Poikaystävä kertoi että alunperin alkoi kanssani vain päästäkseen
Lähelle parastaystävääni, mutta ihastuikin sitten minuun. Hieman hämmentynyt olo nyt. Miten sitä pitäisi reakoida? :|
Kommentit (68)
No sullahan kävi tuuri. Aattele jos homma oliskin mennyt alkuperäisen suunnitelman mukaan, sä olisit täällä nuoleskelemassa näppejäs ja surkuttelemassa ku kukaan ei koskaan oo kiinnostunu susta.
Voi että. Hän haluaa olla rehellinen ja nyt sinä sitten suutut? Tärkein kohta on: "ihastuin sinuun". Se on tämän sanoman pointti.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:15"]No sullahan kävi tuuri. Aattele jos homma oliskin mennyt alkuperäisen suunnitelman mukaan, sä olisit täällä nuoleskelemassa näppejäs ja surkuttelemassa ku kukaan ei koskaan oo kiinnostunu susta.
[/quote]
Jahas.
Kysy häneltä, miksi hän kertoi tuon sinulle ja minkälaista reaktiota odotti sinulta?
Tai sitten voisit ehkä dumpata sen.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:07"]Tyhmä kuin saapas. Miks tommonen piti kertoa. [/quote] Sitä vähän itsekin mietin. Miksi kertoi? Mitä luuli sillä saavuttavansa? :/
[/quote]
Mä luulen, että mies mieltää sanomisensa kohteliaisuudeksi. Mies alunperin kiinnostui kaverista, mutta ihastuikin sinuun koska olit ihanampi ja parempi. Sinä tulit valituksi. Selvä kohteliaisuus miehen mielestä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:17"]Voi että. Hän haluaa olla rehellinen ja nyt sinä sitten suutut? Tärkein kohta on: "ihastuin sinuun". Se on tämän sanoman pointti.
[/quote]
En ole suuttunut. Vain hämmilläni.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:07"]Tyhmä kuin saapas. Miks tommonen piti kertoa. [/quote] Sitä vähän itsekin mietin. Miksi kertoi? Mitä luuli sillä saavuttavansa? :/
[/quote]
Mä luulen, että mies mieltää sanomisensa kohteliaisuudeksi. Mies alunperin kiinnostui kaverista, mutta ihastuikin sinuun koska olit ihanampi ja parempi. Sinä tulit valituksi. Selvä kohteliaisuus miehen mielestä.
[/quote]
No voihan se kai näinkin olla.
Halusi olla rehellinen ja ajatteli että otat sen kohteliaisuutena? "Olet parempi kuin kaverisi ja ihastuin sinuun enemmän". Näin kuvittelisin
Reakoi aivan ensiksi opettelemalla kirjoittamaan: REAKTIO. REAGOIDA.
Seuraavaksi keksi parempi trolli ja lakkaa aiheuttamasta myötähäpeää.
Naisille ei kannata tälläisiä asioita kertoa, heidän ohuen hauras heikko itsetunto rikkoutuu palasiksi. Tämän takia minäkin valehtelen naisille tai olen hiljaa, jos he kysyvät jotain.
Olisihan se hienoa jos naisten kanssa voisi olla rehellinen.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:15"]No sullahan kävi tuuri. Aattele jos homma oliskin mennyt alkuperäisen suunnitelman mukaan, sä olisit täällä nuoleskelemassa näppejäs ja surkuttelemassa ku kukaan ei koskaan oo kiinnostunu susta. [/quote]
Jahas.
[/quote]
Mikä hemmetin jahas? Sulla on suhde henkilöön, joka on ihastunut suhun. Vai olisitko sittenkin mieluummin surkuttelemassa yksinäisyyttäsi?
Sä voitit jo. Ajattele vähän, edes.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:21"]Reakoi aivan ensiksi opettelemalla kirjoittamaan: REAKTIO. REAGOIDA.
Seuraavaksi keksi parempi trolli ja lakkaa aiheuttamasta myötähäpeää.
[/quote]
No anteeksi. Vahingossa omissa ajatuksissani kirjoittanut väärin.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:22"]Naisille ei kannata tälläisiä asioita kertoa, heidän ohuen hauras heikko itsetunto rikkoutuu palasiksi. Tämän takia minäkin valehtelen naisille tai olen hiljaa, jos he kysyvät jotain.
Olisihan se hienoa jos naisten kanssa voisi olla rehellinen.
[/quote]
Hmmh. Kannattaa varmaan ruveta homoksi, jos elämä naisten kanssa on noin vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:17"]Voi että. Hän haluaa olla rehellinen ja nyt sinä sitten suutut? Tärkein kohta on: "ihastuin sinuun". Se on tämän sanoman pointti.
[/quote]
Mua ainakin vituttas se että mies on alunperin halunnut vain hyväksikäyttää.
Noh, jokainen tekee valinnat mutten itse haluaisi olla suhteessa kenenkään kanssa, joka on ollut valmis käyttämään välinappuloina toisia naisia päästäkseen lähemmäksi sen aikaista ihastustaan. Kertoo moraalista ja empatiakyvystä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:15"]No sullahan kävi tuuri. Aattele jos homma oliskin mennyt alkuperäisen suunnitelman mukaan, sä olisit täällä nuoleskelemassa näppejäs ja surkuttelemassa ku kukaan ei koskaan oo kiinnostunu susta. [/quote]
Jahas.
[/quote]
Mikä hemmetin jahas? Sulla on suhde henkilöön, joka on ihastunut suhun. Vai olisitko sittenkin mieluummin surkuttelemassa yksinäisyyttäsi?
Sä voitit jo. Ajattele vähän, edes.
[/quote]
Tuo jahas oli siksi koska sanoit että surkuttelisin koska kukaan ei ole KOSKAAN kiinnostunut musta. Kyllä mulla on miehiä aikaisemminkin ollut...
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:22"]Naisille ei kannata tälläisiä asioita kertoa, heidän ohuen hauras heikko itsetunto rikkoutuu palasiksi. Tämän takia minäkin valehtelen naisille tai olen hiljaa, jos he kysyvät jotain. Olisihan se hienoa jos naisten kanssa voisi olla rehellinen. [/quote] Hmmh. Kannattaa varmaan ruveta homoksi, jos elämä naisten kanssa on noin vaikeaa.
[/quote]Ei homoksi voi ryhtyä, jos on hetero. Jos olisin homo, en olisi teidän naisten kanssa ollenkaan. Joskus olen kyllä harmitellut miksi en ole syntynyt homoksi, olisi elämä varmasti helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:22"]Naisille ei kannata tälläisiä asioita kertoa, heidän ohuen hauras heikko itsetunto rikkoutuu palasiksi. Tämän takia minäkin valehtelen naisille tai olen hiljaa, jos he kysyvät jotain. Olisihan se hienoa jos naisten kanssa voisi olla rehellinen. [/quote] Hmmh. Kannattaa varmaan ruveta homoksi, jos elämä naisten kanssa on noin vaikeaa.
[/quote]Ei homoksi voi ryhtyä, jos on hetero. Jos olisin homo, en olisi teidän naisten kanssa ollenkaan. Joskus olen kyllä harmitellut miksi en ole syntynyt homoksi, olisi elämä varmasti helpompaa.
[/quote]
No sulla nyt hirveästi naisia tuskin onkaan, jos asenteesi on tuo. Tuskin kukaan haluaa seurustella kaltaisesi miehen kanssa. Ja hei reikä se miehilläkin on. Koska selvästi olet vain reiän perässä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:11"]Joskus nuorempana mäkin olisin voinut sanoa noin naiselle. Olisin kuvitellut varmaan sen olevan hänelle imarteleva kohteliaisuus, mutta nykyään jättäisin sanomatta.
[/quote]
No ei immarrellut ei. :/