
Nykyiseen mieheeni olen varsin tyytyväinen, enkä ole ihastunut keneenkään työkaveriini, mutta flirttailen kaikkien työpaikan miesten kanssa ihan vaan siksi, että se on hauskaa. Meillä on töissä mukavia ukkoja, jotka tajuaa kyllä, että mistään muusta kuin flirtistä tässä ei ole kyse. Tänään yks ilmoitti tulleensa vikittelemaan minua (oikeasti tuli siis kertomaan yhtä työjuttua), ja toinen heitti siihen, että tervetuloa jonoon, jonka jälkeen kaikki nauroimme iloisesti. En ole mikään minihameeseen pukeutuva isotissinen seksipeto, vaan ihan farkku - t-paita - huppari - saparo -tyyppi.
Vai ollaanko miehenikin kanssa niin kamalan säälittäviä, kun ihastuttiin toisiimme heti, kun menin samaan työpaikkaan hänen kanssaan. Kumpikaan ei seurustellut..