Poikaystävä kertoi että alunperin alkoi kanssani vain päästäkseen
Lähelle parastaystävääni, mutta ihastuikin sitten minuun. Hieman hämmentynyt olo nyt. Miten sitä pitäisi reakoida? :|
Kommentit (68)
Ettekö te itse tajua, että kommenteillanne osoitatte pointtini täysin oikeaksi eli teille pitää valehdella tai jättää kertomatta tälläisiä asioita.
Ja kyllä minäkin ottaisin eron enkä jäisi naisen kanssa vääntämään, tämä on asia josta ei näköjään voi ikinä päästä yli, joten eroaminen on ainoa ratkaisu.
Eli apee voi erota tai miehesi, sillä asia kalvaa sinua loppuelämän, kuten naiset ovat täällä osoittaneet, niin ihan turha jatkaa suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:30"]
Ettekö te itse tajua, että kommenteillanne osoitatte pointtini täysin oikeaksi eli teille pitää valehdella tai jättää kertomatta tälläisiä asioita.
Ja kyllä minäkin ottaisin eron enkä jäisi naisen kanssa vääntämään, tämä on asia josta ei näköjään voi ikinä päästä yli, joten eroaminen on ainoa ratkaisu.
Eli apee voi erota tai miehesi, sillä asia kalvaa sinua loppuelämän, kuten naiset ovat täällä osoittaneet, niin ihan turha jatkaa suhdetta.
[/quote]
Joo, eikös kaikki mietikin, että mikä oli miehen motiivi edes sanoa koko asiaa? Mutta sä teit selväksi että kyseinen ratkaisukin mieheltä oli reilusti alunperinkin ja vain kertominen tuottaa tuskaa. Ehkei ihan maailman luotettavin mies vaikkei ap sitä ois tiennytkään.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:30"]Ettekö te itse tajua, että kommenteillanne osoitatte pointtini täysin oikeaksi eli teille pitää valehdella tai jättää kertomatta tälläisiä asioita.
[/quote]
En ole tässä mitään eroa ottamassa. Poikaystäväni on noin muuten oikein ihana. Ei tää tieto mun maailmaa kaatanut. Vaikka hieman outoa olikin. Puhuttiin nyt asiat puhki, eikä tässä ole enään mitään ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:30"]
[/quote]
Joo, eikös kaikki mietikin, että mikä oli miehen motiivi edes sanoa koko asiaa? Mutta sä teit selväksi että kyseinen ratkaisukin mieheltä oli reilusti alunperinkin ja vain kertominen tuottaa tuskaa. Ehkei ihan maailman luotettavin mies vaikkei ap sitä ois tiennytkään.
[/quote]
Tai mieleen tulee, että mitä muuta mies ajattelee noin omintakeisella tavalla, jos tämä ei ollut miehen mielestä esim. hävettävä tapa mennä suhteeseen, mutta antoi sen tapahtua, koska oikeasti sitten tunsi niin? Nyt ei kuitenkaan selkeästi ajatellut, että asiassa oli mitään hävettävää vaan sen voi pölläyttää tyttöystävän naamalle noin vain. Tai häpeä on ehkä vähän väärä sana, mutta en löydä oikeampaa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:06"]
Kuullostaa kauhean impesilliltä.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4228345/ketju/ablodi_orginaali_enerkia_naivi_impesilli
[/quote]
Dänks! Tuon ketjun laitan suosicceihin!
Epäilevä Tuomas joka on myös pessimisti vastaa sinulle ap. Mieshän kertoi tuon ihan vain sen takia että luulee olevansa todellinen aarre. Tietää myös sen tosiasian et naiset puhuu keskenään ja salaa toivoo että ohimennen otat kaverisi kanssa ollessasi puheeksi "huppista melkein unohin mainita, arvaa mitä.. ennen ku Pena alko seukkaa mun kaa nii se oli ihastunu oikeesti suhun! mun kanssa alko olee et pääsis sun lähelle. Ajan myötä se ihastuki muhun oikeesti"
Joku koira tässä on haudattuna, miks se kertois tollasen hölmön asian? en keksi järkevää syytä.. tai sit hän haluaa että ajattelet negatiivisesti hänestä ja lopetat parisuhteenne.
Asutteko poikaystävänne kanssa porvoossa? kun tää kuullostaa niin hölmöltä ja porvoossa tunnetusti tapahtuu kaikkea sellaista mitä ei muualla voi ikinä tapahtua ;D
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:25"]
Jos naiset on noin herkkähipiäistä porukkaa, niin miksi ei vain eroa. En minä jaksaisi jossain suhteessa koko ajan vatvoa jotain noin mitätöntä asiaa, parempi vain pakata kamat ja lähteä vetämään, jos nainen ei tuollaisesta pääse yli.
[/quote]
Suhteeseen epärehellisistä syistä lähteminen on kaukana mitättömästä asiasta.
[/quote]
Epärehellisistä syistä? Eikös se ollut niin, että ei huomannut aloittajaa, vaan tämän kaverin, joka tässä närästää? Nooo, huomasi sitten aloittajankin, mutta se oli vaan sellainen työtapaturma.
Kyllä varmaan sen jälkeen rehellisesti ihastui, mutta tuo alku meni nyt vähän epäromanttisesti todellakin. Ja nainen on kuvitellut sen ihan syyllä romanttisemmaksi, eli mies huomasi minut, tietenkin on kuvitellut niin. Että miehet on tyyyyhmiä, jos tämmöinen on epäselvää!!!