Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alushousut ja vuodevaatteet samalla koneellisella

Vierailija
16.01.2022 |

Olen aina pessyt alushousut ja vuodevaatteet tyynyliinoja myöten samalla koneellisella, kuudessakympissä. Nyt rupesin ajattelemaan et onko vähän ällöä, ja kuoleeko kaikki bakteerit? Miten muut, pesettekö samalla koneellisella? Mulla tulee vähän pyykkiä kun sinkku, ja jos alushousut pitäis pestä erikseen en ikinä sais 8kg konetta täyteen....

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko sinulla jokin ongelma bakteerintuotannossa?

Vierailija
2/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla pesen minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä voi joskus olla esim tiskirättejä, lakanoita, pyyhkeitä ja alushousuja yhtä aikaa 60 asteen pesussa, hui kamala. Kukaan ei ole tosin vielä kuollut.

Vierailija
4/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä provo? Siis ihan oikeesti kysyt tälläistä???

Vierailija
5/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaaksihan se kone pesee. Ja kuudessakympissä pöpöt kuolee.

Vierailija
6/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pesen samassa koneessa.

Vierailija
7/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos housuissa ei ole näkyvää ulostetta, niin miksei niitä voisi pestä samassa liinavaatteiden kanssa?

Terveellä ihmisellä, joka osaa takapuolensa pestä ja vaihtaa alkkarit päivittäin, tuskin on kakkaiset kalsarit.

Vierailija
8/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onko sinulla jokin ongelma bakteerintuotannossa?

No ei tietääkseni, kiinnostaa vaan tietää miten muut toimii?

Vierailija
9/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussilakana pitää pestä erikseen, koska se syö muut pyykit ja tekee möykyn, joka saa lingotessa koneen liikkumaan ympäri kämppää

Vierailija
10/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesetkö ihan oikeasti samalla koneella?! Mulla on ainakin oma kone alusvaatteille ja toinen kone muulle pyykille. Tuntuu jotenkin perverssiltä, jos samalla koneella pesisin.

Vierailija
11/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä voi joskus olla esim tiskirättejä, lakanoita, pyyhkeitä ja alushousuja yhtä aikaa 60 asteen pesussa, hui kamala. Kukaan ei ole tosin vielä kuollut.

60 astetta ei riitä tiskirätin pesuun. Pitää olla 70-90 astetta.

Vierailija
12/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä missään vaiheessa ole kuolemaa pelännyt... Kunhan kyselin, keskustelupalsta. Relaa.

Vierailija
13/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki bakteerit ei todellakaan kuole 60 asteessa. Ei edes sadassa. Mutta ei se haitaa, on ihan normaalia että kaikkialla ympärillämme on bakteereja. Suurin osa on harmittomia. Ne lakanatkin muuttuu heti entistä saastaisemmiksi kun niihin kömmit ekaa kertaa.

Rohkeasti kaikki samaan koneeseen vaan.

Vierailija
14/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussilakana pitää pestä erikseen, koska se syö muut pyykit ja tekee möykyn, joka saa lingotessa koneen liikkumaan ympäri kämppää

Ei tarvitse jos on kunnon pesukone. Miele.

Vierailija
15/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen kaikki vaatteet villaa lukuunottamatta 60 asteessa, alushousut iloisesti sekaisin kaiken muun pyykin seassa.

Vierailija
16/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesetkö ihan oikeasti samalla koneella?! Mulla on ainakin oma kone alusvaatteille ja toinen kone muulle pyykille. Tuntuu jotenkin perverssiltä, jos samalla koneella pesisin.

Meillä on miehen ja naisen vaatteille eri kone, etten tulisi raskaaksi. Olisihan se myös siveetöntä pestä samalla koneella aikuisen miehen ja tyttären vaatteita

Vierailija
17/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60 astetta ei riitä tiskirätin pesuun. Pitää olla 70-90 astetta.

Ok, millä tavalla ei riitä? Rätti ei haise pesun jälkeen, eikä ala haista käytössä. En myöskään sairastele, eikä rätissä ole näkyvää likaa. Mitä etuja saisin kuumemmasta pesusta?

Vierailija
18/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kuukupin tiskikoneessa

Vierailija
19/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse jos on kunnon pesukone. Miele.

Minulla on vaan Electrolux, kyllä sekin on malttanut omassa nurkassaan pysyä.

20/42 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki samassa, melkein aina 60 ja lisähuuhtelu, joskus jotain uudempaa tunikaa tms. jos on mukana niin 40. 

Minä olen niin ruokoton, että nukun pers**ni kanssa samassa sängyssä ja samoissa lakanoissa - niinpä voin myös pestä kalsarit ja lakanat samassa koneessa.