Typerin asia, mitä joku on sinusta kuvitellut (eikä asia pitänyt paikkaansa)? -peukutusketju
Peukku ylös = samaa mieltä, typerä kuvitelma. Peukku alas = eri mieltä, ymmärrän hyvin, että tällaista on kuviteltu. Yksi asia per viesti, ap aloittaa:
Päivämäärät muutettu: Menimme kihloihin 1.5.2014 ja naimisiin 1.5.2015. Miehen sukulaisista muutama ihmetteli, menimmekö siksi naimisiin, että olisin raskaana ja halusimme olla naimisissa ennen lapsen syntymää. Eipä ole lapsia hankittu ja oli jotenkin koominen kommentti normaalipainoiselle nuorelle naiselle. Huvitti, kun osa ajatteli kyse olevan "hau.lik.ko.häistä, vaikka kihlauksen ja häiden välillä oli vuosi. Eikä siinä edes ole mitään pahaa, jos jotkut menevät naimisiin raskaana ollessaan.
ap
Kommentit (22)
Eräs ihminen kuvitteli, että pettäisin puolisoani. Joillekin on yllätys, että on olemassa oikeasti uskollisia ihmisiä, jotka eivät pettäisi puolisoaan koskaan.
että kilttinä ihmisenä katsoisin sormien lävitse sitä, että minua kiusattiin töissä. en muuten katsonut.
Minusta kuviteltiin, että minulla on sivusuhde. Olin aloittamassa opiskelut eri kaupungissa ja työkaverin kanssa tuli puheeksi, että minun pitää ilmeisesti ainakin alkuun majoittua siellä opiskelupaikkakunnalla. Sanoin, että minulla on sillä paikkakunnalla kaveri, jonka luo voin majoittua tilapäisesti. En edes ajatellut, että sen voisi ymmärtää sivusuhteena, mutta kuulin, että selän takana työpaikalla sitten supateltiin, että olen varmaankin eroamassa uuden miehen takia.
Että olen poika, vaikka sanoin olevani tyttö, naisten pukuhuoneeseen pyrkiessäni. Oli vaan lyhyet hiukset ja edustusverkkarit.
Että olin asiantuntija, vaikka minulla oli vain suuret lollot.
Minun ja miehen luultiin menevän pakon edessä naimisiin, koska olin 6 kuulla raskaana.
Totuus oli, että oli ihan tietoinen ratkaisu ja suunniteltu juttu. Emme halunneet mennä naimisiin ennen kuin olin pidemmällä raskaana. Minä en olisi kestänyt sitä, jos emme olisi saaneet lapsia (molempien syvä toive) ja olisimme eronneet lapsettomuuden takia. En olisi halunnut käydä läpi avioeroa.
Se, että olen nuori ja melko kaunis, tekisi minusta tyhmän. Arvostan koulutusta todella paljon, olen kouluttautunut maisterin paperien jälkeen vielä työn ohessa ja edennyt työelämässä ikäisekseni nopeaan tahtiin. Teen paljon töitä ja työni on minulle intohimo.
Osa kuvittelee minun olevan ikäni ja ulkonäköni takia tyhmä ja saavuttaneen työelämässä asiat vain ulkonäköni takia.
"Ai sä oletkin raskaana, luulin, että oot muuten vaan lihonu tosi paljon"
Urpona pidin tuota, joka tuli kommentoimaan tuollaista kerrottuani raskaudesta. Olin reilusti yli raskauden puolivälin, vatsa oli selvä raskausvatsa ja en ollut mikään 120 kg odottaja.
Että itsetietoisena sosiaalisesti kömpelönä velttoperse laiskurina ja itsensä ruoskijana olisin itsetiedoton manipulatiivinen narsisti joka rakentaa valheiden varaan hovia. 😂
Että olen väkivaltainen ja arvaamaton hakkaaja. Mulla oli teininä voimakkaat meikit ja ”katu-uskottava” look, mutta olin iloinen ja ystävällinen, enkä ole silloin tai koskaan lyönyt tai edes uhkaillut ketään.
Minusta luullaan aina että olen tyhmä ja ilkeä, koska en ole nätti vaan tavattoman kolho kasvoistani.
Että älkää tulko mulle kertomaan, miten "sisäinen kauneus se jotain merkitsee eikä ulkoisella ole väliä".
Voisin kertoa elämäntarinani 60 vuoden ajalta, joka todistaa muuta.
Suurin piirtein vain aviomieheni on nähnyt ruman ulkokuoreni alle ja arvostaa sitä kuuluisaa sisäistä kauneutta.
Ex kuvitteli, etten saisi selville sitä, että hän petti minua
Minusta on luultu, että olen kevytkenkäinen ja jopa levitetty juorua että mulle kelpaa suurin piirtein kaikki kaksilahkeiset ainakin humalassa.
En edes ymmärrä miksi. Tuon kauemmaksi totuudesta ei oikeastaan edes pääse.
Mua luultiin ruotsalaiseksi. Olen niin suomalaisen näköinen töppöjalka kuin olla voi. :D
Ihminen jonka luulin olevan hyvä, ellei jopa paras ystäväni oli ensin väittänyt ihastukselleni, että harrastan yhdenillanjuttuja ja myöhemmin sitten vielä, että yritän hankkiutua raskaaksi miehen tietämättä..
Pahinta oli, että tämä mies uskoi molemmat väitteet ja todellisuudessa enää vain kokeili pitääkö mun "helppous" paikkansa ja kuulemma piti, koska mekin seksiä harrastettiin jo tokilla treffeillä. Tuon jälkimmäisen väitteen jälkeen tapailu loppui eikä miehelle enää seksikään maistunut ;-)
Ja totuuden tästä kusetuksesta kuulin tämän kaverini exältä jolle hän oli oveluuttaan retostellut.
Ohis: älkää pitäkö ketään ihmistä tyhmänä, kilttinä ja helposti määräiltävänä vain naaman perusteella! Tutustukaa luonteeseen ennen tuollaisia päätelmiä.
Olin kuulemma lesbo ja viikonloppuisin luonani ravasi miehiä. Hieman ristiriitaista. :D
että olen lesbo, koska elin vuosikausia aikuisena yksin