Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä

Vierailija
16.01.2022 |

ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.

https://www.is.fi/menaiset/art-2000008538071.html

Kommentit (1022)

Vierailija
641/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista näytti lihavammalta kun mitä on, koska päällä oli liian pienet vaatteet. Esim ne kauheat leveälahkeiset farkut joiden takia naisella näkyi kamelinvarvas

Joko kehopositiivista "tältä mä näytän, deal with it" asennetta tai sitten oma silmä valehtelee ja näkee peilissä timakan farkkupimun.

BMI 35+ ei mene BMI 25:sta tyköistuvassa farkkuasussa.

Vierailija
642/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkuista näkyy tulppaani, onneksi ei ole takapuolelta kuvaa. Aika pyöreää porukkaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on evoluutio suosinut pehmeitä muotoja siksi että vararavinto ja hedelmällisyys. Jos se ei kelpaa miehille lisääntykööt keskenään. Biologia suosii pientä rasvakerrosta naisessa mikä tekee naiselliset muodot, rinnat, lantion ja reidet. Myös mahassa on rasvaa koska vauva tarvii suojaa.

Tämä. Ihmettelen miten heteromiehet ihannois lihaksikasta ja vähärasvaista naista kuten toinen mies. Liian alhainen rasvaprosentti tekee hedelmättömäksi. Pitäisi riittää miehillekkin että nainen on normaalipainoinen tai hiukan yli/ali. Ei ole olemassa yhtä ainoaa vartalomallia. Katsokaa ympärillenne.

Normaalipaino riittää satavarmasti. Kyse onkin nyt siitä, että normaalipainoiset ihmiset ovat jo vähemmistöä myös Suomessa.

Varsinkin miehistä iso osa on ylipainoisia.

Naiset ovat kaikissa ikäryhmissä lihavempia kuin miehet. Suomeksi sanottuna siis enemmän läskiä kropassa.

Wtf? Just toisinpäin. 

"Suomalaisista 2–6-vuotiaista tytöistä 17 prosenttia ja pojista 27 prosenttia on vähintään ylipainoisia. Lihavia on samanikäisistä tytöistä 4 ja pojista 8 prosenttia.

Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista vähintään ylipainoisia on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.

Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava."

THL, FinTerveys2017

Kannattaisi opetella lukemaan.

Vierailija
644/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoot ovat isontuneet vuosien varrella. Joskus 90-luvulla käytin vielä M-kokoa, nyt vaatteeni ovat pääosin S-kokoa, ja siis täsmälleen saman kokoinen olen ollut koko tämän ajan. 

Joten hyvin uskon, että M-kokoa käyttävät. Se vastaa nykyisin useimmiten kokoa 42-44, aiemmin se vastasi noin kokoa 38.

Vierailija
645/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan asiallisesti esitän, että olisi mielenkiintoista tietää näiden leidien ruokavalioista ja liikuntaharrastuksista. Eivät ole minulle normaaleja eivätkä todellakaan, millään mittapuulla hoikkia.

No, en noiden leidien kohdalta voi sanoa, mutta itse syön monipuolisesti kaikenlaista. Arkena syön helppoa arkiruokaa kahdesti päivässä, esimerkiksi kana-riisipaistosta, jossa on kanaa, riisiä (täysjyvää, tai tavallista, joskus ruokakauraa) ja erilaisia kasviksia tai ruokaisa salaatti vaikka kananmunilla ja pastalla. Aamulla syön kaurapuuroa tai rahkajugurttia marjoilla, iltapalaksi tarvittaessa samaa tai leipää päällisillä. Viikonloppuisin syön paremmin, esimerkiksi pihvi tai hodarit tai saatan hakea noutoruokaa. Kaloreita tulee keskimäärin ehkä 2800 kcal/pvä, joinakin päivinä enemmän ja toisina taas vähemmän. Liikuntaa harrastan 3-5 kertaa viikossa ja alle tunnin välimatkat pääosin pyörällä tai kävellen. Mulla on lievää ylipainoa, joka ei mua haittaa. Syön sen verran, että nälkä lähtee, tarkkailen sen verran ruokavaliota, että kasviksia ja kuituja tulee tarpeeksi ja että paino ei nouse. Alkoholia käytän kolme, neljä kertaa vuodessa.

Voisinko laihduttaa? Voisin. Viitsinkö? En.

OK. En minä sinua syytä, koska se on oma tietoinen valintasi. Toivottavasti ajattelet myös terveyttäsi ja tulevaisuutta terveenä. Olen 168cm ja painan 54kg. Syömishäiriötä ei ole mutta pastaa ja eineksiä en syö, enkä maitotuotteita tai sokerillisia makeisia. Herkuttelen hedelmillä, marjoilla ja raakasuklaalla. Liikun aina kun mahdollista ja juon päivittäin 2 litraa vettä.  Äärilaidat >lihava >laiha saavat aina kritiikkiä ollen milloin liian laiha tai liian lihava. Elämä on valintoja, mutta suotakoon jokaiselle kauneus sellaisena kuin on.

No suo sit. ”Ajattele myös terveyttäsi” ei sitä suomista ole. Sun elämä on ruoan rajoittamista, mun ei. Mun elämä on tasapainoa, ei äärilaitaa. Ja mitat on 169/62.

Vierailija
646/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta linkistä näkee kaiken, mikä suomalaisissa naisissa on vialla.

1. Vaatimaton pärstä

2. Ruma pukeutuminen

3. Ylipaino

Ei siis mikään ihme, että tänne virtaa jatkuvalla syötöllä hoikkia ja seksikkäitä ulkomaalaisia naisia suomalaisille miehille vaimoiksi. Kotimaiset tanttarat kuolevat pikkuhiljaa sukupuuttoon.

Että sellaiset naisvihafantasiat tällä kertaa. Ei ole kuule suomalaisissa miehissä yhtään sen enempää kehuttavaa, vai luuletko että ne keksimäsi ulkomaalaiset pimut ottavat tuosta noin vaan kaljuuntuvat ja kaljamahaiset ulimiehet miehekseen? :D

On surullista, että liikut piireissä, joissa miehetkin ovat kaljuuntuvia ja isomahaisia. Aivan tavallisilla ja normaalipainoisilla miehillä näyttää olevan aika usein ulkomaalainen hoikka ja kaunis vaimo. Ja olen nähnyt myös, että vatsakkaillakin miehillä heitä on. Monet miehet ovat ikävä kyllä menneet ottamaan suomalaisen pötikän akakseen, joka on lihonut kymmeniä kiloja ja jos edes vihjaat, että akan pitäisi laihduttaa, niin se saattaa tappaa ukon.

Se on hyvä että katselee vähän ympärilleen miten muut elää. Muutenhan sitä ihan mökkihöperöityisi itsekseen.

Ihan hyvä huomio sulla, vatsakkaan ukonpötikän ei kannata vihjailla akanpötikän ylipainosta jos pelkää että katse voi tappaa.

(Otetaanhan nyt huumorilla jatkossakin kun kerran aloitettiin?)

Aika usein se on kyllä niin, että paksulla pötikkäakalla on hoikka mies ja useinhan täälläkin pötikät kehuvat omia pitkiä, hoikkia ja komeita miehiään. Siksi varmaan niin monet miehet ovatkin hommanneet hoikan naisen ulkomailta, koska monessa maassa naiset arvostavat itseään ja pitävät itsestään huolta ollakseen miehen silmissä viehättäviä ja haluttavia. Ja kotikasvatuksestahan se naisellisuus jo lähtee. Meillä kumpikin tytär pukeutuu mekkoihin ja hameisiin ja tietävät jo varsin hyvin ettei koko ajan mässytetä jotain roskaruokaa.

Tyttöparat. Mitä uskontosuuntaa edustatte?

Umpiateisteja.

Kuulostat joltain lahkolaiselta. Vai että kotikasvatuksesta naisellisuus lähtee ja itsestään pidetään huolta ollakseen miehen silmissä viehättäviä ja haluttavia. :D

Kyllä se niin vaan menee, usko tai älä. Ei siihen mitään lahkoa tarvita, että vaimo näyttää hyvältä, osaa pukeutua naisellisesti ja tietenkin tyyäret katsovat äidistään mallia. Sinulle tietysti saattaa olla ihan uusi asia, mutta meillä vaimo tietenkin ymmärtää sen, että jos alkaisi laahustaa pieruverkkareissa kotona ja auta armias jos vielä piereskelisi, niin luultavasti joutuisi vaihtoon. Ei kannattaisi luoda kuvaa maailmasta pelkästään maskuliinisten, huomioväritukkaisten ja vihaisten feministien kautta.

Entä jos tytär ei haluakaan olla kukkamekkoinen objekti? Pakotat olemaan?

No, ainakaan Marimekon rumia rytkyjä ei tule pukemaan päälleen. Ja mikäs objekti tytöstä/naisesta tulee, jos on mekko päällä? Et taida olla ihan terve.

Vierailija
647/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näyttävät naisilta, hyvä niin. Hollywoodista on tullut tämä juttu, että naisten pitää olla langanlaihoja, jotka muistuttavat pikemminkin pikkupoikia, kuin naisia. Länsimaalainen kauneusihanne on täysin vinoutunut.

Tämä johtuu siitä että kamera lisää noin 5 kiloa jostain syystä. Sen takia Jennifer Anistonin piti laihduttaa ennen frendejä vaikka oli täysin normaalipainoinen. Samoin Linda Lampeniuksen piti laihduttaa Speden kehotuksesta ja hän sairastuikin sitten syömishäiriöön. Kun Ronn Moss eli Ridge vieraili Suomessa niin monet kiinnitti huomiota todella hoikkaan olemukseen joka ei välity tv:n kautta.

Vierailija
648/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevia naisia.

Vierailija
649/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Vaatimaton pärstä

2. Ruma pukeutuminen

3. Ylipaino

Ei siis mikään ihme, että tänne virtaa jatkuvalla syötöllä hoikkia ja seksikkäitä ulkomaalaisia naisia suomalaisille miehille vaimoiksi. Kotimaiset tanttarat kuolevat pikkuhiljaa sukupuuttoon.

Että sellaiset naisvihafantasiat tällä kertaa. Ei ole kuule suomalaisissa miehissä yhtään sen enempää kehuttavaa, vai luuletko että ne keksimäsi ulkomaalaiset pimut ottavat tuosta noin vaan kaljuuntuvat ja kaljamahaiset ulimiehet miehekseen? :D

On surullista, että liikut piireissä, joissa miehetkin ovat kaljuuntuvia ja isomahaisia. Aivan tavallisilla ja normaalipainoisilla miehillä näyttää olevan aika usein ulkomaalainen hoikka ja kaunis vaimo. Ja olen nähnyt myös, että vatsakkaillakin miehillä heitä on. Monet miehet ovat ikävä kyllä menneet ottamaan suomalaisen pötikän akakseen, joka on lihonut kymmeniä kiloja ja jos edes vihjaat, että akan pitäisi laihduttaa, niin se saattaa tappaa ukon.

Se on hyvä että katselee vähän ympärilleen miten muut elää. Muutenhan sitä ihan mökkihöperöityisi itsekseen.

Ihan hyvä huomio sulla, vatsakkaan ukonpötikän ei kannata vihjailla akanpötikän ylipainosta jos pelkää että katse voi tappaa.

(Otetaanhan nyt huumorilla jatkossakin kun kerran aloitettiin?)

Aika usein se on kyllä niin, että paksulla pötikkäakalla on hoikka mies ja useinhan täälläkin pötikät kehuvat omia pitkiä, hoikkia ja komeita miehiään. Siksi varmaan niin monet miehet ovatkin hommanneet hoikan naisen ulkomailta, koska monessa maassa naiset arvostavat itseään ja pitävät itsestään huolta ollakseen miehen silmissä viehättäviä ja haluttavia. Ja kotikasvatuksestahan se naisellisuus jo lähtee. Meillä kumpikin tytär pukeutuu mekkoihin ja hameisiin ja tietävät jo varsin hyvin ettei koko ajan mässytetä jotain roskaruokaa.

Tyttöparat. Mitä uskontosuuntaa edustatte?

Umpiateisteja.

Kuulostat joltain lahkolaiselta. Vai että kotikasvatuksesta naisellisuus lähtee ja itsestään pidetään huolta ollakseen miehen silmissä viehättäviä ja haluttavia. :D

Kyllä se niin vaan menee, usko tai älä. Ei siihen mitään lahkoa tarvita, että vaimo näyttää hyvältä, osaa pukeutua naisellisesti ja tietenkin tyyäret katsovat äidistään mallia. Sinulle tietysti saattaa olla ihan uusi asia, mutta meillä vaimo tietenkin ymmärtää sen, että jos alkaisi laahustaa pieruverkkareissa kotona ja auta armias jos vielä piereskelisi, niin luultavasti joutuisi vaihtoon. Ei kannattaisi luoda kuvaa maailmasta pelkästään maskuliinisten, huomioväritukkaisten ja vihaisten feministien kautta.

Entä jos tytär ei haluakaan olla kukkamekkoinen objekti? Pakotat olemaan?

No, ainakaan Marimekon rumia rytkyjä ei tule pukemaan päälleen. Ja mikäs objekti tytöstä/naisesta tulee, jos on mekko päällä? Et taida olla ihan terve.

Itsehän kirjoitit, että naisen pitää olla miehen silmissä viehättävä ja haluttava, siis kohde eli objekti.

Et sinä sen terveemmältä vaikuta. Toivottavasti tyttäresi oppivat, että saavat pukeutua juuri niin kuin itse haluavat.

Vierailija
650/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan asiallisesti esitän, että olisi mielenkiintoista tietää näiden leidien ruokavalioista ja liikuntaharrastuksista. Eivät ole minulle normaaleja eivätkä todellakaan, millään mittapuulla hoikkia.

No, en noiden leidien kohdalta voi sanoa, mutta itse syön monipuolisesti kaikenlaista. Arkena syön helppoa arkiruokaa kahdesti päivässä, esimerkiksi kana-riisipaistosta, jossa on kanaa, riisiä (täysjyvää, tai tavallista, joskus ruokakauraa) ja erilaisia kasviksia tai ruokaisa salaatti vaikka kananmunilla ja pastalla. Aamulla syön kaurapuuroa tai rahkajugurttia marjoilla, iltapalaksi tarvittaessa samaa tai leipää päällisillä. Viikonloppuisin syön paremmin, esimerkiksi pihvi tai hodarit tai saatan hakea noutoruokaa. Kaloreita tulee keskimäärin ehkä 2800 kcal/pvä, joinakin päivinä enemmän ja toisina taas vähemmän. Liikuntaa harrastan 3-5 kertaa viikossa ja alle tunnin välimatkat pääosin pyörällä tai kävellen. Mulla on lievää ylipainoa, joka ei mua haittaa. Syön sen verran, että nälkä lähtee, tarkkailen sen verran ruokavaliota, että kasviksia ja kuituja tulee tarpeeksi ja että paino ei nouse. Alkoholia käytän kolme, neljä kertaa vuodessa.

