Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Casual relationship

Vierailija
14.05.2015 |

Mitä tarkoittaa casual relationship? Olen ollut muutamilla treffeillä suomea taitamattoman miehen kanssa. Ensimmäisillä treffeillä tuli satunnaisesta syystä puheeksi, minkälaista seuraa haemme. Molemmat olivat sitä mieltä että emme hae pelkkää seksiä. Itse jonkin sortin defenssinä pamautin, että en halua vakavaa suhdetta. Mies sanoi, että joku "casual relationship" tyylinen olisi mielessä. Kerroin suoraan etten täysin ymmärrä mitä mies sillä tarkoitti ja hän yrittikin tarkentaa termiä minulle, mutta siltikin jäi hieman epäselväksi. Jätin jankuttamatta asiasta enempää, koska kyseessä olivat ensimmäiset treffit.
Mitä ymmärrät "casual relationshipillä"? Tarkoittaako se avointa suhdetta? Rentoa tapailua? Seksisuhdetta? Normaalia seurustelusuhdetta ilman esim yhteisen tulevaisuuden suunnittelua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista

Vierailija
2/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies enää sua muuna pidä kuin seksisuhteena, menit itse avaamaan sen mahdollisuuden. Ei se sua enää vakavaan suhteeseen oikeasti halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Butterfly

Vierailija
4/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:42"]Butterfly
[/quote]

Yes, same same, nyt different; she's butterfly - no girlfriend

Vierailija
5/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:08"]Rentoa tapailua, joka ei poissulje myös muiden ihmisten tapailua. Näin käsittäisin ko. termin.
[/quote]

Tämä on oikea vastaus. Vasta kun olette exclusive tai committed, tuo muiden tapailumahdollisuus jää pois. Eikä sitä kannata olettaa vaan asiasta pitää sopia. Näin ainakin pohjoisamerikkalaiset sen ymmärtävät.
[/quote]

Ja lisättäköön että tämän takia moni pohjoisamerikkalainen nainen ei harrasta seksiä suhteessa ennen kuin on yhdessä päätetty olla exclusive. Sikäläisestä vinkkelistä suomalaiset ovat tosiaan monesti "helppoja".

Vierailija
7/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäminen on alkeellista. Valtaosa naisista ei toimi noin.

Vierailija
8/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosiaan alkeellista; säälin näitä epävarmoja tyttösiä, jotka suostuu kaikkeen ja luulee tekevänsä itse valintansa.

Vierailija
9/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoa tapailua, joka ei poissulje myös muiden ihmisten tapailua. Näin käsittäisin ko. termin.

Vierailija
10/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te suomi-muijat kyllä helppoja lorttoja... Ei teitä ota kukaan vakavana vaihtoehtona lastensa äidiksi - ei edes mamut.

Vierailija
11/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:08"]Rentoa tapailua, joka ei poissulje myös muiden ihmisten tapailua. Näin käsittäisin ko. termin.
[/quote]

Tämä on oikea vastaus. Vasta kun olette exclusive tai committed, tuo muiden tapailumahdollisuus jää pois. Eikä sitä kannata olettaa vaan asiasta pitää sopia. Näin ainakin pohjoisamerikkalaiset sen ymmärtävät.

Vierailija
12/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailua eli seksisuhde.

Vierailija
13/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukka parka ei edes tiedä mihin on lupautumassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi