Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne tatuoinnit turn off?

Vierailija
16.01.2022 |

Jos puhutaan sellaisista "keskikokoisista" tatuoinneista vaikka kädessä tai jalassa. Sellaiset näkyvällä paikalla olevat, mitkä kumminkin pystyy peittämään pitkillä hihoilla tai lahkeilla.

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumannäköistä, niin naisilla kuin miehillä. Tekee sellaisen törkyisen vaikutelman, ihminen näyttää likaiselta.

Tatuoinnit tuovat mieleen vangin. Piirroksista Neuvostoliiton vankileireiltä rikollisvangit ovat runsaiden tatuointien peittämiä. Naiskriminaalitkin ovat ympäriinsä tatuoituja.

Vierailija
102/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Harvoin ne ketään ainakaan paremman näköiseksi tekee. Nykyään on myös persoonallisempaa olla ilman, koska kaikki niitä itselleen hankkii.

Jos niitä on muka kaikilla, niin silloinhan ei ole niitä joilla ei ole.

Tarkkuutta kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit valitettavasti jakavat kantajansa eri yhteiskuntaluokkiin ihmisten mielissä. Sille ei vaan voi mitään. Ja joo joo ei kaikkia, mutta noin niin kuin yleisesti ottaen. On syntynyt ihmeellinen, kutsutaan sitä nyt vaikka "temppari"-tyyliksi, jolla nuoret sulkevat oviaan.   

Vierailija
104/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumannäköistä, niin naisilla kuin miehillä. Tekee sellaisen törkyisen vaikutelman, ihminen näyttää likaiselta.

Tatuoinnit tuovat mieleen vangin. Piirroksista Neuvostoliiton vankileireiltä rikollisvangit ovat runsaiden tatuointien peittämiä. Naiskriminaalitkin ovat ympäriinsä tatuoituja.

Aina joutuu miettii onko tyyppi vankilakundi ku nään tatskan.

Vierailija
105/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että minua ärsyttää tämä yleistäminen muoti-ilmiöksi! Olen 46 vuotias ja kun otin ensimmäisen kuvani 19vuotiaana niitä ei ollut juuri kellään.  Pienessä kotikaupungissani ei edes ollut tatuointiliikettä vaan piti matkustaa.

Jep. Ennen tatuoinnit oli tiettyjen alakulttuurien juttu. Nykyään voin sanoa, että minulla ja suurimmalla osaa tatuoiduista ihmisistä ei ole mitään yhteistä. 

Vierailija
106/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä tatuoinneista, en miehillä enkä naisilla. N30

Vierailija
107/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli ottaa tatuointeja pelkästään tämän ketju vastausten takia.

T: tatuoimaton.

Joo, tatuointi kuulostaisi kätevältä tavalta karsia vähemmän kiinnostavia miehiä pois kiinnostumasta minusta. Mutta en kyllä haluaisi ottaa tatuointia. Olisikohan jotain muuta kätevää turn-offia, joka tehoaisi suurin piirtein samaan miesjoukkoon?876

Tupakointi

Vierailija
108/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat, varsinkin naisilla.

En tekisi tästä(kään) sukupuoliasiaa, mutta koska itse olen hetero enkä miehistä välitä sen enempää missään suhteessa niin joo, naisilla tatuoinnit on minun makuun turn off.

Mitä enemmän, sitä enemmän. Mutta ilman paras. Olen itsekin äärimmäisen harvinaisia ihmisiä nykyään - minulla ei ole yhtään eikä tule. Ei mitään tatuointeja vastaan eikä ne minua haittaa ja jokainen tekee kuten tykkää omalta kohdaltaan, mutta itse en vain innostu niistä.

Vierailija
109/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli ottaa tatuointeja pelkästään tämän ketju vastausten takia.

T: tatuoimaton.

Joo, tatuointi kuulostaisi kätevältä tavalta karsia vähemmän kiinnostavia miehiä pois kiinnostumasta minusta. Mutta en kyllä haluaisi ottaa tatuointia. Olisikohan jotain muuta kätevää turn-offia, joka tehoaisi suurin piirtein samaan miesjoukkoon?876

Älä hätäile, käteviä on tälläiset kommentitkin -teit sen jo.