OK. En minä sinua syytä, koska se on oma tietoinen valintasi. Toivottavasti ajattelet myös terveyttäsi ja tulevaisuutta terveenä. Olen 168cm ja painan 54kg. Syömishäiriötä ei ole mutta pastaa ja eineksiä en syö, enkä maitotuotteita tai sokerillisia makeisia. Herkuttelen hedelmillä, marjoilla ja raakasuklaalla. Liikun aina kun mahdollista ja juon päivittäin 2 litraa vettä.  Äärilaidat >lihava >laiha saavat aina kritiikkiä ollen milloin liian laiha tai liian lihava. Elämä on valintoja, mutta suotakoon jokaiselle kauneus sellaisena kuin on.

No suo sit. ”Ajattele myös terveyttäsi” ei sitä suomista ole. Sun elämä on ruoan rajoittamista, mun ei. Mun elämä on tasapainoa, ei äärilaitaa. Ja mitat on 169/62.

Avataanpa sinunkin silmät, kun näyttää olevan niin kapeakatseista touhua. Ei tullut mieleen, että en rajoita syömisiäni vaan yksinkertaisesti en pidä pastasta, maitotuotteista, eineksistä enkä sokeriherkuista. Onko todellakin noin vaikea ymmärtää? Pidän ja nautin luonnonmukaisesta ruokavaliosta enkä näe nälkää ja tämä sopii minulle. Olen ollut aina näin laiha ja olen terveyteeni enemmän kuin tyytyväinen. Ei ole tasapainoista syödä epäterveellisiä eineksiä eikä pikaruokaa.

Vierailija
651/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näyttävät naisilta, hyvä niin. Hollywoodista on tullut tämä juttu, että naisten pitää olla langanlaihoja, jotka muistuttavat pikemminkin pikkupoikia, kuin naisia. Länsimaalainen kauneusihanne on täysin vinoutunut.

Kyse ei ole mistään ihanteista. Yli 70kg on vaan liikaa 165-senttiselle terveydellisesti. Vyötäröä ympäröivä rasva ei koskaan ole hyväksi. Lievässä alipainossa on vähemmän terveyshaittoja kuin ylipainossa. En silti kiellä, etteikö kauneusihanteet joskus ysärillä menneet överiksi. 

Vierailija
652/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin jännä tää aihe näin miehenä koska itse olen noin 180cm ja paino pyörii 90kg-95kg nurkilla ja minä en näytä edes lihavalle. Olen harteikas ja aika voimakas mutta kyllä mulla rasvaa myös on kehossa.

Ei minua kukaan pidä lihavana ja naisetkaan ei ole koskaan sanoneet minua lihavaksi ulkonäköni perusteella.

Mutta nainen samoilla mitoilla olisi melkoinen köntti koska nuo tuon jutun naisetkin näyttävät jo lihavilta.

Tässä nähdään juuri tän sairaan maailman lopputulema. Suhteessa samoissa mitoissa oleva mies on olevinaan normaali, kun nainen on muka lihava. Oma mieheni on 183 cm ja 90-100 kg ja näyttää mun mielestäni lihavalta, vaikka yhteiskunnan mielestä ehkä normaali/vähän vatsakas. Itse 167 ja jos painan vaikka 70 kg, olen muka kauhean lihava. Naisilla kuuluu olla enemmän rasvaa kuin miehillä ja miehillä kuuluu olla enemmän lihaskudosta. Kummankin painoindeksit ovat siis verrattavissa toisiinsa.

Etkö ole kuullut sitä asiaa että lihas painaa enemmän kuin rasva ja painoon vaikuttaa myös ruumiinrakenne. Ei pelkän pituuden ja painon perusteella voi päätellä onko ihminen lihava vai ei vaan peilikuva sen kertoo.

Miehillä on keskimäärin enemmän lihaksia ja miehillä on usein jykevä kroppa joten sen takia miehillä on usein enemmän massaa kuin naisilla.

Miehillä on enemmän lihaksia, mutta vastaavasti pienempi normaali rasvaprosentti, kuin naisilla.

Ja, kun kilo lihasta painaa saman verran, kuin kilo rasvaa, on painoindeksit verrattavissa toisiinsa.

Vierailija
653/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveitä lardiperseitä nuo ovat

Vierailija
654/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Vaatimaton pärstä

2. Ruma pukeutuminen

3. Ylipaino

Tänne jos joskus eksyy joku hoikka kehitysmaalainen nainen vaimoksi, muutaman vuoden jälkeen hoikkuudesta ei ole enää tietoakaan. :D olet varmaan nähnyt esim. thaipunkeroita peliautomaateilla?

Nuo lyhyet ja lyhytjalkaiset naiset näyttävät muutenkin helpommin lihavilta, ei tarvita kuin 10kg ylimääräistä niin palloefekti on taattu.

Eikä ne thaimuijat muutenkaan mitään kauhean nättejä ole. Siroja aluksi ehkä. Pari vuotta suomessa ja +10-15kg. Ihmettelen muutenkin, kuka pitää keskimääräistä thaimuijaa hyvännäköisenä ja jotenkin erityisen tavoiteltavana. Aika harva niistä meinaan on missthailand.... XD 

Vierailija
655/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, terveyttähän minä ajattelenkin. Mulla ei ole kymmeniä kiloja ylipainoa, vaan vain muutama kilo, eikä nekään ole pallona vatsan ympärillä. Harrastan liikuntaa, syön suurimman osan ajasta terveellisesti, nukun hyvin ja pyrin pitämään elämän tasapainossa. Mikään ei tue sitä, että mun terveys merkittävästi paranisi, jos pudotan BMI:ni alle 25, joten en siitä jaksa itselleni ongelmaa tehdä.

Vierailija
656/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna on ihana. Just parasta kun ei itse tajua kuumuttaan. Se toki ikävää jos on nuoruudessa murehtinut liikaa.

Vierailija
657/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole mistään ihanteista. Yli 70kg on vaan liikaa 165-senttiselle terveydellisesti. Vyötäröä ympäröivä rasva ei koskaan ole hyväksi. Lievässä alipainossa on vähemmän terveyshaittoja kuin ylipainossa. En silti kiellä, etteikö kauneusihanteet joskus ysärillä menneet överiksi. 

Itseasiassa, lievässä alipainossa EI ole vähemmän terveyshaittoja, kuin lievässä ylipainossa. Eliniänodote on alipainoisilla pienempi kuin lievästi ylipainoisilla. Kaikista terveimmät ihmiset on suurin piirtein BMI:n keskivaiheilla.

Vierailija
658/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaapa naiset joskus vääntää kättä miehen kanssa. Se voimaero on aika valtava naisiin verrattuna. Monet tukevat miehet ovat myös hoikkia vahvempia. Tukevat naiset sen sijaan harvemmin vaan lihasten tilalla on pelkkää fläsää.

Tukevilla, vahvoilla miehillä on kaikenlaisia sydän- ja verisuonisairauksia ym., eikä se voima pelasta mitään kun ulkonäkö on ruma tankki ja terveys retuperällä.

Solakka, terveesti jäntevä ja puhtaasti syövä, liikunnallinen mies on paras.

Vierailija
659/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yök hyi mikä ketju, av ämmät haukkuu kilvan toisiaan ja joku valoaivo keksi vetää mukaan thainaiset ja nyt niitäkin voi haukkua. Vaikka läskiksi jos ei muuta keksi🥴 Ootte säälittäviä🤡Kuvien naiset edustaa aika tavallista suomalaista naisen kokoa. Hienoa jos olette itse kuivan kesän oravia, kaikkien ei tarvii olla. Vaarallinen ylipaino on ihan eri kun alle 5kg yli normaalipainon.

Kehorauhaa bitches!

Vierailija
660/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana on parempi lievä ylipaino kuin laihuus.

Minä en ainakaan halua elää 100-vuotiaaksi, pitkä ikä on yli arvostettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi