Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä kertoi että alunperin alkoi kanssani vain päästäkseen

Vierailija
14.05.2015 |

Lähelle parastaystävääni, mutta ihastuikin sitten minuun. Hieman hämmentynyt olo nyt. Miten sitä pitäisi reakoida? :|

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:25"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:22"]Naisille ei kannata tälläisiä asioita kertoa, heidän ohuen hauras heikko itsetunto rikkoutuu palasiksi. Tämän takia minäkin valehtelen naisille tai olen hiljaa, jos he kysyvät jotain. Olisihan se hienoa jos naisten kanssa voisi olla rehellinen. [/quote] Hmmh. Kannattaa varmaan ruveta homoksi, jos elämä naisten kanssa on noin vaikeaa. [/quote]Ei homoksi voi ryhtyä, jos on hetero. Jos olisin homo, en olisi teidän naisten kanssa ollenkaan. Joskus olen kyllä harmitellut miksi en ole syntynyt homoksi, olisi elämä varmasti helpompaa. [/quote] No sulla nyt hirveästi naisia tuskin onkaan, jos asenteesi on tuo. Tuskin kukaan haluaa seurustella kaltaisesi miehen kanssa. Ja hei reikä se miehilläkin on. Koska selvästi olet vain reiän perässä.

[/quote]

Idiootti.

Vierailija
42/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:25"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:22"]Naisille ei kannata tälläisiä asioita kertoa, heidän ohuen hauras heikko itsetunto rikkoutuu palasiksi. Tämän takia minäkin valehtelen naisille tai olen hiljaa, jos he kysyvät jotain. Olisihan se hienoa jos naisten kanssa voisi olla rehellinen. [/quote] Hmmh. Kannattaa varmaan ruveta homoksi, jos elämä naisten kanssa on noin vaikeaa. [/quote]Ei homoksi voi ryhtyä, jos on hetero. Jos olisin homo, en olisi teidän naisten kanssa ollenkaan. Joskus olen kyllä harmitellut miksi en ole syntynyt homoksi, olisi elämä varmasti helpompaa. [/quote] No sulla nyt hirveästi naisia tuskin onkaan, jos asenteesi on tuo. Tuskin kukaan haluaa seurustella kaltaisesi miehen kanssa. Ja hei reikä se miehilläkin on. Koska selvästi olet vain reiän perässä.

[/quote]

Idiootti.
[/quote]
Niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totea miehelle, että yllätyit, kun valitsit hänet.

Yleensä pidät miehistä, jotka ovat hyviä sängyssä.

On tärkeää, että voi olla miehelle tai miehille rehellinen.

Vierailija
44/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:02"]

[/quote]Koska tuo loukkaus on tietty suoraan verannollinen tämän miehen karmeaan rikokseen joka oli lähestyä kaveria ensin, sehän on niin kauhea rikos, että sitä ei voi koskaan antaa kukaan nainen ikinä anteeksi.

Jos naiset on noin herkkähipiäistä porukkaa, niin miksi ei vain eroa. En minä jaksaisi jossain suhteessa koko ajan vatvoa jotain noin mitätöntä asiaa, parempi vain pakata kamat ja lähteä vetämään, jos nainen ei tuollaisesta pääse yli.

Vierailija
45/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:25"]

Jos naiset on noin herkkähipiäistä porukkaa, niin miksi ei vain eroa. En minä jaksaisi jossain suhteessa koko ajan vatvoa jotain noin mitätöntä asiaa, parempi vain pakata kamat ja lähteä vetämään, jos nainen ei tuollaisesta pääse yli.

[/quote]

Suhteeseen epärehellisistä syistä lähteminen on kaukana mitättömästä asiasta.

Vierailija
46/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUULOSTAA. EI KUULLOSTAA.

Vierailija
47/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:31"]KUULOSTAA. EI KUULLOSTAA.
[/quote]

Miksi ihmiset jaksavat aina keskittyä oikeinkirjoitukseen eivätkä tekstin sanomaan. Muunmuuassa mulla on lukihäiriö, jonka seurauksena välillä tulee kirjoitusvirheitä....enkä aina jaksaisi kuunnella näitä korjauksia vaan oikeita vastauksia.

Vierailija
48/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, nakertaako?!! 

Vierailija
49/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:34"]

Lol, nakertaako?!! 

[/quote] Alapeukun perusteella nakertaa :D LOL, jätä se sika!!! 

Vierailija
50/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:34"]

Lol, nakertaako?!! 

[/quote] Alapeukun perusteella nakertaa :D LOL, jätä se sika!!! 
[/quote]

Ei itseasiassa nakerra enää. Menneet on menneitä.

Vierailija
51/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuota virhettä näkee älyttömän usein. Voit kuullottaa kasvikset pannulla, mutta kuulostaminen yhdellä l-kirjaimella. T.kielipoliisi ;)

Vierailija
52/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:52"]Koska tuota virhettä näkee älyttömän usein. Voit kuullottaa kasvikset pannulla, mutta kuulostaminen yhdellä l-kirjaimella. T.kielipoliisi ;)
[/quote]

Joo mutta ei kannata tukkia näitä keskusteluita pienten kirjoitusvirheiden takia. Kiitos.

Vierailija
53/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs miehet, jos teidän kumppaninne sanois teille että alunperin oli kiinnostunut sun parhaasta kaverista ja alkoi seurustelemaan sun kans vaan sen takia että pääsis lähelle tuota miestä. Miltäs tuntuis?

Vierailija
54/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:07"]Tyhmä kuin saapas. Miks tommonen piti kertoa.
[/quote]

Sitä vähän itsekin mietin. Miksi kertoi? Mitä luuli sillä saavuttavansa? :/
[/quote]
Ehkä huono omatunto?

Vierailija
55/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, minkä ikäinen olet?

Vierailija
56/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sit tarvii ens kerralla tukkia kun osaat jo!; ) ja alottajan pulmaan perus palstavinkki: Jätä se, tai ole edelläkävijä ja syö se. Tai ole tyytyväinen, että huomaskin, että oot kivempi.

Vierailija
57/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:22"]Naisille ei kannata tälläisiä asioita kertoa, heidän ohuen hauras heikko itsetunto rikkoutuu palasiksi. Tämän takia minäkin valehtelen naisille tai olen hiljaa, jos he kysyvät jotain.

Olisihan se hienoa jos naisten kanssa voisi olla rehellinen.
[/quote]
Ai sinustako olisi kivaa että naisesi olisi rehellinen ja kertoisi että oli päättänyt että hänen miehekkään pitää olla isompi kalu mutta ihastuikin sitten kuitenkin sinuun?
Aikuinen ihminen tajuaa ihan luonnostaan mitä ei pidä koskaan kertoa.
Kaverini mies kertoi että hän on tosi onnellinen vaimonsa ja heidän lastensa kanssa vaikka ei naimisiin mennessään ollut ollut ihan varma onko tuleva vaimo se oikea hänelle. Ihmettelee nyt kun vaimo on surullinen ja allapäin. Ja mies oli ihan itse kosinut.

Vierailija
58/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:02"]

[/quote]Koska tuo loukkaus on tietty suoraan verannollinen tämän miehen karmeaan rikokseen joka oli lähestyä kaveria ensin, sehän on niin kauhea rikos, että sitä ei voi koskaan antaa kukaan nainen ikinä anteeksi.

[/quote]

"Mä vaan teeskentelin olevani kiinnostunut susta ja panin sua ja feikkasin tykkääväni susta, vaikka oikeasti halusin vaan päästä panemaan sun kaveria. Mutta sitten sä olitkin ihan oikeasti mulle sopiva nainen vaikka mä vain aion käyttää sua hyväkseni, että ihastuinkin suhun ihan oikeasti. Mut siis ihan mitätön asia, ootko sä vaan herkkähipiäinen"

Vierailija
59/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:10"]Voi ap, minkä ikäinen olet?
[/quote]

19

Vierailija
60/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:11"]

Joskus nuorempana mäkin olisin voinut sanoa noin naiselle. Olisin kuvitellut varmaan sen olevan hänelle imarteleva kohteliaisuus, mutta nykyään jättäisin sanomatta.

[/quote]

Millä vitun logiikalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme