Onko mielestänne tatuoinnit turn off?
Jos puhutaan sellaisista "keskikokoisista" tatuoinneista vaikka kädessä tai jalassa. Sellaiset näkyvällä paikalla olevat, mitkä kumminkin pystyy peittämään pitkillä hihoilla tai lahkeilla.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli ottaa tatuointeja pelkästään tämän ketju vastausten takia.
T: tatuoimaton.
Joo, tatuointi kuulostaisi kätevältä tavalta karsia vähemmän kiinnostavia miehiä pois kiinnostumasta minusta. Mutta en kyllä haluaisi ottaa tatuointia. Olisikohan jotain muuta kätevää turn-offia, joka tehoaisi suurin piirtein samaan miesjoukkoon?876
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että atopian peittämät punaiset, hilseilevät silmäluomeni ja ruusufinnin pullistama nenäni inhottavat ihmisiä enemmän kuin kaunis kukkaköynnös rinnassani. Vihaan ihoani ja ulkonäköäni muutenkin kun en voi meikata tai värjätä hiuksia. Otin tatuoinnin, että näkisin edes jotain kaunista peiliin katsoessa.
Yliherkkä atooppinen ihosi varmaan rakastaa niitä myrkkyjä mitä siihen on pistetty
Itseasiassa tatuoinnin päälle harvemmin ilmestyy ihottumaa,joten tatuointi voi olla iholle pelastus.
No yleensä en pidä tatuoinneista, ja mies on mielestäni yleensä paremman näköinen ilman, ihan vain itsekkäästi omia mieltymyksiäni ajatellen.
En kuitenkaan osaa tuomita edes kasvotatuoinnin ottajaa koska enhän minä tunne hänen motiivejaan ja kulttuuriaan. Alkuperäiskulttuurien kasvotatuoinnit ovat taas nousussa, joten on ihan hyvä venyttää käsityksiään henkisesti jo ennen kuin tällaisen henkilön tapaa - kenenkään tatuointi kun ei minulle kuulu, pidin siitä tai en.
Sina Nova otti hiljattain omaan kulttuuriinsa kuuluvan kasvotatuoinnin ja myrskyhän siitäkin on noussut: https://www.tiktok.com/@shinanova
Uudessa-Seelannissa taas palkattiin ensimmäinen uutisankkuri jolla on Ta Moko, eli maorinaisten perinteinen huulien ja alaleuan tatuointi: https://cloudfront-ap-southeast-2.images.arcpublishing.com/nzme/NYIJ6FN…
En minä ikimaailmassa ottaisi tuollaista, mutta kuka minä olen näille naisille mitään sanomaan?
Vierailija kirjoitti:
Tatskat on vähän yksinkertaisten ihmisen juttuja, sellaisia wannabe kovis juttuja eli jotain itsetunnon kohottajia.
Kapea käsitys ihmisyydestä. Kun nainen ei halua pukeutua esimerkiksi hameeseen, syytä etsitään aina muualta. Sillä on päässä vikaa. Sillä on nyrjähtänyt mieli. Tietenkin kaikki oikeasti haluaa pukeutua hameeseen, koska niin on aina ollut. Oikeasti tyyliasiat on hyvin henkilökohtaisia ja jokainen näyttää siltä miltä itse haluaa. Loppujen lopuksi sillä on vähän tekemistä ihmisen älyn tai minkään muunkaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatskat on vähän yksinkertaisten ihmisen juttuja, sellaisia wannabe kovis juttuja eli jotain itsetunnon kohottajia.
Kapea käsitys ihmisyydestä. Kun nainen ei halua pukeutua esimerkiksi hameeseen, syytä etsitään aina muualta. Sillä on päässä vikaa. Sillä on nyrjähtänyt mieli. Tietenkin kaikki oikeasti haluaa pukeutua hameeseen, koska niin on aina ollut. Oikeasti tyyliasiat on hyvin henkilökohtaisia ja jokainen näyttää siltä miltä itse haluaa. Loppujen lopuksi sillä on vähän tekemistä ihmisen älyn tai minkään muunkaan kanssa.
Jep. En tajua miten vielä nykypäivänäkin monet vetää johtopäätökset tyyliin, aha tollaset hiukset = tällainen ihminen, tuommoinen vaate tyyli = 100% varmuudella sellainen tyyppi, tatuointeja on = tiedän tasan tarkkaan älykkyysosamääränkin! Miten voi olla noin kapeakatseinen, yhä edelleen? Eikö hävetä olla jumissa 100 vuoden takaisissa mielipiteissä?
Mitä tarkoittaa turn Off?
Eikö täällä osata kirjoittaa suomea?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa turn Off?
Eikö täällä osata kirjoittaa suomea?
No mikä on hyvä suomenkielinen vastine tälle? Itse en osaa sanoa koska asun ulkomailla enkä tiedä miten tuo sanottaisiin suomeksi.
Mulla itselläni ei ole tatuointeja ja tuskin tuleekaan, mutta tykkään silti katsella muiden kuvia. Välillä näkee todella upeita ja välillä taas ei. Mielestäni on hienoa, jos tatuoinneissa on joku selkeä yhtenäinen teema ja joka kuvassa samanlainen kädenjälki. Sellaisesta sekavasta meiningistä en tykkää, esim. entisellä työkaverilla oli nuoruuden tähtitatuointeja, lasten nimiä, mietelauseita jne. Jotenkin teki suttuisen yleisvaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli ottaa tatuointeja pelkästään tämän ketju vastausten takia.
T: tatuoimaton.
Joo, tatuointi kuulostaisi kätevältä tavalta karsia vähemmän kiinnostavia miehiä pois kiinnostumasta minusta. Mutta en kyllä haluaisi ottaa tatuointia. Olisikohan jotain muuta kätevää turn-offia, joka tehoaisi suurin piirtein samaan miesjoukkoon?876
Suosittelen huumeidenkäyttöä.
On minusta, sekä miehellä että naisella.
Ainoastaan maorit sun muut joilla kuuluu kulttuuriin. Ei nekään kauniita ole mutta aika hurjia täytyy myöntää.
99.9999999 % käyttäjistä mauton.
Kuvottavaa kulttuurista omimista.
En yleensä tykkää tai ymmärrä mutta Veronica Verho jotenkin söpö tms
Että minua ärsyttää tämä yleistäminen muoti-ilmiöksi! Olen 46 vuotias ja kun otin ensimmäisen kuvani 19vuotiaana niitä ei ollut juuri kellään. Pienessä kotikaupungissani ei edes ollut tatuointiliikettä vaan piti matkustaa.
No, sanoisin asian ennemminkin näin: Enemmän on turn off joko tai asenne, kuin tatuoinnit. Itse olen tatuoimaton, joka pitää syvällisistä ja pohdiskelevista keskusteluista. Olen nähnyt ihan kauniita tatuointeja, mutta elämässäni on paljon asioita, mitä minun ei tarvitse saada, mitä muilla on. Pääasia, että tatuoinnin kantaja niistä pitää ja usein taustalla on kantajalleen merkityksellinen asia tai muisto. Tatuoinneista saa hyvän keskustelun avauksen tuntemattoman ihmisen kanssa, vaikka olenkin itse kiinnostuneempi kirjoista, mutta yhteistä on monesti hyvät tarinat :)
Iost tatkast laajalla pinta-alalla ovat kuvottavan näköiset. Kuin jotain iljettävää tuhrua, joka pitäisi pestä pois. Mautonta, rumaa ja halvan näköistä.
Rumannäköistä, niin naisilla kuin miehillä. Tekee sellaisen törkyisen vaikutelman, ihminen näyttää likaiselta.
Yliherkkä atooppinen ihosi varmaan rakastaa niitä myrkkyjä mitä siihen on pistetty.