Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein teininne käy hampurilaisella eli Hesessä tai Mäkkärissä?

Vierailija
14.05.2015 |

Ärsyttää, että vaikka kotiruoka olisi tarjolla, niin ainakin kolme kertaa viikossa suunnataan roskaruuan pariin. 

Tyttö on hoikka, mutta kyllähän tuollainen paskarasva kertyy verisuoniin ja ällöttää tuollaisen kulttuurin tukeminen. 

Ja nyt jos kysytte, mistä rahat, niin itse tienaa lastenhoidolla. Paha puuttua!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit saattaa kyllä käydä enemmän roskaruokapaikoissa syömässä sun vanhemmat tietääkään, esim. heti koulun jälkeen. Jos kotona syödään kuuden aikaan, niin kyllähän kasvava nuori jaksaa silloin jo syödä uusiksikin. Varsinkin kun ne Mäkit ja Heset eivät pidä nälkää kovin pitkään.

Vierailija
2/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä käyn ehkä kerran pari kahessa kuukaudessa. T: teini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:01"]

Ärsyttää, että vaikka kotiruoka olisi tarjolla, niin ainakin kolme kertaa viikossa suunnataan roskaruuan pariin. 

Tyttö on hoikka, mutta kyllähän tuollainen paskarasva kertyy verisuoniin ja ällöttää tuollaisen kulttuurin tukeminen. 

Ja nyt jos kysytte, mistä rahat, niin itse tienaa lastenhoidolla. Paha puuttua!

[/quote]

Täydennän vielä, että siis perheen ulkopuolisella lastenhoidolla. Kotitöistä ei saa latin latia. 

ap

Vierailija
4/22 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy juuri koskaan. Ehkä kerran kesässä tai matkoilla, jos ei muuta ruokapaikka ole. Mutta ei ole eläissään syönyt kokonaista hampparia. Ei pidä niistä. Käy jätsillä siellÄ kenties kaksi kolm kertaa vuodessa lisäksi kavereiden kanssa. 

Vierailija
5/22 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa Burgerissa. Joskus.

Vierailija
6/22 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kolmeen kuukauteen

Vierailija
7/22 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin kerran kuussa. Välillä useammin, muttei koskaan joka viikko. Käyvät välillä myös Subissa, kiinalaisessa yms. Meillä on sääntö, että pääsääntöisesti syödään kotona kunnon ruokaa. Tämä juuri siitä syystä, ettei mene siihen, että syövät liikaa roskaruokaa. Kertovat etukäteen, jos syövät muualla kuin kotona.

Vierailija
8/22 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pari kertaa viikossa tosi rikkaan perheen muksuja katsomassa. Saa kolmekymppiä tunnilta. 

Niille on ihan sama maksaako tonnin vai tuon kolmekymppiä, mutta onhan se huima tuntipalkka 16-vuotiaalle. 

Sama kuin minulla ja teen sentään korkeakoulupohjalta töitä... huoh!

ap

Vierailija
9/22 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeasti arvioituna n. 1-2krt kuussa.

Vierailija
10/22 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onneksi vain Subi ja teini tykkää eniten siitä kananrinnasta. Olen neuvonut ottamaan kokojyväleivällä ja välttämään majoneeseja. Tiedä sitten, mitä oikeasti tilaa. Olen ajatellut, ettei tuolle mitään voi ja kun kaikki kaveritkin menevät niin se on heille sosiaalinen tapahtuma. Eipä tarvitse kokata kotona. Jos jollain on hyviä vinkkejä saada teini kotiin syömään niin otetaan vastaan. Rahatkin on itse ansainnut kesätöistä, joten vaikea siihenkään vedota.

Vierailija
11/22 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin kertoja vuodessa, ei joka kuukausi. Kyllä minä kieltäisin noin usein hampurilaisella käynnin, vaikka kuinka olisi omia rahoja. Terveyden takia.

Vierailija
12/22 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi-kolme kertaa viikossa käy meidän kaksi teiniämme, vaikka lämmin ruoka tehdään joka päivä viideltä kahden ammattilaiskokin (eli isän ja äidin) taidoilla ja hyvillä raaka-aineilla. Pienin lapsi (11 v.) syö sentään kotona mutta hänkin on alkanut mankua "mäkkärin ranuja". Euron euroa emme anna kenellekään noista kolmesta roskaruokaan, mutta omiapa ovat hanttihommistaan tienaamansa rahat.

Vierailija
13/22 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan

Ei pidä mättöruuasta yhtään eikä meidän perheestä oo ikinä mättöruuasta piitattu.Pizzaa syö mielummin

Vierailija
14/22 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini käy varmaan kerran vuodessa ja syö illoinkin kanaa. Menee joskus kavereiden mukana, juo jotain. Just viime viikolla kaverit kävi ruinaamassa mukaan, ei oikein ymmärtäneet, kun teini kieltytyi, koska kotona saa parempaa ruokaa.

Vierailija
15/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2krt vuodessa. Yleensä 1 krt.

Vierailija
16/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri koskaan. Kavereiden kanssa jos käy syömässä, niin käyvät yhdessä paikallisessa kahvilassa, jossa saa hyviä salaatteja. Ja perheenä käydään "kunnon" ravintoloissa.

Hampurilaisella joskus harvoin "tien päällä", kun pitää päästä paikasta a paikkaan b nopeasti ja saada siinä välissä joitain syötyä nopeasti

Vierailija
17/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy pari kertaa viikossa tosi rikkaan perheen muksuja katsomassa. Saa kolmekymppiä tunnilta. 

Niille on ihan sama maksaako tonnin vai tuon kolmekymppiä, mutta onhan se huima tuntipalkka 16-vuotiaalle. 

Sama kuin minulla ja teen sentään korkeakoulupohjalta töitä... huoh!

ap

Joopa joo. En ole vielä niin rikasta tavannutkaan, että 30 ja 1000 olis sama asia.

Vierailija
18/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpaurheilijoina ovat hyvin ravintotietoisia ja äärestä harvoin käyvät vaikka itse välillä koitan, että tilattaisiko ihan vaan ruokaa jostain, mutta ovat jo hellan vieressä ennen kuin kerkeän lausetta sanomaan loppuun asti :D

Vierailija
19/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käyvät  n. pari kertaa kuussa, mutta ovat kasvissyöjiä. Hesessä on tosi hyviä ja maukkaita kasvisaterioita.

Vierailija
20/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 15v käy sen max 5 kertaa vuodessa. Tosin varmaan vain siksi, että ainoa hampparipaikka on abc ja se ei ole ihan nurkilla :D käy siis vain kun käy tai käydään jossain "isossa kaupungissa", ja silloinkin valitsee subwayn yleensä.