Onko mielestänne tatuoinnit turn off?
Jos puhutaan sellaisista "keskikokoisista" tatuoinneista vaikka kädessä tai jalassa. Sellaiset näkyvällä paikalla olevat, mitkä kumminkin pystyy peittämään pitkillä hihoilla tai lahkeilla.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Enpä taluttelisi.
Kuules SIKA. se nainen ei oo mikään sun koiras jota talutellaan! #naisviha
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli ottaa tatuointeja pelkästään tämän ketju vastausten takia.
T: tatuoimaton.
Iso osa taitaa olla näitä Laasasen opetuslapsia. Hänhän nimenomaan opetti, että tatuoinnit on väärin, koska kerran tatuoitu nainen kerran jätti hänet.
Isot ja peittävät on.
Rehellisesti sanoen ho-ro-tyyli.
Mutta olen nähnyt kauniita ja kantajalleen sopivia tatskoja myös.
On rumia, naisilla sekä miehillä.
Ei haittaa minua kunhan luonne on kohdallaan. Mieluummin tatuoitu normaali älyinen nainen kun tatuoimaton ja idi oott i . tätä ei moni tule ajatelleeksi. Ja ennen kun aletaan länkyttää että tatuoitu on automaattisesti idio o tti, niin ei pidä paikkansa. Mikään kuva iholla ei tee kenestäkään sellaista.
Tatskatyypit joilla on itsetunnon kanssa ongelmia. Ongelmia siten parisuhteessakin
Uskon että atopian peittämät punaiset, hilseilevät silmäluomeni ja ruusufinnin pullistama nenäni inhottavat ihmisiä enemmän kuin kaunis kukkaköynnös rinnassani. Vihaan ihoani ja ulkonäköäni muutenkin kun en voi meikata tai värjätä hiuksia. Otin tatuoinnin, että näkisin edes jotain kaunista peiliin katsoessa.
Mieheni on täysin tatuoimaton,minä otin juuri yhdeksännen kuvan. Mieheni hyväksyy asian mutta on toivonut etten ottaisi kuvaa kasvoihini,enkä aiokaan.
Kyllä noi tuhrut on aina turn off. Pieni tuhru on pieni turn-off, todella iso tuhru on todella iso turn off.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että atopian peittämät punaiset, hilseilevät silmäluomeni ja ruusufinnin pullistama nenäni inhottavat ihmisiä enemmän kuin kaunis kukkaköynnös rinnassani. Vihaan ihoani ja ulkonäköäni muutenkin kun en voi meikata tai värjätä hiuksia. Otin tatuoinnin, että näkisin edes jotain kaunista peiliin katsoessa.
Yliherkkä atooppinen ihosi varmaan rakastaa niitä myrkkyjä mitä siihen on pistetty
Mulle turn on. Pidän tatuoinneista varsinkin miehillä. Itseltäni löytyy pieniä tatuointeja ympäri kehoa yhteensä 12 kpl ja lisää on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli ottaa tatuointeja pelkästään tämän ketju vastausten takia.
T: tatuoimaton.
Valitettavasti tatuoinnit ei auta:D Olen itse insinööri, tatuointeja on käsivarret ja selkä täynnä, eivätkä nämä pysäytä miesten ahdistavia lähestymisyrityksiä baareissa. Valitettavasti. Mieheni on maisteri, ja hänelläkin näyttävät tatuoinnit.
Kaikki te voisitte elääkin mielipiteenne mukaan ja jättää meidät tatuoidut naiset rauhaan irl
Jättäkää meidät tatuoimattomatkin naiset rauhaan, me ei olla mitään näyttelyesineitä.
Vierailija kirjoitti:
On paitsi jos naisella on tälläiset
http://www.hungangels.com/blog/wp-content/uploads/2019/06/lunalovetscc1…
Pyssy, sulka, yms.
Missä pointti, randomilla nakeltuja rumia kuvia ja sitten ollaan niin itsetietoisia että...
Tatskat on vähän yksinkertaisten ihmisen juttuja, sellaisia wannabe kovis juttuja eli jotain itsetunnon kohottajia.
Itse taas tykkään tatuoinneissa naisten päällä. Itsellänikin tosin on niitä.
M25
On. Harvoin ne ketään ainakaan paremman näköiseksi tekee. Nykyään on myös persoonallisempaa olla ilman, koska kaikki niitä itselleen hankkii.
Vierailija kirjoitti:
Julkisesti en kehtais kulkea tatuointi muijan seurassa
Miehelle päähän kunnon musteet, naiselle ainakin toinen käsi täyteen. Toisiaan täydentävät täydelliset.
En tiedä voinko seota niin paljoa että päähäni suuria tatskoja haluaisin.
Tatuoinnit on kamalia palstahullu aloitti jankkauksen. Tätä.tulee riittämään!
Tatskat on ihania, sekä.miehrllä, että naisilla. Kannatan❤
Valitettavasti. Näin tarjoilijan käsivarressa käydessäni ravintolassa syömässä.