Erikseen mielenkiintoista se, että menee tuolla tavalla ihon alle jos jotkut esittää mielipiteitään kysyttäessä.

Toki sopii kuvaan tähän aikaan -aivan kaikesta mielensäpahoittaminen.

Vierailija
110/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskoista tulee ensimmäisenä mieleen white trash.

Vierailija
111/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että nuoret eivät enää onneksi teetä tatuoinrwja. On kauheata miten kauniit naiset ovat tärvelleet kauneutensa moilla ällöttävyyksillä.

Vierailija
112/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vaikka jokainen saakin päättää omasta ihostaan itse, niin kyllä tatuoinnit on turn off.

Kahdesta muuten samanlaisesta vaimoehdokkaasta tatuoimaton on pätevämpi.

- mies 36v

Vierailija
113/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iost tatkast laajalla pinta-alalla ovat kuvottavan näköiset. Kuin jotain iljettävää tuhrua, joka pitäisi pestä pois. Mautonta, rumaa ja halvan näköistä.

Jos laaja tatuointi on ammattilaisen huolellisesti tekemä, se on kalliin näköinen. Siitä riippumatta, kuka pitää siitä ja kuka ei.

Vierailija
114/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina joutuu miettii onko tyyppi vankilakundi ku nään tatskan.

Siis stereotypiasta johtuva pakkomielle?

Vierailija
115/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pieni perhonen tytöllä pepussa on ihan ok. Muuten yöks

T mies

Vierailija
116/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon, miten yleisiä tatuoinnit nykyään ovat, tänne näyttää pesiytyneen outo tatuoinninvihaajien alakulttuuri 😀 Ja ei, edelleenkään ne eivät ole menossa pois muodista, vaikka täällä niin väitetään, vaan monille tatuoijille on kuukausien jonot.

Vierailija
117/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tatuoinni ovat turn off.

Vierailija
118/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yleensä en pidä tatuoinneista, ja mies on mielestäni yleensä paremman näköinen ilman, ihan vain itsekkäästi omia mieltymyksiäni ajatellen. 

En kuitenkaan osaa tuomita edes kasvotatuoinnin ottajaa koska enhän minä tunne hänen motiivejaan ja kulttuuriaan. Alkuperäiskulttuurien kasvotatuoinnit ovat taas nousussa, joten on ihan hyvä venyttää käsityksiään henkisesti jo ennen kuin tällaisen henkilön tapaa - kenenkään tatuointi kun ei minulle kuulu, pidin siitä tai en. 

Sina Nova otti hiljattain omaan kulttuuriinsa kuuluvan kasvotatuoinnin ja myrskyhän siitäkin on noussut: https://www.tiktok.com/@shinanova

Uudessa-Seelannissa taas palkattiin ensimmäinen uutisankkuri jolla on Ta Moko, eli maorinaisten perinteinen huulien ja alaleuan tatuointi: https://cloudfront-ap-southeast-2.images.arcpublishing.com/nzme/NYIJ6FN…

En minä ikimaailmassa ottaisi tuollaista, mutta kuka minä olen näille naisille mitään sanomaan?

https://www.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02421/vladimir_franz_242…

Tsekissä oli presidenttiehdokkaana tämä herra.

Vierailija
119/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit valitettavasti jakavat kantajansa eri yhteiskuntaluokkiin ihmisten mielissä. Sille ei vaan voi mitään. Ja joo joo ei kaikkia, mutta noin niin kuin yleisesti ottaen. On syntynyt ihmeellinen, kutsutaan sitä nyt vaikka "temppari"-tyyliksi, jolla nuoret sulkevat oviaan.   

Eivät tatuoinnit oikeassa elämässä mitään ovia sulje.

Vierailija
120/125 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit tekee ihmisen tyhmän ja köyhän näköiseksi. Tietysti jokainen saa käyttää toimeentulotukensa mihin haluaa.

Ei minulla nuorena ja köyhänä ollut varaa tatuointeihin. Nyt keski-ikäisenä ja hyvätuloisena on, enkä siis tämän perusteella ole viisastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän