Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä
ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.
Kommentit (1022)
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi ovat ylipainoisia. Pääsääntöisesti näyttävät myös ikäistään vanhemmilta. Kehopositiivisuus hulluinta mitä lännessä ollut. Ylipaino on epäterveellistä, ei siitä mihinkään pääse.
Ensimmäinen näistä näytti omiin silmiin eniten normaalivartaloiselta, mutta ehkä vaatteet vaikuttaa.
Edes lääketiede ei tee tuollaista yleistystä.
Vierailija kirjoitti:
mmm35 kirjoitti:
Ja höpsis. Kaikki ylipainoisia, ja myös näyttävät siltä.
Saa alapeukuttaa jos huvittaa. Mutta 164cm/72kg on ylipainoinen. Tosiasia.
173cm/72kg on normaalipainoinen. Tosiasia.
Ei kannata vahtia pelkkää painoa. Jännittävää, että asiaa pitää edelleen 2020-luvulla käydä läpi. Luulis, että Suosikin Ekin palsta olis jo vanhemmakin sukupolvelle jo tuttu:
Hei ap! Et kerro pituuttasi, joten painosi perusteella ei voi tehdä johtopäätöksiä. Painoindeksi on hyvä ja suuntaa-antava keskivertohenkilön ihannepainoa arvioitaessa. Jos harrastat liikuntaa, jossa lihasmassasi osuus kehon kokonaispainosta on suhteessa keskivertoa enemmän, painoindeksi ei ole täysin vertailukelpoinen kohdallasi. Tarvittaessa olethan yhteydessä terveydenhoitajaan terveellisten elämäntapojen löytämiseksi.
Naisten lihoaminen aiheuttaa myös miehille ongelmia pariutumisessa koska usein nainen haluaa että mies on isompi kuin nainen.
Joku 175cm ja 65kg-70kg mies on pieni hiiri 170cm ja 70kg naisen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta linkistä näkee kaiken, mikä suomalaisissa naisissa on vialla.
1. Vaatimaton pärstä
2. Ruma pukeutuminen
3. Ylipaino
Ei siis mikään ihme, että tänne virtaa jatkuvalla syötöllä hoikkia ja seksikkäitä ulkomaalaisia naisia suomalaisille miehille vaimoiksi. Kotimaiset tanttarat kuolevat pikkuhiljaa sukupuuttoon.
Tänne jos joskus eksyy joku hoikka kehitysmaalainen nainen vaimoksi, muutaman vuoden jälkeen hoikkuudesta ei ole enää tietoakaan. :D olet varmaan nähnyt esim. thaipunkeroita peliautomaateilla?
Nuo lyhyet ja lyhytjalkaiset naiset näyttävät muutenkin helpommin lihavilta, ei tarvita kuin 10kg ylimääräistä niin palloefekti on taattu.
Näinpä, ja mies alkoholisoituu rouvan suosiollisella avustuksella. Pian vuorossa on ero, lapset ja vaimo muuttaa pois ja ukko maksaa eläkkeestään elarit, jos maksaa. Valitettavasti näitä on tullut nähtyä täällä susirajalla jo enemmän kuin tusinan verran jo sen minkä minunkin elämänpiiristäni tiedän.
Toki vastapainoksi myös liittoja, joissa ulkomailla asunut mies tai nainen palaa takaisin kotiin mukavan uuden kumppanin kanssa ja perustavat ihan tavallisen perhe-elämän tänne Suomeen. Ja hyvä heille :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi heteropareissa hyvin ylipainoisilla ja suurilla naisilla on usein tosi laiha mies?
Siksi koska ison ja lihavan naisen vastine ei ole lihava mies, vaan pieni, laiha, lihakseton, ryhditön ja kapeaharteinen mies.
Tuollaisen vartalotyypin omaavat ihmiset ovat keskimäärin kaikkien vähiten haluttavia vastakkaisen sukupuolen silmissä, ja siksi he päätyvät myös usein yhteen.
Vierailija kirjoitti:
https://i.huffpost.com/gen/1470673/original.jpg
Siitä urheilullisuudesta ja lihaksista.
