Onko Espoossa huomenna koulupäivä?
Lapset väittävät ettei ole mutta netistä ei koulun sivuilla näy mitään mainintaa. Eikä edes Wilmassa ole tullut viestiä aiheeseen liittyen vaikka yleensä sieltä tulee jopa turhaakin turhempia viestejä.
Kommentit (14)
Ei ainakaan meidän lapsilla. Toinen ylä- toinen alakoulussa.
Kyllä meidän molemmilla on, toinen ylä- ja toinen alakoulussa.
Joo siis Viherlaakson koulusta on kyse.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:23"]Joo siis Viherlaakson koulusta on kyse.
-Ap
[/quote
Ei ole koulupäivä huomenna
T: Rehtori
"Helatorstain jälkeinen perjantai 6.5.2016 on vapaa"
Ysi pyytää anteeksi, olin vuoden edellä :DDD Mutta ei tuolla kyllä mitään lue, että tämän vuoden helatorstain jälkeinen perjantai olisi vapaa, joten ei kai se sitten ole?
Onko teillä ollut jonain lauantaina koulua? Jos on, niin milloin siitä tuleva vapaa on pidetty/pidetään. Meillä alakoululaiset menevät Rastaalan kouluun, mutta yläkoululainen ei mene omaansa, koska se korvaa yhden lauantaikoulupäivän.
Meidän lapsilla on vapaa, toinen ylä- toinen alakoulussa. Ovat tehneet etukäteen tuon päivän. Mutta vähän vaikuttaisi, että teillä ei ole.
Kahdella lapsista on vapaa, yhdellä olisi ollut koulua, mutta ilmoitin opettajalle, että pidämme lapsen vapaalla. Hyvällä omallatunnolla ilmoitin kun tyttö ei ole ollut yhden yhtä päivää pois koulusta vuoden aikana. Eikö teillä ole tullut mitään kuukausitiedotetta tai vastaavaa? Katso Espoon kaupungin sivuilta koulun kohdalta koulupäivät sitten.
Meidän lapsella on koulua huomenna. Viime vuonna ei ollut. Eli vaihtelee kouluittain. Tarkista toisilta vanhemmilta.
Riippuu koulusta. Mulla on, mutta esimerkiksi mun pikkusiskolla ei ole. t. lukiolainen Espoosta