Luettele miehisyyttä laskevia asioita!
Mikä siis mielestäsi on asia, joka tekee miehestä vähemmän miehekkään?
Kommentit (130)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:28"]Silmämeikin käyttö, totaalinen turn off!
[/quote]
Huulipunako sitten on ok?
Tosi punaiset huulet ja täysin karvaton, sileä naama ja nörttilasit, semmoiset hopeiset kehykset ja suorakaiteen malliset.
Hauska ketju kun naiset eivät itse ole mitään naismaisia prinsessoja, vaan poikamaisia ja miesten tavoin käyttäytyviä ja toimivia.
Nillitys.
Eli kimeähkö ääninen valitus.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:27"]Hauska ketju kun naiset eivät itse ole mitään naismaisia prinsessoja, vaan poikamaisia ja miesten tavoin käyttäytyviä ja toimivia.
[/quote]
Olet vapaa tekemään naisista vastaavanlaisen ketjun. Anna meidän nyt puhua neitimiehistä tässä!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:29"]
Pinkki ja muut pastellisävyt! Minä ainakin epäilen heti miestä homoksi
[/quote] Minä tunnen yhden miehen, joka on oikeasti miehekäs vaikka käyttää joskus punaisia housuja ja pinkkiä paitaa. Sitä on hankala selittää. Varmaan niin sinut itsensä kanssa. Semmoisen raksaäijän näköinen noin muuten. Ja muutenkin ihan mahtava persoona :D Mutta tämä tapaus on on 1/785000
Homoilu nostaa miehekkyyttä. Se on tosimiesten hommaa!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:50"]Pissaa istualtaan:D
[/quote]
Olen aina pissannut istualtani, ja näin tulen toimimaan jatkossakin. Julkisissa vessioissa pissataan seisten, kotona istutaan.
m22
Epävarmuus ja halu haukkua niitä joilla menee huonommin. Mieluummin Henkka Hyppönen kuin Bull Mentula ;)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:33"]
itkeminen, murjotus, lapsellisuus, neitimäinen käytös ja puhetyyli, luulee omistavansa naisen kropan
[/quote]
Eli naiset saavat ja voivat huoletta tehdä näitä kaikkia ja se on aina ja joka tilanteessa heille pelkkää naiseuden plussaa ?
Tuota " luulla omistavansa naisen kropan".. en kyllä oikein ymmärtänyt. Uskoisin näet ,että jokainen tietää kyllä millainen keho itsellä on ja mitä sukupuolta se on.
Se miten hyvin tuon kehonsa kanssa tulee toimeen onkin sitten eri juttu, mutta sehän ei nyt oikeastaan ole tämän keskustelun aiheenakaan.
Tuo ´lapsellisuus´ on kyllä aika epämääräisesti hahmottuva käsite. Sellaisena voidaan pitää melkein mitä tahansa -jopa sellaistakin jota kukaan ikänsä puolesta lapsi ei millään kykenisi tekemään, tai voisi tehdä.
(Esim.jos mies ostaa hienon ja kalliin urheiluauton tai moottoripyörän.
Kateellinen naapuri saattaa sanoa toiselle " Onpa lapsellista näyttämisen halua tuolla Kurvisella, kun tuollaisia vehkeitä ostelee." )
´Lapsellisuus´ on melkein yhtä epämääräinen käsite kuin ´miehekkyys´, tai ´naisellisuus´ -tosin sillä erotuksella ,että ´lapsellisuudella´ei yleensä (noista kahdesta muusta poiketen) viitata mihinkään kehollisiin ominaisuuksiin, tai ulkomuotoon ja -näköön vaan pelkästään johonkin henkisiin ominaisuuksiin ihmisessä.
Jos on ruma vaimo tai tyttöystävä tai ei ole naista ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:43"]
Pyöräilykypärä
[/quote] Kallovammako miehekkäämpi vai ?
-Lasten vanukkaiden pölliminen
-mammanpoikuus etenkin parisuhteessa olevilla miehillä
-kädettömyys normaaleissa arkiasioissa
-bakteerikammo
- liiallinen laihuus ja siihen usein liittyvät pieniruokaisuus, kaloreiden kyttääminen ja nirsous
Silmämeikin käyttö, totaalinen turn off!
Pinkki ja muut pastellisävyt! Minä ainakin epäilen heti miestä homoksi
Siis lopettakaa! Mikä hirveä hinku teillä on haukkua muita! Onko oma naisellisuutenne siitä kiinni, että pakko ottaa toisia silmätikuiksi! Jos tämä ketju kasvaa, ilmoitan asiattomaksi.
ps* Lautaset saa kyllä puhtaaksi ihan tiskiharjallakin eikä se tiskikoneenkaan pesuaineannostelu voi olla selvää sellaiselle, joka ei ole koskaan sellaista omistanut, tai ollut työssä jossain ravintolassa tai baarissa missä niitä on käytetty.
Helppohan se sitten on oppia, kunhan sellainen laite ensin on ja kuuluuhan joka laitteeseen mukana selvät ohjeet ohjekirjassa.