72kg = 158,7lbs.
Kuvan naisista lähinnä tuota painoa on uimari Dara Torres, 183cm/68kg.
Esimerkiksi bodari Kim Chizevsky on 174cm/61kg.
Eli juu, jos painoa on vähän reippaammin niin se ei johdu siitä että käytte salilla treenaamassa kahvakuulalla tai kannatte painavia ostoskasseja.
Mattie Rogers, muistaakseni 170cm ja painaa jotain 75kg, kisasi olympialaisissa naisten painonnoston 87kg luokassa ja painoi silloin himpun vajaa 80kg.
Ylipainoisia ovat ja 70 kg on miehen paino.
Itse olen ollut lihavimmillani 75 kg ja jo 70 kiloisena tunsi itsensä melko tursakkeeksi. Ei mulla muuta.
T. 169 cm 64 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi ovat ylipainoisia. Pääsääntöisesti näyttävät myös ikäistään vanhemmilta. Kehopositiivisuus hulluinta mitä lännessä ollut. Ylipaino on epäterveellistä, ei siitä mihinkään pääse.
Ensimmäinen näistä näytti omiin silmiin eniten normaalivartaloiselta, mutta ehkä vaatteet vaikuttaa.
En tiedä mistä väärät tietosi ovat peräisin?
"Terveellistä lihavuutta ei ole olemassakaan, ylipaino vaikuttaa aina heikentävästi terveyteen"
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoisia ovat ja 70 kg on miehen paino.
Itse olen ollut lihavimmillani 75 kg ja jo 70 kiloisena tunsi itsensä melko tursakkeeksi. Ei mulla muuta.T. 169 cm 64 kg
Saat tuntea itsesi miksi tahansa, mutta älä projisoi muihin. Muut voi elellä ihan tyytyväisinä sillä 70kg elopainolla.
Vierailija kirjoitti:
Noi artikkelin naiset ovat minusta juurikin normaalivartaloisia. Osa pehmeämpiä kuin toiset ja jollain omaan makuuni aavistus liikaa pyöreyttä, mutta ei paljoa.
Itse olen urheilullinen, mutta lyhyt. Silti noita pidempi. Olen lihaksikas, mutta en bodari. Vaatteet päällä ehkä roteva. Tinderissä saan tykkäyksiä vain muutamalta artikkelin kaltaiselta normaalivartaloiselta. Suurin osa tykkääjistä on sitä luokkaa, että tuskin yltäisin halaamaan.
Onko nyt tosiaan niin, että miehen lyhyys, mikä ei ole seurausta omista surkeista valinnoista, rinnastuu naisilla kymmenien vuosien terveiden elämäntapojen laiminlyömiseen?
Edelleen en etsi, fitnesspimua. Minulle kelpaa artikkelin kaltainen normaalivartaloinen kaunis nainen.
M44
Kymmenien vuosien terveiden elämäntapojen laiminlyömiseen? Itselleni tuli sairauden myötä parissa vuodessa 30 kg ylipainoa. Olen aina syönyt terveellisemmin kuin tavan suomalainen ja liikkunut kovasti.
Kerropa mitä syöt ja miten liikut niin minä kerron myös ja katsotaan kumpi syö ja elää terveellisemmin.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Terveellistä lihavuutta ei ole olemassakaan, ylipaino vaikuttaa aina heikentävästi terveyteen"
Kiitos kun linkkasit artikkelin, joka on maksumuurin takana, ettei sitä pääse edes lukemaan. Me kaikki emme tilaa Hesaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäreiltä.
"Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä." (THL, 2017)
Tämä on se syy miksi ylipainoiset alkaa näyttää normaalilta ihmisten silmään. Siihen tottuu, kun ympärillä on niin paljon ylipainoisia, että normaalipainoiset ovat yli 30-vuotiaissa jo vähemmistössä. Se on aika hurjaa, mutta siitä on vaikeaa keskustella asiallisesti koska aihe on niin polarisoiva ja käy ihmisillä tunteisiin. Sitten kun lisätään joukkoon nämä lapselliset idiootit joiden ainoa mielenkiinto on herjata ihmisten ulkonäköä (jonka ei pitäisi olla ollenkaan keskiössä painokeskustelussa, eikä kenenkään velvollisuus ole näyttää viehättävältä), niin ei ihme että ihmiset menevät puolustuskannalle. Totuus on silti, että me ollaan lihavampia kuin koskaan ihmisen historiassa, eikä se trendi näytä hiipumisen merkkejä, kasvetaan vaan entisestään. Sillä on todennäköisesti aika kauaskantoiset vaikutukset kansanterveyteen ja se on aika paljon isompi juttu kuin miltä jonkun reidet näyttää farkuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi artikkelin naiset ovat minusta juurikin normaalivartaloisia. Osa pehmeämpiä kuin toiset ja jollain omaan makuuni aavistus liikaa pyöreyttä, mutta ei paljoa.
Itse olen urheilullinen, mutta lyhyt. Silti noita pidempi. Olen lihaksikas, mutta en bodari. Vaatteet päällä ehkä roteva. Tinderissä saan tykkäyksiä vain muutamalta artikkelin kaltaiselta normaalivartaloiselta. Suurin osa tykkääjistä on sitä luokkaa, että tuskin yltäisin halaamaan.
Onko nyt tosiaan niin, että miehen lyhyys, mikä ei ole seurausta omista surkeista valinnoista, rinnastuu naisilla kymmenien vuosien terveiden elämäntapojen laiminlyömiseen?
Edelleen en etsi, fitnesspimua. Minulle kelpaa artikkelin kaltainen normaalivartaloinen kaunis nainen.
M44
Kymmenien vuosien terveiden elämäntapojen laiminlyömiseen? Itselleni tuli sairauden myötä parissa vuodessa 30 kg ylipainoa. Olen aina syönyt terveellisemmin kuin tavan suomalainen ja liikkunut kovasti.
Kerropa mitä syöt ja miten liikut niin minä kerron myös ja katsotaan kumpi syö ja elää terveellisemmin.
N46
Hei, itse asiassa haastan kaikki jotka haukkuvat noita naisia ylipainoisiksi kertomaan oman viikon ohjelmansa ruokineen ja liikuntoinen, askelmäärä myös!
Lyön vetoa että syötte kahvipullaa ja suklaata enemmän kuin minä ja liikutte vähemmän ja löhöätte sohvalla tv:n ääressä(itselläni ei ole sohvaa eikä tv:tä ollenkaan).
Tässä vielä kaikille niille mietittävää, jotka kokevat lihavuuden olevan vain yksilön oma asia: "Ylipainon ja liikalihavuuden kustannukset ovat maailmanlaajuisesti yhtä suuret kuin tupakoinnin ja suuremmat kuin alkoholismin tai ilmastonmuutoksen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäreiltä.
Mutta, jos nyt tässä käyttää vaikka terveyskirjastoa lähteenä, lievä ylipaino on ongelma silloin, kun paino kertyy vyötärölle ja erityisesti vatsaonteloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun linkkasit artikkelin, joka on maksumuurin takana, ettei sitä pääse edes lukemaan. Me kaikki emme tilaa Hesaria.
Siitähän näkyy jo ennen maksumuuria täysin selvästi mistä on kyse.
Minun silmään noista neljä on selvästi ylipainoisia ja kolme siinä rajalla tai normaalipainon aivan ylärajoilla. Itse olen kaksi senttiä lyhyempi mutta 20kg kevyempi enkä todellakaan ole edes laiha. Hoikaksi voisi kutsua mutta itse koen olevani enneminkin normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän näkyy jo ennen maksumuuria täysin selvästi mistä on kyse.
No ei näy. Minä en tee johtopäätöksiä pelkän otsikon perusteella, vaan haluan nähdä mitä siinä itse artikkelissa kirjoitetaan. Luulin, että näin toimii kaikki?
Ylipainoisia. Hoikalta ei näytä ketään ja pari näyttää jopa lihavalta.